Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 26

ρεπορτάζ μάρκετ και περιπτέρων. Σύμφωνα και με τους ελέγχους της ΑΑΔΕ, ειδικά στα νησιά το καλοκαίρι, πολλοί ξένοι αλλά κι Έλληνες τουρίστες φαίνεται ότι έχουν πέσει θύματα επιτηδείων, που προσπαθούν να εκμεταλλευ- τούν το συγκεκριμένο ζήτημα προς όφελός τους. Χρεώνουν δηλαδή 20 και 50 λεπτά επιπλέον, με τη συγκεκριμένη χρέωση να καταγράφεται στην απόδειξη ως «παροχή υπηρεσιών», χωρίς όμως να ενημερώνεται ο πελάτης. Αν τυχόν το προσέξει τελικά κανείς, τότε δικαιολογούνται με το πρόβλημα του κλάδου για τα POS, τα τσιγάρα και τις κάρτες κινητής τηλεφωνίας, αλλά φυσικά κάτι τέτοιο είναι παράνομο. Η αντιμετώπιση του σοβαρότατου αυτού προβλήματος για τη μικρή λιανική δεν μπορεί να αποτελέσει…δικαιολογία για έξτρα χρε- ώσεις, παρά μόνο μία ξεκάθαρη τακτική, με την ενημέρωση και των πελατών εκ των προτέρων. «Τσουχτερό» πρόστιμο στους παραβάτες Το γεγονός αυτό, άλλωστε, είναι κι ο λόγος που ακούγο- νται διαρκώς νέα πρόστιμα από τους αρμόδιους φορείς προς ιδιοκτήτες μίνι μάρκετ και περιπτέρων. Η άρνηση του POS και η μη ενημέρωση των καταναλωτών για έξτρα προμήθειες με ειδική σήμανση σε εμφανές σημείο τιμωρούνται με πρόστιμο και μάλιστα «τσουχτερό». Σύμφωνα και με τη σχετική ενημέρωση: «Στους παρα- βάτες επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο ύψους χιλίων πεντακοσίων (1.500) ευρώ. Το πρόστιμο μειώνεται στο ήμισυ, εάν καταβληθεί εντός 30 ημερών. Αρμόδιες αρχές για τη διενέργεια ελέγχων, την επιβολή των προ- στίμων ορίζονται: Η Διεύθυνση Θεσμικών Ρυθμίσεων και Εποπτείας της Αγοράς Προϊόντων & Υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Κατανα- λωτή και οι Διευθύνσεις Ανάπτυξης των Περιφερειακών Ενοτήτων της χώρας». Μ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=