Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 18

94 μικροί παραγωγοί κριμένες διοργανώσεις και είναι πολύ σημαντικό για την εταιρεία μας το γεγονός ότι τιμήθηκε με αυτή την αναγνώριση. Παράλληλα, εγώ προσωπικά έχω τιμηθεί με τη διάκριση του «Νέου αγρότη της χρο- νιάς» για τη λειτουργία της επιχείρησής μου. Τα βραβεία «Αγρότης της χρονιάς» απευθύνονται στο σύνολο των αγροτών και των ομάδων της πρωτογε- νούς παραγωγής στην Ελλάδα, που ξεχωρίζουν για την οργάνωση, την ποιότητα, τον επαγγελματισμό και την καινοτομία τους. Παράλληλα, όμως, εντοπί- ζουν, αξιολογούν και επιβραβεύουν προσπάθειες που συνεισφέρουν στην ανάπτυξη του τόπου τους και γενικότερα στην οικονομία της χώρας. M.M.: Σε ποιες περιοχές της χώρας διανέμονται σήμερα τα προϊόντα σας; Απευθείας ή μέσω χονδρε- μπόρων; Ποιος είναι κατά προσέγγιση ο αριθμός των μίνι μάρκετ και των υπόλοιπων σημείων της μικρής λιανικής που εξυπηρετείτε; Α.Α.: Τα προϊόντα μας διανέμονται πανελλαδικώς και μπορεί ο καταναλωτής να τα προμηθευτεί από τα σημεία λιανικής με τα οποία συνεργαζόμαστε. Αυτή τη στιγμή εξυ- πηρετούμε περισσότερα από 2.000 σημεία σε όλη τη χώρα, μεταξύ των οποίων βρίσκονται και πολυάριθμα μίνι μάρ- κετ. Οι πελάτες που το επιθυμούν έχουν τη δυνατότητα να προμηθευτούν τα προϊόντα μας είτε απευθείας από την εταιρεία μας είτε μέσω των αντιπροσώπων, που δραστη- ριοποιούνται σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ρόδο και Χανιά. M.M.: Ποια τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των προϊόντων σας; Γιατί να τα τοποθετήσουν στα ράφια τους οι επαγγελματίες και γιατί να τα επιλέξουν οι καταναλωτές; Α.Α.: Το πλεονέκτημα που έχουν τα προϊόντα της επι- χείρησής μας είναι ότι ο επαγγελματίας γνωρίζει ότι θα τοποθετήσει στα ράφια του μαγαζιού του προϊόντα και- νοτόμα, ελληνικά, αγνά και φυσικά, που παράγονται σε μικρές ποσότητες, για να καταναλώνονται πάντα φρέ- σκα. Οι Έλληνες καταναλωτές, ειδικά τα τελευταία χρόνια, φαίνεται ότι προτιμούν και στηρίζουν τους μικρούς παραγωγούς γιατί ενδιαφέρονται για την υψηλή ποιότητα των προϊόντων που αγοράζουν, κάτι το οποίο μπορεί να το εξασφαλίσει η επιχείρησή μας, μέσω των ιδιαίτερων γεύσεων που λανσάρουμε στην αγορά. Ταυτόχρονα, τα τελευταία χρόνια παρατηρείται από την πλευρά των καταναλωτών μια τάση στήριξης του Έλληνα επιχειρηματία που δραστηριοποιείται στον τόπο του, προσφέροντας θέσεις εργασίας και προωθώ- ντας την ανάπτυξη της εθνικής οικονομίας ανάλογα με τις δυνατότητές του. M.M.: Πόσο δύσκολο είναι για μια μικρή ελληνική επιχείρηση να αντεπεξέλθει στην εγχώρια αγορά εν μέσω κρίσης; Είναι οι εξαγωγές ο μόνος τρόπος για να επιβιώσετε; Α.Α.: Σίγουρα οι δυσκολίες που δημιούργησε η οικονο- μική κρίση στη χώρα μας είναι πολλές και έχουν επηρεάσει τις ελληνικές επιχειρήσεις, όπως και τους καταναλωτές. Όμως μια μικρή επιχείρηση μπορεί να επι- βιώσει ακόμη και σε αντίξοες συνθήκες, αρκεί να έχει ως βασική προτεραιότητα την παραγωγή ποιοτικών προϊό- ντων που θα ικανοποιήσουν τους καταναλωτές, να πιστεύει σε αυτά και να μην επαναπαύεται σε αυτό που έχει πετύχει, αλλά να επιδιώκει τη συνεχόμενη ανάπτυξη με όραμα για το μέλλον. Προς την κατεύθυνση αυτή, οι εξαγωγές σίγουρα θεωρούνται σημαντικές. Η εταιρεία «Ελληνικός Καρπός», από τη μικρή καλλιέργεια του αρά- πικου φιστικιού, κατόρθωσε να περάσει στις πωλήσεις ξηρών καρπών και εν συνεχεία στη δημιουργία προϊό- ντων υψηλής διατροφικής αξίας τα οποία εξάγει σε πολλές χώρες του εξωτερικού, δίνοντας κίνητρα στους αγρότες της περιοχής. Ξεκινώντας από έναν μικρό φούρνο το 2000 και επεκτείνοντας τις δραστηριότητές της με έναν μεγαλύ- τερο το 2004, κατάφερε να δημιουργήσει μια μεγάλη γκάμα προϊόντων, με πρωταγωνιστή το φιστίκι, που διατί- θεται σε όλη την Ελλάδα. Το 2013-2014 ξεκίνησε την επεξεργασία τηγανισμένου φιστικιού, το μοναδικό ελλη- νικό που είναι γνωστόως πίνατς, το οποίο διατίθεται και με γεύση μπάρμπεκιου. Μελλοντικά, το όραμα της εται- ρείας είναι η παραγωγή περισσότερων καινοτόμων προϊόντων, στοχεύοντας στην ικανοποίηση της εγχώριας και διεθνούς αγοράς. Μ info point

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=