Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 32

ειδήσεις 14 Λιγότερο πλαστικό στις συσκευασίες της Φάρμα Κουκάκη Η Φάρμα Κουκάκη ανακοί- νωσε τις δράσεις της που στοχεύουν στη μείωση της ρύπανσης από πλαστικά και στην εξοικονόμηση ενέρ- γειας και φυσικών πόρων. Αναλυτικά, η βιομηχανία γαλακτοκομικών από τη βόρεια Ελλάδα χρησιμοποιεί 100% ανακυκλώσιμο πλαστικό στο σύνολο των συσκευασιών της και δεσμεύεται ότι εντός του 2021 θα χρησιμοποιεί 30% ανακυκλωμένο πλα- στικό στις φιάλες των προϊόντων της. Σε ετήσια βάση, η Φάρμα Κουκάκη θα αντικαταστήσει 126 τόνους πλαστικού με ανακυκλωμένο πλαστικό. Πρακτικά, η χρήση ανακυκλωμένου PET σημαίνει μείωση αποτυπώματος εκπομπών ρύπων κατά 52%. Επιπρόσθετα, η επιχείρηση έχει προχωρήσει σε μείωση βάρους των υλικών συσκευασίας προϊόντων της (φιάλες, κύπελλα, φιλμ θερμοσυρρίκνωσης), εξοικονομώντας επιπλέον 30 τόνους πλαστικού ετησίως. Επενδύουν σε ηλεκτρονικό κατάστημα τα σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης Εν μέσω κορωνοϊού, οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ αλλά κι αρκετά καταστή- ματα της μικρής λιανικής έχουν επεν- δύσει σε ηλεκτρονικά κατα- στήματα και delivery, καθώς οι διαδικτυακές αγορές φαίνεται ότι θα αποτελέσουν το μέλλον της αγοράς και μετά την πανδημία. Οι μεγάλοι παίκτες της αγοράς, όπως η ΑΒ Βασιλόπουλος, η Σκλαβενίτης, η Μασούτης και η Κρητικός, έχουν ήδη οργανώσει το e-shop τους, ενισχύοντάς το με πλήθος κωδι- κών αλλά και σημαντικές συνεργασίες με πλατφόρμες delivery, όπως η e-food, η Wolt και η Box της Cosmote. Στον ίδιο δρόμο βαδίζουν κι οι μικρότερες αλυσίδες. Νέο ηλεκτρονικό κατάστημα διαθέτουν πλέον και τα σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης. Ο καταναλωτής μπορεί να βρει χιλιάδες κωδικούς στο κινητό του, σε ευδιάκριτες κατηγορίες για εύκολη πλοήγηση, και να ενημερώνεται για εκπτώσεις και προσφορές. Με την Xtra card Χαλκιαδάκης, ο πελά- της έχει πρόσθετες παροχές κι εκπτώσεις. Μπορεί να παραλάβει τα ψώνια είτε από το κατάστημα της επιλογής του είτε μέσω της υπηρεσίας Χαλκιαδάκης delivery δωρεάν στον χώρο του εντός 24 ωρών. Η Imperial Tobacco Hellas, που έχει λανσάρει στην αγορά το καινοτόμο ηλεκτρονικό τσιγάρο myblu, κέρδισε τις εντυπώσεις στα φετινά Sales Excellence Awards, καθώς διακρίθηκε με 6 βραβεία. Αναλυτικά, η εταιρεία απέσπασε τις ακόλουθες δια- κρίσεις: • GOLD για την Εξυπηρέτηση Πελατών του myblu. Μία υπηρεσία που σχεδιάστηκε για να βοηθήσει τους καπνιστές, που για διάφορους λόγους αδυνα- τούν να διακόψουν το κάπνισμα, να κάνουν τη μετάβαση σε ένα δυνητικά λιγότερο επιβλαβές προ- ϊόν. Την εμπιστεύονται ήδη χιλιάδες ενήλικες καταναλωτές του myblu. • GOLD για το Τμήμα Πωλήσεων της Χρονιάς στο Λιανεμπόριο των Καταναλωτικών Προϊόντων, καθώς και BRONZE για την Παραγωγικότητα & Από- δοση. Με κεντρικό μήνυμα «Εστιάζουμε σε αυτά που Επηρεάζουμε», το Τμήμα Πωλήσεων της Imperial Tobacco κατάφερε να διαχειριστεί αποτελεσματικά τις μεγάλες προκλήσεις που αντιμετώπισε. • GOLD για το Πρόγραμμα Ψηφιακής Υποστήριξης της Μικρής Λιανικής, το οποίο προσφέρει ολιστική προσέγγιση των δεδομένων για το σύνολο του χαρ- τοφυλακίου των προϊόντων της Εταιρείας. • SILVER για την Προϊοντική Καινοτομία του myblu και τη συμβολή του στην Επιχειρηματική Ανάπτυξη της Εταιρείας. Ακόμη ένα SILVER για τις Προωθητι- κές Ενέργειες του myblu στο κανάλι Λιανικής Καπνικών, χάρη στο πρόγραμμα «Προτείνεις – Κερ- δίζεις» που προσφέρει ισχυρά κίνητρα επιβράβευσης των πωλήσεων και σημαντικές πιστώσεις σε Περίπτερα, Ψιλικά και Mini Markets. Τα Sales Excellence Awards είναι ο ετήσιος θεσμός που διοργανώνει το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδας, στο πλαίσιο της αποστολής του να στηρίζει και να προάγει τον κλάδο των Πωλήσεων, κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο στη δύσκολη συγκυρία που βιώνουμε. Πρωταγωνιστής των Sales Excellence Awards η Imperial Tobacco Hellas

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=