Page 12 - PCM264

SEO Version

O
Patrick Bach, εκτελεστικός παραγω-
γός του Battlefield 3 για λογαρια-
σμό της DICE, ανησυχεί για τις αντι-
δράσεις των gamers μπροστά στη δυνατό-
τητα να πυροβολούν πολίτες. Φοβάται πως
μπροστά σε αυτή τη δυνατότητα θα επιλέ-
ξουν να γίνουν «οι κακοί της υπόθεσης» και
θα αποφασίσουν να βγάλουν από τη μέση
τους πολίτες που τους εμποδίζουν.
Σε συνέντευξή του είπε συγκεκριμένα:
«Προσωπικά, προσπαθώ να αποφεύγω
τους πολίτες σε παιχνίδια όπως το
Battlefield. Δεν θέλω να δω videos στο
Internet με παίκτες να σκοτώνουν πολί-
τες. Είναι κάτι που θα εξασφαλίσω, ακυ-
ρώνοντας εντελώς αυτή τη δυνατότητα
στο παιχνίδι. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν
θέλω οι παίκτες να καταλάβουν ότι ο πό-
λεμος δεν είναι ωφέλιμος. Απλώς προ-
σπαθούμε να σχεδιάσουμε
κάτι πιο ώριμο. Το ώριμο
δεν σημαίνει να προβάλ-
λεις έντονα την αιματοχυ-
σία – πολλοί άνθρωποι τα
μπερδεύουν αυτά τα δύο.
Η αιματοχυσία είναι παι-
διάστικη στην πραγματικό-
τητα, το να θέλεις, δηλα-
δή, να βλέπεις περισσότε-
ρο αίμα στην οθόνη.»
Η απόφαση της DICE εί-
ναι ενδιαφέρουσα και μας
κάνει για ακόμη μία φορά να σκεφτούμε
πολλά για τη θέση της ηθικής που εφαρμό-
ζουμε στον πραγματικό κόσμο σε παιχνίδια
που προσομοιώνουν τον πόλεμο. Υπάρ-
χουν ακόμη άνθρωποι που θέλουν να βλέ-
πουν περισσότερη προσοχή στα όρια του
ρεαλισμού, όπως προκύπτει από τις αντι-
δράσεις του κόσμου για το παιχνίδι Six Days
in Fallujah, αλλά και από την άποψη που
διαμόρφωσε για το επίπεδο «No Russia»
στο Modern Warfare 2, θεωρώντας το ικα-
νό να εκπαιδεύει τρομοκράτες. Ας μην ξε-
χνάμε επίσης ότι το 90% των απωλειών ζω-
ής στον πόλεμο είναι πολίτες και ότι ζούμε
σε έναν κόσμο όπου το NATO αποφάσισε
να επανεκτιμήσει από την αρχή τούς κανο-
νισμούς διεξαγωγής πολέμων μετά τις
πρωτόγνωρες απώλειες πολιτών στον πό-
λεμο του Αφγανιστάν.
PC Master
12
Φήμες και ομιχλώδες τοπίο
Π
ολύ πρόσφατα ενεργοποιήθηκε ένα
Web site με σκοπό να διαφημίσει κάτι
που ονομάζεται Slavery: The Game. Όπως
δηλώνει ο ίδιος ο τίτλος του, αλλά και το
video που έχει καταχωριστεί στην ιστοσε-
λίδα του, πρόκειται κατά πάσα πιθανότη-
τα για ένα game που θα έχει για θέμα το
δουλεμπόριο της εποχής της αποικιοκρα-
τίας.
Από εκείνη την εποχή έχουν περάσει πολ-
λοί αιώνες, όμως, το θέμα εξακολουθεί να
είναι ευαίσθητο και ειδικά όταν απασχο-
λεί ένα video game. Βέβαια, αυτός ο χώ-
ρος δεν είναι πρωτάρης σε σκάνδαλα αυ-
τού του είδους. Αρκεί να θυμηθεί κάποιος
τη σειρά Grand Theft Auto. Το παράξενο
στην υπόθεση είναι ότι το ίδιο το παιχνίδι,
αλλά και οι δημιουργοί του, δεν δείχνουν
να υπάρχουν πουθενά πέρα από αυτό το
Web site.
Το video στο YouTube αναφέρει στην πε-
ριγραφή του ότι το παιχνίδι αποτελεί δη-
μιουργία της The Creative Assembly, της
εταιρείας που μας έχει προσφέρει τη σει-
ρά Total War, όμως, στο Web site αυτής
της εταιρείας δεν αναφέρεται πουθενά ο
εν λόγω τίτλος. Η εταιρεία που έχει ανα-
λάβει την ανάπτυξή του, κάποια Javelin
Reds Gaming, δεν υπάρχει επίσης πουθε-
νά, ενώ ο τηλεφωνικός αριθμός που ανα-
φέρεται στο Web site καταλήγει σε ένα
voice inbox της Google στο Κεντάκι των
ΗΠΑ. Ανύπαρκτο είναι και το e–mail επι-
κοινωνίας που επίσης αναφέρεται εκεί.
Θα μπορούσε να υποθέσει κάποιος πως
πρόκειται για κάποιο alternate reality
game ή για κάποιο διαφημιστικό κόλπο. Τι
διαφημίζει, όμως, ακριβώς; Σε κάθε περί-
πτωση, έχει ήδη προκαλέσει πολλές αντι-
δράσεις και περιμένουμε να δούμε πώς θα
εξελιχθεί η υπόθεση στο μέλλον.
ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ
ΜΕ ΤΟ
SLAVERY
Ασφαλείς είναι οι αθώοι!
matrix
ΒΑΤΤLEFIELD 3
ΚΑΙ ΑΜΑΧΟΙ