Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 32

49 παρουσίαση μίνι μάρκετ ίσως εμείς να είμαστε και καλύτερα. Υπολογίζω ότι στο δεύ- τερο Lockdown, η πτώση ήταν της τάξης του 15% με 20% σε σχέση με την πρώτη καραντίνα» είπε στο περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική». «Έχουμε σταματήσει τα τσιγάρα» Το κατάστημα έχει σταματήσει τα τελευταία χρόνια να πουλάει τσιγάρα, καθώς όπως γνωρίζουν όλοι οι επαγγελματίες της αγοράς, τα προβλήματα που δημι- ουργούν είναι συχνά μεγαλύτερα από τα οφέλη για τα μίνι μάρρκετ. Ειδικά εν μέσω κορωνοϊού δε, το ζήτημα διογκώθηκε, λόγω της μικρότερης ρευστότητας των ιδιοκτητών των καταστημάτων. «Όπως έχει η κατά- σταση, δεν θα μπορούσα έτσι κι αλλιώς να έχω τσιγάρα, αλλά η αλήθεια είναι ότι έχω σταματήσει να φέρνω εδώ και λίγα χρόνια και το ίδιο ισχύει και σε άλλα μίνι μάρκετ της περιοχής, απ’ όσο γνωρίζω. Τα κέρδη μας από αυτά έχουν σχεδόν μηδενιστεί, και την ίδια ώρα μας ζητούν να πληρώσουμε μεγάλες ποσότητες ντούκου κι επί τόπου, γεγονός που δημιουργεί σημαντικό οικονομικό πρόβλημα, αν δεν έχεις ένα μεγάλο μπάτζετ από πίσω σου» , τόνισε στο περιοδικό μας ο ιδιοκτήτης του PR Market. Καλύτερα στην πρώτη καραντίνα Όπως για τα περισσότερα μίνι μάρκετ, έτσι και για το PR Market, το δεύτερο «κύμα» της πανδημίας ήταν πολύ χειρότερο συγκριτικά με το πρώτο. «Στην πρώτη καραντίνα οι πωλήσεις μας ήταν καλές, γιατί ο κόσμος κυκλοφορούσε αρκετά, με τον καιρό να είναι πολύ καλύ- τερος κι η μέρα μεγαλύτερη. Η κίνηση δεν ήταν ιδιαίτερα πεσμένη, καθώς και τα σχολεία ήταν ανοιχτά κι ο κόσμος έβγαινε για τα ψώνια του, προτιμώντας σε πολλές περι- πτώσεις εμάς, σε σχέση με τα σούπερ μάρκετ. Αντίθετα, το δεύτερο Lockdown ήταν πολύ χειρότερο, αφού το κλείσιμο των σχολείων μάς έκοψε από μια σημαντική ομάδα πελα- τών κι οι πωλήσεις έπεσαν σημαντικά, με τον καιρό να μη βοηθάει την κατάσταση». Όσον αφορά δε την ενδιάμεση περίοδο του καλοκαιριού, ο κ. Μανίκας μάς είπε ότι ήταν αρκετά καλή, με τον τζίρο του να είναι αυξημένος κατά 20-25%, αλλά για πολύ μικρότερο διάστημα του τριμήνου που αποτελεί την καλοκαιρινή περίοδο. Αλλαγές και στα ψώνια των πελατών Τα νέα δεδομένα στην αγορά άλλαξαν, όμως, και τα ψώνια των καταναλωτών. Τα προϊόντα που φεύγουν περισσότερο αυτό το διάστημα είναι διαφορετικά απ’ ό,τι συνήθως, γεγονός που απαιτεί αντίστοιχες προ- «Το δεύτερο Lockdown ήταν πολύ χειρότερο, αφού και το κλείσιμο των σχολείων μάς στέρησε μια σημαντική ομάδα πελατών.»

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=