Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 37

32 ρεπορτάζ Τι δείχνουν τα στοιχεία για τα μίνι μάρκετ στην Ελλάδα Ι διαίτερο ενδιαφέρον είχε για μία ακόμη χρονιά το Convenience Retailing Conference, το οποίο εστί- ασε στη μικρή λιανική τροφίμων στην Ελλάδα, με τα μίνι μάρκετ να βρίσκονται στο επίκεντρο. Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου παρουσιάστηκαν σημαντικές έρευνες για τον κλάδο και στοιχεία που δείχνουν πώς είναι πλέον η κατάσταση στη χώρα μας, αλλά και τι φαί- νεται να διαμορφώνει τον «χάρτη» για την επόμενη ημέρα στην Ελλάδα. Οι επαγγελματίες της μικρής λιανικής βλέπουν τη δυνα- μική του καταστήματός τους να παραμένει υψηλά, την ώρα όμως που νέες προκλήσεις τοποθετούνται μπρο- στά του για την πορεία της επιχείρησής του. Είτε υπό την ομπρέλα μιας ενιαίας ταυτότητας-brand, που συχνά έχει και online παρουσία, είτε απλώς υπό έναν και μόνο ιδι- οκτήτη, το μίνι μάρκετ φαίνεται να αξιοποιεί την ενισχυμένη στον καιρό της πανδημίας απαίτηση για ταχύτητα και ευκολία στην πραγματοποίηση αγορών, αλλά και συνολικά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του (όπως είναι η αμεσότητα στην επικοινωνία με τον πελάτη και η ευελιξία του ωραρίου λειτουργίας), για να βγει ξανά στην… επιφάνεια. Προβλήματα όπως η αδυναμία πρόσβασης σε χρηματο- δοτικά προγράμματα –κρατικά και τραπεζικά–, ο ανταγωνισμός σε επίπεδο τιμών και οργάνωσης λει- τουργίας από τα μεγάλα δίκτυα λιανικής τροφίμων, αλλά και το κύμα ανατιμήσεων και η μείωση του διαθέ- σιμου καταναλωτικού εισοδήματος, αντισταθμίζουν To τρίτο συνέδριο Convenience Retailing Conference της Boussias Communications και του Σελφ σέρβις, με χορηγό επικοινωνίας το «Mini Market & Μικρή Λιανική», ανέδειξε την κατάσταση στον κλάδο των μίνι μάρκετ της Ελλάδας, «χαρτογραφώντας» και το μέλλον για τη μικρή λιανική στη χώρα μας. Του Βάιου Τασούλα Ο «χάρτης» στη μικρή λιανική

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=