Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 32

52 «Τα αλμυρά snacks αποτέλεσαν μια από τις πιο ανθεκτικές κατηγορίες προϊόντων για το κανάλι της μικρής λιανικής εν μέσω πανδημίας. Το καταναλωτικό κοινό αύξησε σημαντικά τις αγορές του σε πατατάκια, γαριδάκια και κριτσίνια, προτιμώ- ντας μίνι μάρκετ και περίπτερα για τις εν λόγω αγορές. Snacks Σε άνοδο οι πωλήσεις και στην Ελλάδα Αλμυρά Π αρά το γεγονός ότι η πανδημία ανέτρεψε τα δεδομένα, ασκώντας σημαντικές πιέσεις σε αρκετά καταστήματα της μικρής λιανικής, συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων, όπως τα αλμυρά snacks, διατήρησαν την ανθεκτικότητά τους, αποτελώ- ντας κωδικούς ζωτικής σημασίας για τα μίνι μάρκετ και τα περίπτερα. Πατατάκια, γαριδάκια, κράκερς και συναφή προϊόντα είναι αυτά που κράτησαν στο διά- στημα αυτό «όρθια» τη μικρή λιανική, ώστε να μπορέσει να αντεπεξέλθει στις μεγάλες πιέσεις που ασκεί το κανάλι του σούπερ μάρκετ. Εν μέσω κορω- νοϊού, οι μεγάλες αλυσίδες ευνοήθηκαν, πετυχαίνοντας τζίρους «μαμούθ», αλλά οι Έλληνες καταναλωτές εξα- κολούθησαν να αγοράζουν snacks από τα μικρότερα καταστήματα της γειτονιάς τους. Είναι χαρακτηριστικό ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των πωλήσεων των αλμυ- ρών snacks πραγματοποιείται από τους επαγγελματίες της μικρής λιανικής, όπως άλλωστε δείχνουν και τα στοιχεία της αγοράς τα τελευταία χρόνια. Σχετικές έρευ- νες έχουν δείξει ότι οι πωλήσεις των 25 βασικότερων Της Ελένης Σαραντάκη

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=