9
ειδήσεις
Το παγκόσμιο πάρτι
του τελικού του UEFA
Champions League
Το μεγάλο πάρτι της Heineken για τον
εορτασμό του τελικού του UEFA
Champions League έγινε φέτος για
πρώτη φορά στην Ελλάδα! Η Heineken,
στο πλαίσιο της χορηγίας της στο UEFA
Champions League, διοργάνωσε γύρω
από τον τελικό της Γιουβέντους με τη
Ρεάλ Μαδρίτης ένα γεγονός παγκόσμιου
ενδιαφέροντος στην κοσμοπολίτικη
Μύκονο, το Heineken Champions
Voyage. Από τις 3 μέχρι τις 5 Ιουνίου,
περισσότεροι από 450 φίλοι του ποδο-
σφαίρου από κάθε γωνιά του κόσμου,
καλεσμένοι της Heineken, ταξίδεψαν
στο Αιγαίο με προορισμό το νησί των
Ανέμων.
«Καπετάνιος» της διήμερης κρουαζιέ-
ρας, ο Ροναλντίνιο! Ο θρύλος της
Μπαρτσελόνα ήταν καλεσμένος της
Heineken, παρακολούθησε μαζί με τους
450 τυχερούς τον τελικό του UEFA
Champions League εν πλω και διασκέ-
δασε στο Super Paradise και το Cavo
Paradiso. Προσκεκλημένος της Αθηναϊ-
κής Ζυθοποιίας ήταν και ο Αντώνης
Νικοπολίδης, ο οποίος ως αρχηγός της
ελληνικής αποστολής «αναμετρήθηκε»
στο ποδοβόλεϊ με τον Βραζιλιάνο άσσο,
ξεσηκώνοντας το κοινό, στο ειδικά δια-
μορφωμένο γήπεδο που στήθηκε στο
Super Paradise!
Το πρώτο βράδυ οι εκλεκτοί καλεσμένοι
παρακολούθησαν ένα μοναδικό pre-
game show στο κατάστρωμα του
κρουαζιερόπλοιου με χορευτές και μου-
σικούς, δημιουργώντας μια μοναδική
«γηπεδική» ατμόσφαιρα! Ο αγώνας
προβλήθηκε σε μια τεράστια οθόνη και
σε κάθε γκολ οι πανηγυρισμοί ήταν
εντυπωσιακοί!
Άμβυξ: Γιορτάζει τα 100 χρόνια
Έφτασε αισίως τα 100 χρόνια λειτουργίας η Άμβυξ ΑΕ, η μεγαλύτερη αμιγώς
ελληνική εταιρεία εισαγωγής και διανομής αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα.
Σήμερα, η Άμβυξ συνεργάζεται με 20 οίκους, που αντιπροσωπεύουν παγκο-
σμίως ετήσιο τζίρο πάνω από 80 δισ. ευρώ και διαχειρίζεται 70 και πλέον
κορυφαία διεθνή και ελληνικά brands αλκοολούχων ποτών. Ακόμα και εν
μέσω της βαθιάς οικονομικής ύφεσης, από το 2012 έως το 2016, η Άμβυξ
σημείωσε 60% αύξηση στον κύκλο των εργασιών της και διπλασίασε το μερί-
διο αγοράς της, σε αντίθεση με την πτωτική πορεία του κλάδου. Παράλληλα, η
εταιρεία αύξησε το ανθρώπινο δυναμικό της κατά 20%, επιβεβαιώνοντας την
ανοδική της πορεία. Το 2016 έγινε προσθήκη του portfolio της Bacardi και
δημιουργήθηκαν νέα τμήματα και δομές, καθώς και νέες θέσεις εργασίας. Το
2016 η εταιρεία επέδειξε καθαρές πωλήσεις ύψους 54,5 εκατ. ευρώ, και ακο-
λουθώντας μια πάγια πρακτική της, μοίρασε το 15% των κερδών της στους 130
εργαζομένους της, στους οποίους θα πρέπει να αναφερθεί πως δεν έχει γίνει
καμία μείωση μισθών σε αυτήν τη δύσκολη περίοδο της ύφεσης.
Ημέρα Καλής Πράξης από τους
εθελοντές της εταιρείας Κωτσόβολος
Για πέμπτη συνεχή
χρονιά πραγματο-
ποιήθηκε η Ημέρα
Καλής Πράξης, η
μεγαλύτερη ενέρ-
γεια εθελοντισμού
της εταιρείας
Κωτσόβολος. Πιστοί
στην προσφορά στο
συνάνθρωπο, οι
εργαζόμενοι της
εταιρείας ανταπο-
κρίθηκαν στο
ετήσιο κάλεσμα, με
τον αριθμό των συμμετεχόντων να σημειώνει σημαντική αύξηση πανελλαδικά.
Συνολικά συμμετείχαν 1.161 εθελοντές, που δημιούργησαν 63 ομάδες από τα κατα-
στήματα, τα υποστηρικτικά γραφεία, τις κεντρικές αποθήκες και το κέντρο διανομής
και επισκευών της εταιρείας, υλοποιώντας 53 «πράξεις» μέσα σε μία ημέρα σε όλη
την Ελλάδα. Οι εθελοντές από τα υποστηρικτικά κέντρα (κεντρικά γραφεία της εται-
ρείας Κωτσόβολος) ανέλαβαν την ανακαίνιση και αναβάθμιση της Εστίας Προσφύγων
– Μονάδα Υποδοχής και Φιλοξενίας Οικογενειών Αιτούντων Άσυλο, που λειτουργεί η
Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση Άρσις στο κέντρο της Αθήνας. Σημειώνεται ότι πέρα
από την Ημέρα Καλής Πράξης, η εταιρεία Κωτσόβολος έχει θεσπίσει ακόμη δύο προ-
γράμματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, το KODE, μία e-learning πλατφόρμα
εκμάθησης κώδικα στα Ελληνικά, και το πρόγραμμα «Δεύτερο Σπίτι για τη συσκευή
που δεν χρειάζεσαι», το οποίο στόχο έχει να κινητοποιήσει τους πολίτες ώστε να προ-
σφέρουν συσκευές οι οποίες δεν χρειάζονται σε ένα σπίτι που αντιμετωπίζει
οικονομικές δυσκολίες.