Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 21

74 παρουσίαση μίνι μάρκετ τιμές, αλλά και να έχουμε ό,τι μας ζητάει ο κόσμος, ώστε να εξυπηρετούμε πλήρως τους πελάτες μας. Συχνά βγά- ζουμε μάλιστα και προσφορές σε χαρτικά κ.ά. προϊόντα, ανάλογα και με την εποχή. Επειδή είμαστε συνοικιακό μαγαζί, στόχος είναι να έχουμε σταθερή πελατεία που ψωνίζει σε εμάς, γιατί ξέρει τι θα βρει και μας εμπιστεύ- εται». Και συνεχίζει: «Όσον αφορά τα προϊόντα με τη μεγαλύτερη κίνηση, τα κρουασάν, τα αναψυκτικά κι οι σοκολάτες είναι αυτά με τη μεγαλύτερη ζήτηση, ενώ και τα ενεργειακά ποτά «φεύγουν» πια αρκετά, με δεδο- μένο ότι υπάρχει κοντά και σχολείο». Όπως μας τόνισε, όμως, ο κ. Πιτσινέλης «βλέπεις τη μειωμένη κίνηση στην αγορά κι από τα παιδιά. Όταν οι γονείς δεν έχουν λεφτά, αναγκαστικά περιορίζεται και το χαρτζιλίκι και τα ψώνια των παιδιών». «Δυναμική» από τα social media Το μίνι μάρκετ του κ. Πιτσινέλη είναι ιδιαίτερα ενεργό στο Facebook, αλλά και στο Instagram, με την κόρη του να έχει αναλάβει τη διαδικτυακή προώθηση του κατα- στήματος. «Είμαι φωτογράφος στο επάγγελμα, οπότε είναι κάτι που μου αρέσει να κάνω. Και τώρα, με τον καφέ, έχει ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον», μας είπε η ίδια, που έχει αναλάβει και ρόλο… barista πλέον στο κατάστημα. «Έχει πάντως κι ανταπόκριση. Αρκετές φορές θα έρθει κάποιος και θα μας πει είδα αυτό στο Facebook και γι’ αυτό ήρθα. Τώρα δε και με τον καφέ, νομίζω ότι έτσι είναι κι ένας ωραίος τρόπος να αναδεί- ξουμε τη νέα προσπάθεια στο μαγαζί, αλλά και τον ποιοτικό καφέ που προσφέρουμε στους πελάτες μας». Τα επόμενα σχέδια Οι αλλαγές στο μίνι μάρκετ της οδού Καζαντζάκη δεν σταματούν, όμως, εδώ, με τα επόμενα σχέδια να περι- λαμβάνουν και νέες κινήσεις. «Καταρχάς, σκοπεύουμε να αναμορφώσουμε πλήρως τον έξω χώρο, ώστε να γίνει ακόμη πιο φιλόξενος για όσους θέλουν να κάτσουν εδώ να πιούνε τον καφέ τους. Ειδικά τους επόμενους μήνες που θα βελτιώνεται κι ο καιρός, στόχος είναι να προσελκύουμε κόσμο, για να κάθεται εδώ έξω. Επίσης, αναμένεται να προσθέσουμε και delivery, ώστε να εξυ- πηρετούμε και τους πελάτες μας εδώ στη γειτονιά, που δεν έχουν τον χρόνο να έρθουν από εδώ», ανέφερε ο κ. Πιτσινέλης. Μ info point «Προσπαθούμε να είμαστε ανταγωνιστικοί στις τιμές, αλλά και να έχουμε ό,τι μας ζητάει ο κόσμος, ώστε να εξυπηρετούμε πλήρως τους πελάτες μας».

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=