Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 37

80 Σοκολάτες «Εκτοξεύτηκαν» οι πωλήσεις στα μίνι μάρκετ Ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις της μικρής λιανικής είναι η κατηγορία της σοκολάτας και των σχετικών υποπροϊόντων, καθώς αποτελούν σημαντικό κομμάτι του τζίρου και οι πωλήσεις τους παρουσιάζουν απόλυτα ανοδική πορεία τον τελευταίο καιρό. Της Ελένης Σαραντάκη Π αρά το γεγονός ότι ένα σημαντικό ποσοστό των καταναλωτών έχει στραφεί πλέον στην υγιεινή διατροφή και την άσκηση, η σοκολάτα εξακο- λουθεί να αποτελεί «ένοχη» απόλαυση για μικρούς και μεγάλους, ενισχύοντας τα έσοδα κυρίως των μίνι μάρ- κετ και των περιπτέρων. Η μικρή λιανική εξακολουθεί να βασίζεται στη «βασίλισσα» της κατηγορίας των γλυ- κών σνακ, με τη διαφορά ότι τα προϊόντα σταδιακά αλλάζουν μορφή και προσαρμόζονται στις σύγχρονες τάσεις. Ως εκ τούτου, τα τελευταία χρόνια στα stands των μίνι μάρκετ παρατηρούνται αναρίθμητοι κωδικοί σε σοκολάτες χωρίς ζάχαρη, οι οποίοι και καταλαμβάνουν κυρίαρχες θέσεις, ενώ σταδιακά κάνουν την εμφάνισή τους προϊόντα ωφέλιμα για την υγεία, όπως αυτά που περιέχουν υπερτροφές. Αύξηση 28% την περίοδο του lockdown Όπως δείχνουν και τα στοιχεία της αγοράς, εν μέσω πανδημίας σημειώθηκε αυξημένη ζήτηση σε σοκολάτες και συναφή είδη, καθώς η πολύμηνη παραμονή των Ελλήνων εντός της οικίας ευνόησε την κατανάλωση προϊόντων που τονώνουν την ψυχολογία. Είναι χαρα- κτηριστικό ότι κατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown οι Ευρωπαίοι ξόδεψαν περίπου δύο δισεκατομμύρια

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=