Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 32

12 ειδήσεις Πτώση τζίρου έως και 80% στα περίπτερα Imperial Tobacco Hellas: 3 εκατ. ευρώ πιστώσεις στη Μικρή Λιανική Η Imperial Tobacco Hellas, στηρίζο- ντας τα καταστήματα της μικρής λιανικής εν μέσω πανδημίας, ενισχύει ήδη από τον Δεκέμβριο χιλιάδες περί- πτερα, ψιλικά και μίνι μάρκετ με ένα ισχυρό πρόγραμμα Πιστώσεων ύψους 3 εκατ. ευρώ, το οποίο καλύπτει αγο- ρές που θα πραγματοποιήσουν τους επόμενους μήνες. Σύμφωνα με σχε- τική ανακοίνωση, «Με αυτήν την ουσιαστική πρωτοβουλία, η Εταιρεία ενισχύει άμεσα τη ρευστότητα των μικρών επιχειρήσεων της Λιανικής στην Ελλάδα, αναγνωρίζοντας τον σημαντικό ρόλο τους και την ανάγκη που έχουν για ενεργή υποστήριξη, ιδιαίτερα στις τρέχουσες αντίξοες συνθήκες. Το πρόγραμμα Πιστώσεων εντάσσεται στο ευρύτερο και διαρκές πλάνο υποστήριξης της Imperial Tobacco Hellas, που απευθύνεται στη Μικρή Λιανική και περιλαμβάνει σημαντικές επιβραβεύσεις για την επίτευξη μιας σειράς εμπο- ρικών στόχων, στο πλαίσιο του βραβευμένου εμπορικού προγράμματός της “Προτείνεις – Κερδίζεις”. Οι Πιστώσεις αυτές, καθώς και τα υπόλοιπα κίνητρα που παρέχονται, αφο- ρούν όλες τις κύριες μάρκες της Εταιρείας στην Ελλάδα, όπως τα Τσιγάρα Davidoff, JPS, Slim Line, τους Καπνούς Golden Virginia και Drum, τα Χαρτάκια & Φιλτράκια Rizla και τα νέα Ηλεκτρονικά Τσιγάρα myblu». Πρωτιά στην ελληνική αγορά για τις μπανάνες Chiquita Οι Chiquita αποτελούν τις πιο δημοφιλείς μπανά- νες στην ελληνική αγορά, σύμφωνα με έρευνα που διενεργήθηκε μέσα στο 2020 από την Kantar. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι μπανάνες Chiquita υπερέχουν του ανταγωνισμού στα περισσότερα πεδία. Παρακάτω παρουσιάζονται μερικά από τα κυριότερα ευρήματα της έρευνας: Η Chiquita είναι η πιο αναγνωρίσιμη μάρκα μπανανών στην Ελλάδα, με ποσοστό που αγγίζει το 99%. Οι καταναλωτές που αγοράζουν μπανάνες Chiquita είναι 3 φορές πιο πιστοί στη μάρκα από αυτούς που αγοράζουν την επόμενη καλύτερη εναλλακτική. Η Chiquita ξεπερνά τον ανταγωνισμό σε όλα τα επίπεδα καταναλω- τικής δέσμευσης, δηλαδή στα πεδία γεύσης, ποιότητας κι εμπιστοσύνης προς τη μάρκα, και μάλιστα με διαφορά. Οι καταναλωτές πιστεύουν πως τόσο πριν όσο και μετά το άνοιγμα της μπανάνας, οι μπανάνες Chiquita είναι εμφανισιακά ανώτερες κι έχουν καλύτερο άρωμα, έναντι των ανταγωνιστικών που κυκλοφορούν στην αγορά. Κατά τη διάρκεια γευστικής δοκιμής, οι μπανάνες Chiquita υπερείχαν σε γεύση, ποιότητα, άρωμα κι εμφάνιση, τόσο όταν οι καταναλωτές γνώριζαν τη μάρκα, όσο και κατά τη διάρκεια τυφλής δοκιμής. Αξίζει να σημειωθεί ότι παρόμοια ήταν τα αποτελέσματα των ερευνών που διενεργήθηκαν και σε πολλές ακόμη χώρες, αποδεικνύοντας ότι η Chiquita αποτελεί την πιο αναγνωρίσιμη μάρκα στον κλάδο παγκοσμίως, με τις μπανάνες της να φημίζονται για την ανώτερη γεύση και την υψηλή ποιότητά τους. Τα μίνι μάρκετ και τα περίπτερα έχουν δεχθεί μεγάλο «χτύπημα» στην περίοδο του κορωνοϊού, και ειδικά στο δεύτερο κύμα του χει- μώνα, όταν τα μέτρα έγιναν πιο «αυστηρά» για όλους. Η απαγόρευση της κυκλοφορίας τα βράδια ήταν «καταστροφική» για τα περισσότερα καταστήματα της μικρής λιανικής, τα οποία έκαναν τις μεγαλύτερες πωλήσεις τους μετά το κλείσιμο των σούπερ μάρκετ, και για τον λόγο αυτό έμεναν πάντα ανοιχτά ως αργά, με πολλά από αυτά να είναι και 24ωρα. Στην περιορισμένη κίνηση της ημέ- ρας, λοιπόν, ήρθε να προστεθεί κι η «εξαφάνιση» των πελατών το βράδυ, με αποτέλεσμα τα μίνι μάρκετ κι όλα τα υπόλοιπα καταστήματα της μικρής λιανικής να δεχθούν ένα ακόμη «πλήγμα» σε αυτή τη δύσκολη περί- οδο για την οικονομία. Ειδικά στον κλάδο των περιπτέρων, η ζημιά μοιάζει τεράστια, παρά τα όποια μέτρα της κυβέρνησης, καθώς ο τζίρος τους εκτιμάται ότι έχει μειω- θεί ακόμη και κατά 80%. Είναι χαρακτηριστικό ότι αρκετοί ιδι- οκτήτες κάνουν λόγο για ημερήσιες πωλήσεις της τάξης των 200-300 ευρώ, όταν προ κορωνοϊού τα αντί- στοιχα ποσά ξεπερνούσαν τα 1.000 ευρώ.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=