Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 32

76 έρευνα H πανδημία του κορωνοϊού άλλαξε την εικόνα ολόκληρης της κοινωνίας και στην Ελλάδα, καθώς όλος ο κόσμος κλήθηκε να αντιμετωπίσει καταστάσεις τις οποίες δεν είχε ζήσει ποτέ στο παρελ- θόν. Το σοκ ήταν μεγάλο και για την αγορά, αφού τα μέτρα που επιβλήθηκαν για τα καταστήματα επηρέασαν, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, τόσο τους επαγγελματίες, όσο και τους καταναλωτές. Όσον αφορά τα σούπερ μάρ- κετ, η κατάσταση ήταν ευνοϊκή, με τις πωλήσεις τους να «εκτοξεύονται» το πρώτο διάστημα και να παραμένουν σε ανοδική πορεία καθ’ όλη τη διάρκεια του 2020. Μικτή ήταν, αντίθετα, η εικόνα στα μίνι μάρκετ, όπου τα μεγάλα καταστήματα είχαν τα πάνω τους και τα κάτω τους, μεταξύ πρώτης και δεύτερης καραντίνας, ενώ τα μικρότερα σημεία «υπέφεραν» εξ αρχής. Ένας από τους λόγους ήταν κι οι online αγορές, οι οποίες φαίνεται ότι ήρθαν για να μείνουν. Εν μέσω απαγόρευσης της κυκλοφορίας, μια μεγάλη μερίδα των καταναλωτών στράφηκε για πρώτη φορά στο διαδίκτυο για τις αγορές της, ακόμη και για τα ψώνια του σούπερ μάρκετ, αυξάνοντας την εξοικείωση με αυτή τη διαδικασία. Ψώνια μέσω διαδικτύου Ο κορωνοϊός αύξησε τους Έλληνες καταναλωτές που κάνουν ακόμη και τα ψώνια του σούπερ μάρκετ από το διαδίκτυο, κι οι έρευνες δεί- χνουν ότι η τάση αυτή θα συνεχιστεί και μετά το πέρας της πανδημίας. Της Ελένης Σαραντάκη Καθιερώνονται οι online αγορές και μετά την πανδημία

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=