Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 32

ειδήσεις 15 Bonus στους εργαζομένους από την εταιρεία 3αλφα Στην καταβολή χρηματικής ενί- σχυσης στους εργαζομένους της, ισόποσης με τις μηνιαίες απολαβές τους, προχώρησε η 3αλφα– ΑΦΟΙ Κ. ΚΑΡΑΓΕΩΡ- ΓΙΟΥ, συνεκτιμώντας και τις φετινές πρωτοφανείς συνθήκες υπό τις οποίες κατόρθωσαν οι εργαζόμενοι να πετύχουν την απρόσκοπτη τροφοδοσία της εφοδιαστικής αλυσίδας. Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, «Η 3αλφα πρωταγωνιστεί για περισσότερα από 50 χρόνια στον κλάδο παραγωγής ρυζιών κι οσπρίων, χάρη όχι μόνο στα εξαι- ρετικής ποιότητας προϊόντα της, αλλά και στο αφοσιωμένο ανθρώπινο δυναμικό της που καθημερινά δίνει τον καλύτερό του εαυτό, προκειμένου να ανταποκριθεί στον κοινό αυτό στόχο της αριστείας». Ο Κωνσταντίνος Καραγεωργίου, γενικός διευ- θυντής της 3αλφα – ΑΦΟΙ Κ.ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ, δήλωσε: «Σε μία ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο για τη χώρα, όλοι εμείς στην οικογένεια της 3αλφα είμαστε περήφανοι, γιατί καταφέραμε να σταθούμε στην πρώτη γραμμή και να εργαστούμε ασταμάτητα, ώστε τα προϊόντα μας να μη λείψουν από κανένα νοικοκυριό. Αυτή η επιτυχία είναι αποτέ- λεσμα συλλογικής δουλειάς, κι η χρηματική ενίσχυση που προσφέρουμε στους εργαζομένους μας είναι μία έμπρακτη αναγνώριση της σκληρής προσπάθειας που καταβλήθηκε από όλους». Συγχωνεύονται PepsiCo Ήβη και Tasty Foods Τη συγχώνευση των εταιρειών PEPSICO HBH Μ. ΕΠΕ και TASTY FOODS ΑΒΓΕ ανακοί- νωσε ο Όμιλος PepsiCo. Οι δυο εταιρείες, από την 31.12.2020, θα έχουν ενιαία εταιρική υπό- σταση, υπό την επωνυμία PEPSICO HELLAS Μονοπρό- σωπη ΑΒΕΕ. Σημειώνεται ότι η PepsiCo στην Ελλάδα δραστηριοποιούνταν μέχρι τώρα μέσω δύο εται- ρειών, της PEPSICO HBH Μ. ΕΠΕ και της TASTY FOODS ΑΒΓΕ. Η απόφαση της συγχώνευσης έρχεται να υλοποιήσει από την 31.12.2020 αυτό που ισχύει ήδη, ότι δηλαδή πρόκειται για έναν ενιαίο οργανισμό. Η υλοποίηση της συγχώνευσης πραγματοποιείται μέσω της απορροφήσεως της PEPSICO HBH Μ. ΕΠΕ από την TASTY FOODS ΑΒΓΕ και τη μετονομασία της τελευταίας σε PEPSICO HELLAS Μονοπρόσωπη ΑΒΕΕ. Η PepsiCo είναι ένας διεθνής Όμιλος εταιρειών με ηγετική θέση στον τομέα των τροφίμων και ποτών, ο οποίος πρωτοστατεί στις διεθνείς διατροφικές τάσεις. Στη χώρα μας προ- σφέρει μία ευρεία γκάμα τροφίμων και ποτών (ενδεικτικά: Lays, Pepsi, Lipton Ice Tea, Ruffles, Doritos, Cheetos, Quaker, Ήβη, Tasty, Seven up). Στο πρόσφατο παρελθόν, το «κυνήγι» των προσφορών και της συμφέρουσας τιμής κυρι- αρχούσε στο εγχώριο λιανεμπόριο τροφίμων. Σταδιακά, μετά από μια δεκαετία οικονομικής κρίσης, με τεράστιες επιπτώσεις στα εισοδή- ματα των Ελλήνων, η αναζήτηση για ποιοτικές αγορές άρχισε να κερδίζει «έδαφος». Η παν- δημία ανέτρεψε σε σημαντικό βαθμό την εικόνα στα σούπερ μάρκετ και τα μικρότερα σημεία λιανικής, φέρνοντας στο προσκήνιο την υγιεινή και την ασφάλεια. Αυτός είναι κι ο βασικότερος λόγος που τα συσκευασμένα τρό- φιμα, πλέον, αποτελούν σταθερή επιλογή των καταναλωτών. Θεωρούνται πολύ πιο ασφαλή, καθώς προστατεύονται από τη συσκευασία, και κατευνάζουν σε έναν βαθμό τον φόβο των πελατών για πιθανή μόλυνσή τους από τον κορωνοϊό. Τους προηγούμενους μήνες, έγινε φανερό στην αγορά ότι οι Έλληνες απέφυγαν την αγορά των χύμα προϊόντων, καθώς θεω- ρούσαν ότι ήταν περισσότερο εκτεθειμένα στον κίνδυνο. Αυτή η τάση εκτιμάται ότι θα διατηρηθεί από τους καταναλωτές και το επό- μενο διάστημα, όχι μόνο για λόγους ασφαλείας, αλλά και γιατί τα συσκευασμένα τρόφιμα δίνουν τη δυνατότητα της εύκολης αποθήκευσης για μεγαλύτερο χρονικό διά- στημα. Σε περίοδο lockdown ειδικά, ένα μεγάλο ποσοστό καταναλωτών προτιμά να αποθηκεύει τρόφιμα σε μεγαλύτερες ποσότη- τες από τις συνηθισμένες, προκειμένου να αποφεύγει τις μακροσκελείς ουρές στα σούπερ μάρκετ και τη σχετική ταλαιπωρία που το συνοδεύει. Προτεραιότητα η ασφάλεια των τροφίμων για τους Έλληνες καταναλωτές

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=