Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 27

58 Της Ελένης Σαραντάκη γλυκά snack Ζ ωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις της μικρής λια- νικής είναι η κατηγορία των γλυκών snack και των σχετικών γλυκισμάτων, καθώς αποτελεί σημαντικό κομμάτι του υπάρχοντος τζίρου και παρουσιάζει συνεχώς μεγαλύτερα περιθώρια ανάπτυξης. Σοκολάτες, μπάρες δημητριακών, ατομικά συσκευασμένα γλυκά αποτελούν προϊοντικές ομάδες που απευθύνονται στους καταναλωτές κάθε ηλικίας και διατίθενται στην αγορά σε μια τεράστια ποικιλία, που καλύπτει κάθε προτίμηση. Oι σύγχρονες δια- τροφικές τάσεις, που έχουν δημιουργηθεί σταδιακά στην παγκόσμια και εγχώρια αγορά τοποθετούν τα snack σε πρώτο πλάνο. Οι σημερινοί καταναλωτές στρέφουν το βλέμμα τους διαρκώς στα προϊόντα της συγκεκριμένης κατηγορίας, κυρίως, εξαιτίας του σύγχρονου ρυθμού διαβί- ωσης που δεν αφήνει πολλά περιθώρια για χρονοβόρες παρασκευές. Οι πελάτες των σούπερ μάρκετ και της μικρής λιανικής αναζητούν εύκολες λύσεις όχι μόνο φαγητού αλλά και γλυκισμάτων, με αποτέλεσμα οι πωλήσεις των snack να ανεβαίνουν σταθερά, παρά τα δύσκολα χρόνια της οικονο- μικής ύφεσης που χαρακτήρισαν την τελευταία δεκαετία. Μία από τις κατηγορίες τροφίμων που γνώρισε ραγδαία ανάπτυξη στη χώρα μας είναι αυτή των δημητριακών και κυρίως της μπάρας. Και πιο «ένοχα» όμως προϊόντα, όπως οι σοκολάτες, σταδιακά προσαρμόστηκαν στις νέες τάσεις, αλλάζοντας μορφή, και παρέμειναν μία από τις επιλογές στο καλάθι των νοικοκυριών. Όπως υπέδειξε και σχετική Αυξάνεται η ζήτηση, τα προϊόντα κι οι… ευκαιρίες για τα μίνι μάρκετ Αφιέρωμα Γλυκά Snack

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=