11
ειδήσεις
Διαγωνισμός
από τη Misko
Τα ζυμαρικά Misko Oλικής
Άλεσης διοργανώνουν
έναν μεγάλο διαγωνισμό,
στον οποίο ο καθένας μπο-
ρεί να συμμετάσχει αλλά και
να παίξει όσες φορές θέλει,
εφόσον δεν υπάρχει περιο-
ρισμός. Το μόνο που
χρειάζεται είναι να επιλέξει
τη συσκευασία Misko
Ολικής Άλεσης με το κίτρινο
αυτοκόλλητο και τον κρυφό
κωδικό.
Έπειτα, να μπει στο site
της Misko Ολικής Άλεσης,
να συμπληρώσει τον κωδικό
στο ειδικό πεδίο ή να τον
στείλει στο 19599 και να
διεκδικήσει ένα από τα
μεγάλα δώρα, που περιλαμ-
βάνουν 5 smart TV,
25 ατμομάγειρες, ενώ
35 τυχεροί κερδίζουν
τα ζυμαρικά Misko
Ολικής Άλεσης
του εξαμήνου.
Διάκριση για την ΑΤΤΙΚΗ-ΠΙΤΤΑΣ
Το Superior Taste Award (Bραβείο Ανώτερης Γεύσης), ένα από τα πιο σημαντικά βρα-
βεία γεύσης στον κόσμο, του διεθνώς αναγνωρισμένου οργανισμού International
Taste και Quality Institute (iTQi), απονεμήθηκε για άλλη μια χρονιά στην Αττική
Μελισσοκομική Εταιρεία, για τα προϊόντα ελληνικό μέλι Αττική, κλασικό, και μαρμε-
λάδα Αττική, γεύση έξτρα φρούτα του δάσους. Τα προϊόντα αξιολογήθηκαν σε τυφλό
τεστ γεύσης από τους πιο καταξιωμένους σεφ και γευσιγνώστες του κόσμου. Το
ελληνικό μέλι Αττική, για τέταρτη φορά, απέσπασε τρία αστέρια, βαθμολογία που
αποδίδεται μόνο σε εξαιρετικά προϊόντα. Με την ίδια διαδικασία και η μαρμελάδα
έξτρα Αττική γεύση φρούτα του δάσους βραβεύτηκε με το Superior Taste Award των
δύο αστεριών. Πρόκειται για μαρμελάδα χωρίς συντηρητικά, με υπέροχο συνδυασμό
φρούτων, όπου κάθε βάζο περιέχει κομμάτια από βατόμουρα, φράουλες, μύρτιλα,
μαύρα και κόκκινα φραγκοστάφυλα και μαύρα μούρα.
Οι τάσεις των καταναλωτών
Στο συνέδριο Shopper Trends, που διοργάνωσε η Nielsen, παρουσιάστηκαν οι τάσεις της αγο-
ράς του λιανεμπορίου για τη χρονιά που πέρασε και πώς αυτή η πραγματικότητα αποτυπώθηκε
στις αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων, καθώς και στην εικόνα των λιανεμπόρων. Μέσα από
τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν φαίνεται ότι η αγορά, όσον αφορά τον τζίρο, επέστρεψε στα
επίπεδα του 2005, με τις δέκα μεγαλύτερες αλυσίδες σουπερμάρκετ να εκπροσωπούν το 75%
της αγοράς. Τέλος, αναφέρθηκε ότι η κατανάλωση των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας σταθερο-
ποιήθηκε στο 25,8%, φτάνοντας κοντά στον ευρωπαϊκό μέσο όρο.
Αξιοσημείωτο είναι ότι μέσα από τα στοιχεία φάνηκε η στροφή του καταναλωτή σε εναλλακτικά
κανάλια πώλησης, εκτός των αλυσίδων σουπερμάρκετ, για συγκεκριμένες κατηγορίες προϊό-
ντων, όπως το ελαιόλαδο και το γάλα. Επιπλέον, επισημάνθηκε η ανάγκη οι αλυσίδες
σουπερμάρκετ να επαναφέρουν στα καταστήματά τους τις εμπορικές αξίες, οι οποίες αποτελούν
απαραίτητες προϋποθέσεις για να διαφοροποιηθούν πέρα από τις προωθητικές ενέργειες και
τις χαμηλές τιμές που ήδη προσφέρουν. Το γεγονός αυτό επιβεβαιώθηκε και μέσα από την
παρουσίαση, από την κα Ν. Σπερελάκη, των αποτελεσμάτων της έρευνας Premiumization, η
οποία έδειξε ότι για τον καταναλωτή η πολυτέλεια δεν είναι μόνο θέμα τιμής, αλλά κυρίως
ζήτημα υψηλής ποιότητας πρώτων υλών και προέλευσης, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι το
γεγονός ότι ο καταναλωτής αγοράζει premium προϊόντα, όχι μόνο για λειτουργικούς λόγους,
αλλά και για συναισθηματικούς.