Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 32

την εταιρεία να έχει πραγματοποιήσει εξ αρχής ένα «δυνατό» λανσάρισμα, δείγμα και της πίστης στο μέλ- λον του προϊόντος. Φυσικά, δεν είναι το μοναδικό προϊόν της κατηγορίας, αφού σε επίπεδο σούπερ μάρ- κετ, το έτοιμο φαγητό έχει αρχίσει να κάνει αισθητή την παρουσία του, και το ίδιο αναμένεται να συμβεί και στα καταστήματα της μικρής λιανικής. Τα σούπερ μάρκετ δείχνουν τον δρόμο Τη δυναμική του Ready to Eat φαγητού δείχνουν οι κινήσεις των μεγάλων σούπερ μάρκετ και στην Ελλάδα, αφού στην πλειονότητά τους οι μεγάλες «αλυσίδες» της χώρας έχουν αρχίσει να επενδύουν κι αυτές με τη σειρά τους στη συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων. Ο Μασούτης, ο Σκλαβενίτης, τα ΑΒ Βασιλόπουλος, όλα έχουν δημιουργήσει τους δικούς τους Ready to Eat κωδικούς. Πιο χαρακτηριστική περίπτωση αποτελεί η συνεργασία των ΑΒ με τον γνωστό σεφ Άκη Πετρετζίκη για τη δημιουργία της σειράς «Έτοιμα Γεύματα». Το πρώτο λανσάρισμα αφορούσε ελληνικά φαγητά, όπως τον μουσακά και τα γεμιστά, αλλά και κλασικές επιλο- γές όπως τις σαλάτες λαχανικών και ζυμαρικών και την πίτσα. Η επιτυχία του εγχειρήματος, όμως, οδήγησε μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα σε δύο ακόμη σειρές με έτοιμα γεύματα, μία με ιταλικά φαγητά (Ciabatta, Focaccia, Fusilli, Penne Arrabbiata, Linguini με κεφτε- δάκια, Πορκέτα με πατάτες φούρνου και Risotto μανιταριών) και μία με μεξικάνικες συνταγές (Chimichanga με κιμά, Chili con carne, Χοιρινό με ανανά και ρύζι, Fajitas με μοσχάρι και λαχανικά, Quesadillas με κοτόπουλο και λαχανικά και Enchiladas με κοτόπουλο). Όλα στη λογική του γρήγορου φαγητού, περιλαμβάνοντας ακόμη και σως σε σακουλάκια και, φυσικά, μαχαιροπίρουνα. Το μέλλον και στη μικρή λιανική Όπως γίνεται αντιληπτό κι από όλα τα παραπάνω, η τάση του Ready to Eat δεν θα αργήσει να κυριαρχήσει και στην Ελλάδα, γιατί πρόκειται για κάτι που ζητά η νέα γενιά καταναλωτών. Τα πρώτα προϊόντα έχουν αρχίσει να κάνουν δειλά-δειλά την εμφάνισή τους, και μοιάζει δεδομένο ότι το έτοιμο συσκευασμένο φαγητό θα απα- σχολήσει πιθανόν και στο άμεσο μέλλον τη μικρή λιανική. Όλα δείχνουν ότι παρουσιάζεται μία νέα ευκαι- ρία για τα μίνι μάρκετ, με μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης, η οποία και μπορεί να αποδειχθεί κομβική τα επόμενα χρόνια, με όλο και περισσότερους επαγγελματίες να στρέφονται και προς αυτή την κατεύθυνση. Δεν θα πρέ- πει να ξεχνάμε, άλλωστε, ότι μόλις πριν από λίγα χρόνια είχε αρχίσει να αναπτύσσεται αντίστοιχα κι η τάση των μίνι μάρκετ και καφέ, η οποία μετατρέπεται σιγά-σιγά σε «κυρίαρχη» στη χώρα μας. Μ 75 ρεπορτάζ Ο φόβος του ιού ανάγκασε τους κατανα- λωτές να αποφεύγουν οτιδήποτε χύμα και να κατα- φεύγουν σε συσκευασμένα τρόφιμα, ενι- σχύοντας την τάση. Χαρακτηριστικό παράδειγμα έτοιμου φαγητού στα ελληνικά ράφια είναι η σειρά ζυμαρικών snack pot της Knorr. Η συνεργασία των ΑΒ με τον γνωστό σεφ Άκη Πετρετζίκη για τη δημιουργία της σειράς «Έτοιμα Γεύματα» δείχνει το μέλλον και για την ελληνική αγορά. Το εύκολο φαγητό από το σούπερ και το μίνι μάρκετ έχει διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση από την «κυρίαρχη» ηλικιακή ομάδα των 18-35 ετών.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=