Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 32

ρεπορτάζ Η νέα ανερχόμενη τάση στα μίνι μάρκετ 72 Τα δεδομένα αλλάζουν για τους καταναλωτές, καθώς η νέα γενιά των millennials ζητάει διαφορετικές υπηρεσίες και στα μίνι μάρκετ, με τη Νο1 τάση να αφορά τα προϊόντα έτοιμου φαγητού (RTE), και το 57% να τα θεωρεί προτεραιότητα για τα καταστήματα της μικρής λιανικής. O ι διατροφικές συνήθειες των καταναλωτών έχουν αλλάξει σε μεγάλο βαθμό τα τελευταία χρόνια, με τη νέα γενιά καταναλωτών να επιζητά την ευκολία και τις υγιεινές επιλογές περισσότερο από κάθε άλλο. Όσον αφορά τη δεύτερη κατηγορία, η εικόνα είναι ξεκάθαρη και στην Ελλάδα, αφού τα ράφια των σούπερ και μίνι μάρκετ έχουν αρχίσει εδώ κι αρκετό καιρό να υποδέχονται προϊόντα με λιγότερη ζάχαρη, χωρίς γλουτένη, με χαμηλά λιπαρά, χωρίς συντηρητικά κ.τ.λ. Πρόκειται για ενδείξεις που προβάλλονται από τις εταιρείες, για να προσελκύουν ακριβώς αύτη την ομάδα καταναλωτών, η οποία και δίνει μεγάλη σημασία στη διατροφή της και προσέχει τις αγορές της. Εξίσου ανερχόμενη είναι όμως κι η τάση για ευκολία στο φαγητό, με την κατηγορία του Ready to Eat (RTE) ή έτοιμου φαγητού να έχει ήδη αρχίσει να διαμορφώνει τα δεδομένα στο εξωτερικό, επηρεάζοντας σε μεγάλο βαθμό τα αντίστοιχα μίνι μάρκετ. Έρευνα της Nielsen στις ΗΠΑ κατέγραψε ότι το 57% των καταναλωτών επι- ζητά περισσότερο από καθετί στα καταστήματα της μικρής λιανικής (convenience stores) την υπηρεσία του έτοιμου φαγητού, με δεύτερη επιθυμία το made to Του Βάιου Τασούλα Ready to Eat

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=