Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 26

τές να εξοικονομούν χρόνο ακόμη και στο φαγητό τους. Κράκερ, κριτσίνια, τσιπς συνδυάζουν πλέον υγιεινότε- ρες ελληνικές μεσογειακές γεύσεις και ταυτόχρονα διατίθενται σε πρακτικές συσκευασίες, για να μεταφέ- ρονται εύκολα, ώστε να καταναλώνονται εκτός σπιτιού, στο γραφείο, το σχολείο ή το αυτοκίνητο. Οι επιχειρή- σεις, προσπαθώντας να ικανοποιούν τις συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις των καταναλωτών, διαμορ- φώνουν μια κατηγορία προϊόντων μεγάλης ποικιλίας. Ταυτόχρονα, δεν σταματούν να επενδύουν συνεχώς σε νέα προϊόντα, ακολουθώντας τις τάσεις που θέλουν την «απενοχοποίηση» των snacks, με πιο υγιεινές προτά- σεις. Στο κανάλι των αλμυρών snacks βρίσκει «θέση» κι άλλη μία σύγχρονη τάση, αυτή της ετικέτας «χωρίς». Καινοτόμα προϊόντα χωρίς γλουτένη ή χωρίς αλάτι απο- τελούν πλέον σημαντικό κομμάτι του χαρτοφυλακίου των σύγχρονων βιομηχανιών. Έτσι επιλέγουν snacks οι καταναλωτές Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της αγοράς, αξίζει να σημειωθεί ότι η κατανάλωση ενός snack δεν αποτελεί απλώς ένα γεύμα, αλλά είναι βασικός τρόπος για τους σύγχρονους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να συνδε- θούν με την τοπική κουλτούρα τους και να μοιραστούν την αίσθηση της ταυτότητάς τους με τις τοπικές κοινω- νίες στις οποίες ανήκουν και με τις οικογένειές τους. Μάλιστα, ένα ποσοστό της τάξεως του 71% φαίνεται να πιστεύει ότι τα snacks είναι ένας τρόπος για να θυμη- θούν το σπίτι τους, γι’ αυτό 7 στους 10 ενήλικες προσπαθούν να μοιράζονται τα αγαπημένα snacks της παιδικής τους ηλικίας με άλλους (70%). Παράλληλα, σε όλο τον κόσμο, περισσότεροι από 8 στους 10 γονείς χρησιμοποιούν έναν κοινό χρόνο απόλαυσης ενός snack ως έναν μικρό τρόπο σύνδεσης με τα παιδιά τους (82%), με το 76% των γονέων να «μεταφέρουν» στα παι- διά τους πρακτικές που ακολουθούν στην κατανάλωση των snacks. Η επιλογή προϊόντων από τα ράφια των σούπερ μάρκετ και των καταστημάτων μικρής λιανικής γίνεται πλέον με μεγαλύτερη προσοχή, καθώς πάνω από 3 στους 4 γονείς (78%) λένε πως τα snacks που επι- λέγουν για τα παιδιά τους αντανακλούν ποιοι είναι οι ίδιοι ως γονείς. «Βασιλιάς» της κατηγορίας η μικρή λιανική Η αγορά των snacks, επομένως, παίζει σημαντικό ρόλο στη ζωή των σύγχρονων ανθρώπων, γεγονός που αποδεικνύεται από τη μεγάλη ζήτηση αντίστοιχων προ- ϊόντων στα μίνι μάρκετ και γενικότερα το κανάλι της Αλμυρά Snacks Αφιέρωμα ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΕΣ ΦΕΤΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΨΩΜΙΟΥ (CIABATTA) ΜΕ ΦΥΣΙΚΕΣ ΓΕΥΣΕΙΣ!! ✓ ΦΥΣΙΚΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ✓ ΧΩΡΙΣ GMO’S ✓ ΧΩΡΙΣ ΦΟΙΝΙΚΕΛΑΙΟ ή TRANS ΛΙΠΑΡΑ ✓ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΑ ✓ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΒΡΑΔΕΙΑΣ ΖΥΜΩΣΗΣ ✓ 4 ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΓΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΚΟΜΨΟ PACKAGING ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ: ΣΑΝΤΙΚΟΣ ΚΩΣΤΑΣ & ΣΙΑ ΟΕ Τηλ. 210-8089901, www.santikos.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=