Page 13 - PCM264

SEO Version

O
πως αναφέρει και το επίσημο Web site
του Deus Ex: Human Revolution, τον
Οκτώβριο θα κυκλοφορήσει ένα DLC πακέτο
με την ονομασία The Missing Link. Σε αυτό θα
μάθουμε τι συνέβη στον Adam στη διάρκεια
των τριών ημερών που εξαφανίζεται στο
campaign. Στο The Missing Link οι παίκτες θα
βρεθούν σε μία ιδιόμορφη κατάσταση, αφού
τα augmentations του Adam θα είναι απε-
νεργοποιημένα. Θα μπορέσουν έτσι να κτί-
σουν τις ικανότητες του Adam από την αρχή,
αλλά θα χρειαστεί να βάλουν σε δοκιμασία
τις πιο βασικές δεξιότητες επιβίωσης που
διαθέτει, για να αποδράσουν από ένα εμπορι-
κό σκάφος που πηγαίνει προς άγνωστη κα-
τεύθυνση.
Η
Sony ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει ένα
HD headset στην Ιαπωνία, στις 11 Νοεμ-
βρίου. Το HMZ–T1, όπως ονομάζεται, επιτρέ-
πει στον κάτοχό του να παρακολουθήσει 2D
και 3D περιεχόμενο σε High Definition και αυ-
τή η εμπειρία είναι παρόμοια με το να παρα-
κολουθεί κάποιος μία οθόνη 750 ιντσών από
απόσταση 20 μέτρων!
Το headset φιλοξενεί από μία οθόνη OLED των
0,7 ιντσών για κάθε μάτι, οι οποίες έχουν ανά-
λυση 1.280x720 και ακουστικά 5.1 surround
sound. Για να μπορέσει να λειτουργήσει το
headset, χρειάζεται δική του μονάδα επεξερ-
γασίας, πάνω στην οποία υπάρχει μία ακόμη
θύρα HDMI, για να μπορεί κάποιος να ενσωμα-
τώσει ένα δεύτερο headset ή κάποια άλλη
οθόνη.
Η Sony παραμένει αφοσιωμένη στην προώθη-
ση της 3D απεικόνισης στο σπίτι, παρά τις αυ-
ξανόμενες αμφιβολίες που έχουν εκφράσει
σημαντικοί άνθρωποι της βιομηχανίας. Το
HMZ–T1 θα κοστίζει περίπου 800 ευρώ στη
χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου.
DLC ΓΙΑ
DEUS EX
Ο κρίκος που έλειπε
Ο
Chris Stockman βρίσκεται
πολλά χρόνια στο χώρο του
gaming. Ήταν ο υπεύθυνος του
τμήματος Σχεδιασμού στο πρώτο
Saints Row για λογαριασμό της
Volition Games και γνωρίζει πλέον
καλά τις σχέσεις των εκδοτών με
τους developers.
Ήταν επίσης ένας από τους ανθρώ-
πους που σε όλη τη διάρκεια της
θητείας του στη Volition ζητούσε
πάντα την επαναφορά της σειράς
Freefall που ξεκίνησε στις αρχές
του ’90. Όμως η THQ και η Inter-
play, στις οποίες ανήκει η σειρά,
δεν θέλησαν ποτέ να στηρίξουν ένα
space combat sim game, θεωρώ-
ντας πως η αγορά δεν θα το στήρι-
ζε. Ο Stockman ήθελε τόσο πολύ
να αναβιώσει αυτό το είδος παιχνι-
διών, που παραιτήθηκε από τη
Volition και αποφάσισε να πάρει
την κατάσταση στα χέρια του.
Έφτιαξε το SOL: Exodus και πα-
ρουσιάζοντάς το, δεν δίστασε να
μιλήσει για τη νοοτροπία των εκδο-
τικών εταιρειών: «Οι περισσότερες
εκδοτικές εταιρείες δεν πρωτοπο-
ρούν. Ακολουθούν τις καταστάσεις.
Κανένας δεν έφτιαξε μέχρι σήμερα
ένα αληθινά επιτυχημένο space
combat game. Πιστεύω, όμως, ότι
μόλις το καταφέρει κάποιος, θα
δούμε μία ολόκληρη σειρά ανάλο-
γων τίτλων που θα παίρνουν σειρά
για το χώρο των space games. Θυ-
μηθείτε το GTA. Μόλις έγινε επιτυ-
χημένο, πόσα open world games
κυκλοφόρησαν αμέσως μετά;»
Tον τρώει το παράπονο
13
PC Master
O
ταν κάποιος φέρνει στο νου του τις
νουάρ ιστορίες με πρωταγωνιστές
ντετέκτιβ, βλέπει στο μυαλό του
ασπρόμαυρες εικόνες, μονόλογους γεμά-
τους ένταση και αγωνία, καμπαρντίνες,
βροχερές πολιτείες και πολλή ομίχλη. Η
ανεξάρτητη εταιρεία Chromed, όμως, απο-
φάσισε να πρωτοτυπήσει στο adventure
game της, March 32nd, σχεδιάζοντας τους
χαρακτήρες ως πολύχρωμες σιλουέτες και
δίνοντας μία απόκοσμη αίσθηση στον κό-
σμο του παιχνιδιού.
Στο March 32nd πρωταγωνιστεί ο Jake
Deschler, ένας ιδιωτικός ντετέκτιβ που
ερευνά δύο διαφορετικά μυστήρια. Η πρώ-
τη υπόθεση αφορά σε μία εξαφανισμένη
έφηβη που πρέπει να βρει ο Deschler, ενώ
η δεύτερη σχετίζεται με μία σειρά υπερφυ-
σικών φαινομένων που κάνουν τον κόσμο
να στρεβλώνεται κυριολεκτικά και να εξαϋ-
λώνεται. Στην αρχή αυτά τα δύο μυστήρια
δείχνουν να μην έχουν καμία σχέση μεταξύ
τους, αλλά με την πάροδο του χρόνου αρ-
χίζουν να μπλέκονται.
Το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει από την ίδια
την Chromed για όλους τους Web browsers
υπό τη μορφή επεισοδίων. Η εταιρεία έχει
προγραμματίσει να ολοκληρώσει το παιχνίδι
σε δύο σαιζόν των έξι επεισοδίων. Κάθε
επεισόδιο αναμένεται να διαρκεί μιάμιση
ώρα. Επιπλέον, όπως μπορείτε να καταλά-
βετε και από το τρέιλερ, οι διαφορετικές
αποφάσεις αλλάζουν δραματικά την εξέλι-
ξη του σεναρίου. Τα αποτελέσματά τους
μεταφέρονται από το ένα επεισόδιο στο άλ-
λο, άρα κάθε παίκτης μπορεί να ζήσει μία
εντελώς διαφορετική εμπειρία. Τα γραφικά
του είναι ψυχεδελικά, αλλά το σπουδαίο εί-
ναι ότι απεικονίζονται σε πραγματικό χρόνο.
Οι δημιουργοί του παιχνιδιού ελπίζουν
ότι το March 32nd θα γεφυρώσει το χάσμα
ανάμεσα στην τηλεόραση και στα video
games. Προς το παρόν, δεν έχουν ανακοι-
νώσει συγκεκριμένη ημερομηνία κυκλοφο-
ρίας, αλλά υπόσχονται ότι θα είναι έτοιμο
μέχρι τα μέσα της επόμενης χρονιάς.
Ειδήσεις, αναλύσεις, αποκαλύψεις!
«ΔΕΝ
ΤΟΛΜΟΥΝ ΟΙ
PUBLISHERS»
MARCH 32nd
Ντετέκτιβ, νουάρ και
μυστήριο
EΠΙΜΕΝΕΙ ΣΤΟ
3D H SONY
Με πάμφθηνο (not) headset