Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 18

66 SNACKS Αφιέρωμα Της Ελένης Σαραντάκη SNACKS Στα snacks «τρώνε» τα λεφτά τους οι Έλληνες Κάθε οικογένεια ξοδεύει περίπου 1.500 ευρώ τον χρόνο Για τα μίνι μάρκετ, οι μπάρες δημητριακών, τα αλμυρά snacks, οι σοκολάτες, τα μπισκότα και τα κρουασάν αποτελούν μια κατηγορία προϊόντων εξαιρετικής σημασίας, καθώς προσφέρουν υψηλότερο περιθώριο κέρδους, ενώ απευθύνονται στην πλειονότητα των καταναλωτών, γεγονός που ευνοεί τις μαζικές πωλήσεις. Με τις επιλογές, μάλιστα, να είναι πλέον περισσότερες από ποτέ, μόνο τυχαίο δεν είναι ότι το 37% των Ελλήνων αγοράζει συστηματικά snacks, αφού μπορεί να βρει προϊόντα για κάθε γούστο.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=