Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 32

48 παρουσίαση μίνι μάρκετ O κορωνοϊός συνεχίζει να ταλαιπωρεί ολό- κληρο τον κόσμο, με την απαγόρευση της κυκλοφορίας να συνεχίζεται και στις αρχές του 2021, συντηρώντας τη δύσκολη κατάσταση στην αγορά. Ο κλάδος του μίνι μάρκετ, και γενικότερα της μικρής λιανικής, ήταν από αυτούς που «χτυπή- θηκαν» περισσότερο, ειδικά στο δεύτερο «κύμα» της πανδημίας, καθώς από τη μία τα καταστήματα έμειναν ανοικτά με περιορισμένη κίνηση κι υπό το φόβο του ιού, από την άλλη αποκλείστηκαν από σειρά μέτρων για την υποστήριξη των επιχειρήσεων, αφού δεν συμπεριλήφθηκαν στους ΚΑΔ που «έκλεισε» η κυβέρνηση. Κάπως έτσι, οι επαγγελματίες της αγοράς κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν μία σειρά από νέες προκλήσεις και δίνουν τη δική τους «μάχη», για να παραμείνουν στην αγορά και να εξασφαλίσουν τα προς το ζην. Ένας από αυτούς είναι κι ο κ. Χρήστος Μανίκας, ιδιοκτήτης του καταστήματος PR Market επί της οδού Ελευθερίου Βενιζέλου και Κασσάνδρας στο Πόρτο Ράφτη, ο οποίος και μίλησε στο περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική» για την κατάσταση που δια- μορφώθηκε στο δικό του μίνι μάρκετ, αυτή τη δύσκολη περίοδο του κορωνοϊού. Πτώση της τάξης του 20% στο δεύτερο Lockdown Το PR Market βρίσκεται στο Πόρτο Ράφτη από το 2003, με τον κ. Μανίκα να γνωρίζει καλά την περιοχή και την αγορά του μίνι μάρκετ, η οποία έχει περάσει από πολλά στάδια όλα αυτά τα χρόνια. «Το κατάστημα είναι περισ- σότερο γειτονιάς, αφού δεν βρίσκεται σε κεντρικό δρόμο, γεγονός που επηρέασε ακόμη περισσότερο την πτώση στην κίνηση και τις πωλήσεις μας. Σε άλλα καταστήματα της περιοχής ακούω, βέβαια, και για μείωση έως 50%, οπότε Μίνι μάρκετ στην περίοδο του κορωνοϊού Η πανδημία του κορωνοϊού έχει δημιουργήσει δύσκολες καταστάσεις για τα περισσότερα μίνι μάρκετ της χώρας, κι ο κ. Χρήστος Μανίκας από το PR Market στο Πόρτο Ράφτη της Αττικής εξηγεί στο περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική» τα νέα δεδομένα που έχουν δημιουργηθεί στην αγορά. Του Στέλιου Ασλανίδη To PR Market δίνει τη δική του «μάχη» στην αγορά

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=