Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 27

36 ρεπορτάζ Τ ο παραεμπόριο προϊόντων συνεχίζει να «ανθεί» στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια και, ειδικά στη μικρή λιανική, δεν είναι λίγα τα παράνομα προϊόντα που δημιουργούν σημαντικούς κινδύνους για τους επαγγελματίες της αγοράς. Μία από τις εταιρείες που έχουν «πληγεί» σημαντικά από το συγκεκριμένο φαινόμενο είναι και η Panini, που διαθέτει σε ολόκληρο τον κόσμο ένα από τα πιο ανα- γνωρίσιμα brands. Στο πλαίσιο αυτό, το περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική» απευθύνθηκε στον κ. Stefano Martinelli, διευθυντή Marketing της Panini και υπεύθυνο για την ελληνική αγορά, για να μας εξηγήσει τι σημαίνει να εκδίδει κανείς νόμιμες - αδειοδοτημένες συλλογές και τι μέτρα λαμβάνει η συγκεκριμένη εταιρεία, για να προστατευθεί από την πειρατεία. Mini Market: Ποια προϊόντα πουλάει σήμερα η Panini στην Ελλάδα; S.M.: Έχουμε ένα πολύ δυνατό πακέτο προϊόντων. Είμαστε ήδη στην αγορά με τις συλλογές Frozen, Santoro Gorjuss και LOL Surprise, τα αυτοκόλλητα Panini FIFA 365, τις κάρτες Panini FIFA 365 Adrenalyn και τα αυτοκόλλητα του NBA. Πολύ σύντομα θα διαθέ- σουμε στην αγορά και τις συλλογές Gormiti και UEFA EURO 2020. M.M.: Όλες αυτές οι συλλογές παράγονται βάσει αδείας; S.M.: Ναι, το Frozen είναι brand της Disney, το Gorjuss είναι της Santoro London, το LOL Surprise είναι της MGA, το Fortnite είναι της Epic Games. Οι συλλογές FIFA 365 και EURO 2020 είναι αδειοδοτημένες από τη FIFA, την UEFA, τις ποδοσφαιρικές ομάδες, τις εθνικές ομάδες ποδοσφαίρου και τους παίκτες. Του Στέλιου Ασλανίδη «Σφραγίδα» νομιμότητας από την Panini στην Ελλάδα Οι κίνδυνοι του παρΑΕμπορίου Σοβαρά προβλήματα μπορεί να προκαλέσουν στα mini market τα «πειρατικά» προϊόντα του παραεμπορίου, μας ενημερώνει ο διευθυντής Marketing της Panini, Stefano Martinelli.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=