Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 27

54 Τ α τελευταία χρόνια, έχει ξεκινήσει μία νέα τάση σε παγκόσμιο επίπεδο, που θέλει τους καταναλωτές να απομακρύνονται από την κρεατοφαγία, τόσο για λόγους προστασίας των ζώων, όσο και για τη μεί- ωση των εκπομπών ρύπων στο περιβάλλον. Ο βιγκανισμός αποτελεί μία από τις λύσεις και τάση που αυξάνεται διαρκώς και στην Ελλάδα, ταυτόχρονα όμως υπάρχουν κι άλλες προτάσεις, λίγο πιο… επαναστατι- κές, που αφορούν το σύνολο των καταναλωτών. Από αυτές έχει ήδη ξεχωρίσει στο εξωτερικό το Beyond Meat, το οποίο δημιουργεί ουσιαστικά κρέας από πρω- τεΐνη, λίπος, ιχνοστοιχεία και νερό, που βρίσκει στο φυτικό «βασίλειο», μειώνοντας σε μεγάλο βαθμό το περιβαλλοντικό «αποτύπωμα». H νέα αυτή διατροφική πρόταση, λοιπόν, ήρθε πλέον και στην Ελλάδα, μέσω της εταιρείας Foodelco, η οποία κι έχει αρχίσει να ανα- πτύσσεται ραγδαία τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας, προσφέροντας διάφορα καινοτόμα προϊόντα, μέσω και της μικρής λιανικής. Στο πλαίσιο αυτό, το περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική» μίλησε με τους ιδιοκτήτες της εταιρείας, κ.κ. Ηλία Σαχαρίδη και Κωνσταντίνο Θωμάκο, για να μάθει περισσότερα τόσο για την ίδια την εταιρεία, όσο και για το Beyond Meat, το οποίο και φιλοδοξούν να λανσά- ρουν στα καταστήματα όλης της Ελλάδας. Οι ίδιοι μας είπαν για τη Foodelco S.M.PC ότι «αποτελεί μία νέα πρόταση στον χώρο της μαζικής εστίασης, που δημιουργήθηκε μέσα από την προσωπική εμπειρία 10 ετών στον τομέα τροφίμου και ποτού ως οδηγό, για να μετατραπεί στον πλέον αξιόπιστο συνεργάτη με καινοτόμα, Του Βάιου Τασούλα Η Foodelco φέρνει το παγκόσμιο trend στα ελληνικά μίνι μάρκετ Beyond Meat

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=