Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 32

ειδήσεις Πρωτιά για τις ανέπαφες συναλλαγές και στα μίνι μάρκετ Οι ανέπαφες συναλλαγές κυριάρχησαν και στο κανάλι της μικρής λιανικής το 2020, καθώς εν μέσω πανδημίας η πλειονότητα των πελατών στα μίνι μάρκετ προτιμά να χρησιμοποιεί τις πιστωτικές κάρτες, ακόμα και για την αγορά ενός πακέτου τσιγά- ρων. Το φαινόμενο αυτό δυσκολεύει την κατάσταση για τους επαγγελματίες, αφού οι εν λόγω συναλλαγές δεν αφήνουν κανένα περιθώριο κέρδους. Την κυριαρχία των ανέπαφων συναλλαγών στις καθημερινές αγορές επιβεβαιώνει κι η Mastercard. Οι ανέπαφες συναλλαγές κερδίζουν διαρκώς έδαφος, καθώς οι καταναλωτές αποζη- τούν περισσότερο από ποτέ τρόπους να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους εύκολα και γρήγορα, χωρίς να αφήνουν την κάρτα από τα χέρια τους. Οι ψηφιακές πληρωμές μέσωmobile συσκευών αποτελούν ουσιαστικά την εξέλιξη των ανέπα- φων συναλλαγών με κάρτα, με τη συναλλαγή να πραγματοποιείται μέσω smartphone ή smartwatch, συσκευών δηλαδή που διαθέτει σχεδόν κάθε καταναλωτής, χωρίς να χρειάζεται η χρήση της κάρτας. Με τον τρόπο αυτό, οι συναλλαγές ολοκληρώνονται σε ακόμη μικρότερο χρόνο, με περισσότερη άνεση και μεγαλύτερη ασφάλεια, αναβαθμίζοντας περαιτέρω την αγοραστική εμπειρία. Νέα διάκριση για την εταιρεία Μύλοι Λούλη «ΤRUE LEADER» από την ICAP Group αναδείχθηκε για έκτη χρονιά η εταιρεία Μύλοι Λούλη, ξεχωρίζοντας για τις επιχειρηματικές της επιδόσεις, σύμφωνα με σχετική ανα- κοίνωση. Αναλυτικά, η Μύλοι Λούλη διακρίθηκε μεταξύ άλλων για την κερδοφορία της, τον αριθμό των εργαζομέ- νων της και την ανάπτυξή της. Συγκεκριμένα, για το 2019, η εταιρεία συμπεριλαμβάνεται στις 500 πιο κερδοφόρες εταιρείες με τον μεγαλύτερο αριθμό εργαζομένων, που έχουν αυξήσει το προσωπικό τους από το 2018 στο 2019. Ακόμη, μέσα από τη διάκριση αυτή, αναγνωρίζεται η θέση της εταιρείας στον κλάδο με βάση τον Κύκλο Εργασιών της και το υψηλό «ICAP Credit Score», δηλαδή τη διαβάθ- μιση πιστοληπτικής ικανότητας. Η ICAP είναι η μοναδική εταιρεία στην Ελλάδα αναγνωρισμένη ως Rating Agency από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς και την European Securities and Markets Authority. Διαθέτοντας τη μεγα- λύτερη βάση επιχειρηματικής πληροφόρησης στην Ελλάδα, με περισσότερες από 1,5 εκατ. επιχειρήσεις, επι- λέγει, τα τελευταία 10 χρόνια, τις Εταιρείες κι Ομίλους ΤRUE LEADERS, υπό την Αιγίδα του Συνδέσμου Επιχειρή- σεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ). 13 «E-shop of the year» το ΑΒ Εshop στα e-volution Awards 2021 Το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΑΒ Βασιλόπουλος ανα- κηρύχθηκε ως το καλύτερο της χρονιάς στα e-volution Awards 2021, με την εται- ρεία να αποσπά 7 ακόμη διακρίσεις. Συγκεκριμένα, η γνωστή αλυσίδα ανακη- ρύχθηκε ως «E-shop of the Year», καθώς προσαρμό- στηκε γρήγορα στις νέες συνθήκες που προκάλεσε η πανδημία, εξελίσσοντας περαιτέρω το ηλεκτρονικό της κατάστημα. Παράλ- ληλα, κέρδισε μεταξύ άλλων τα εξής: •Gold βραβείο στην κατηγορία «Best in Supermarkets» για τις ολοκληρωμένες υπηρεσίες που προσφέρει το ηλεκτρονικό κατά- στημα AB E-shop κι η νέα εφαρμογή AB App. • Gold βραβείο στην κατηγορία «Content Marketing that Converts» για το περιεχόμενο και τη συνολική αγοραστική εμπει- ρία που δημιουργεί το AB E-shop και το AB App. • Gold βραβείο στην κατηγορία «Στρατηγική social media» για τη δημιουργία στοχευμένου περιεχομένου εν μέσω πανδημίας, μέσα από δυο μεγάλες social media καμπάνιες (καμπάνια «Φροντί- ζουμε» και καμπάνια «#menoumespiti»). • Silver βραβείο στην κατηγορία «Υπηρεσίες E-Banking & Συστή- ματα Ηλεκτρονικών Πληρωμών» για την ευελιξία στις online πληρωμές για αγορές από το AB E-shop ή το AB App σε Android & iOS. • Bronze βραβείο στην κατηγορία «Operations & Back Office» για το AB Home Shop Center, που αποτελεί μια επένδυση άνω των 10 εκατ. ευρώ.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=