Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 37

66 Της Ελένης Σαραντάκη Τα ζυμαρικά θεωρούνται από τα πιο δημοφιλή προϊόντα διατροφής, τόσο σε περιόδους οικονομικής ύφεσης όσο και σε περιόδους ευημερίας. Βασικοί λόγοι είναι η χαμηλή λιανική τιμή πώλησης, η υψηλή διατροφική αξία και η συνεχής προσπάθεια των βιομηχανιών να αυξήσουν την προϊοντική γκάμα τους, προσφέροντας σε καταναλωτές και επαγγελματίες πολλές διαφορετικές επιλογές. Παραμένει υψηλά η ζήτηση Α ρκετά μίνι μάρκετ έχουν επενδύσει τα τελευ- ταία χρόνια στην κατηγορία των ζυμαρικών, καθώς περιλαμβάνει προϊόντα που ταυτίζονται με τις καταναλωτικές συνήθειες του Έλληνα. Ιδιαί- τερα τα μακαρόνια αποτελούν σταθερή προσθήκη στο καλάθι του νοικοκυριού, αφού είναι θρεπτικά, δίνουν αυξημένες δυνατότητες για πειραματισμό στην κουζίνα, είναι οικονομικά και απευθύνονται σε κάθε ηλικιακή ομάδα. Από τη στιγμή μάλιστα που ξέσπασε η πανδημία, το κανάλι των ζυμαρικών έχει ευνοηθεί σημαντικά. Αρκετοί ήταν οι καταναλωτές που στρά- φηκαν σε συσκευασμένα τρόφιμα, όπως τα ζυμαρικά, γιατί αποθηκεύονται εύκολα και θεωρούνται ασφαλή. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην ελληνική αγορά διοχε- τεύονται ετησίως 150.000 τόνοι ζυμαρικών, με την κατά κεφαλήν κατανάλωση να ανέρχεται σε 12 κιλά. Ζυμαρικά

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=