Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 37

ρεπορτάζ Η οργάνωση του χώρου στα μίνι μάρκετ μπορεί να κάνει τη διαφορά για τον επαγγελματία της μικρής λιανικής, καθώς είναι κομβικής σημασίας για την επιτυχία της επιχείρησής του. Του Στέλιου Ασλανίδη Π ολλά μίνι μάρκετ και στην Ελλάδα έχουν καταφέρει να ξεχωρίσουν στην αγορά –ή έστω στη γειτονιά– για τη σωστή οργά- νωση του χώρου τους, η οποία έχει μετατραπεί σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα από πλευράς καταναλωτών. Σε μία περίοδο που η πανδημία του κορωνοϊού έχει αλλάξει τις καταναλωτικές συνήθειες, αλλά και γενικότερα τις απαιτήσεις των πελατών, η σημασία του χώρου φαίνεται ότι έχει μεγεθυνθεί. Οι έρευνες δείχνουν ότι η πλειοψηφία των κατανα- λωτών εστιάζει πια στην ευκολία και την άνεση με την οποία κάνει τα ψώνια του, με αποτέλεσμα η κατάσταση αυτή να δημιουργεί ακόμη μεγαλύτερη ανάγκη για οργάνωση στα μίνι μάρκετ. Τόσο για το εσωτερικό του καταστήματος όσο και για την αποθήκη, η σωστή τοποθέτηση είτε από την αρχή είτε μέσω μιας ανακαίνισης, μπορεί να βελτι- ώσει την εργασία των επαγγελματιών της αγοράς, αλλά και τις πωλήσεις τους. Στην αγορά υπάρχουν δε σήμερα μία σειρά από εταιρείες και εξοπλισμούς που μπορούν να κάνουν τη διαφορά, ανάλογα και με το… πορτοφόλι του καθενός. Η σημασία και οι επιλογές στην αγορά 38 Οργάνωση χώρου στα καταστήματα

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=