69
PC Master
Battlezone
ACTIVISION 1998
Τ
ο όνομα φέρνει στο μυαλό το θρυλικό arcade του 1980 από
την Atari, αλλά στην πραγματικότητα η σύνδεση μεταξύ των
δύο παιχνιδιών είναι πολύ ισχνή. Και πώς θα μπορούσε να ήταν
διαφορετικά, άλλωστε, με την τόσο μεγάλη χρονική απόσταση
που τα χωρίζει. Το Battlezone είναι ένα πρωτότυπο κράμα
shooter πρώτου προσώπου και στρατηγικής σε πραγματικό χρόνο
και το μόνο «αμάρτημά» του ήταν το ότι βρισκόταν μπροστά από
την εποχή του. Εκτός από το να διοικούμε τις μονάδες μας, λοι-
πόν, να συλλέγουμε πρώτες ύλες, και να χτίζουμε κτήρια «αφ’
υψηλού», παίρνουμε τον άμεσο έλεγχο οχημάτων και ριχνόμαστε
απευθείας στη μάχη. Βάζοντας μαζί τα καλύτερα στοιχεία των
δύο «κόσμων», το τελικό σύνολο είναι μία άκρως συναρπαστική
διαστημική εμπειρία, έξω από τα συνηθισμένα.
Get Medieval
MONOLITH 1998
Τ
ο Get Medieval είναι ένα κάθετο dungeon crawler Action και
ουσιαστικά ένας κλώνος του θρυλικού κερματοφάγου
Gauntlet. Οι συνοδοιπόροι μας σε αυτή τη μακρά Οδύσσεια είναι
ένας κι ένας: O βάρβαρος με τη φωνή που θυμίζει Arnie, μία
macho γυναίκα–ιππότης, ένα ξωτικό–τοξότης στον «κόσμο» του
και μία φιλήδονη μάγισσα. Όλο αυτό το θεότρελο συνονθύλευ-
μα ενώνει τις δυνάμεις και τις ξεκαρδιστικές ατάκες του ενάντια
σε έναν φοβερό δράκο που κατατρομοκρατεί τους άμοιρους χω-
ρικούς. Τα καλοσχεδιασμένα μπουντρούμια τροφοδοτούν τη διά-
θεση για εξερεύνηση και η εναλλαγή των εχθρών κρατά το παι-
χνίδι ξεκούραστο. Το αποκορύφωμα είναι το παίξιμο με τέσσερις
παίκτες ταυτόχρονα στον ίδιο υπολογιστή ή μέσω δικτύου, που
υπόσχεται ξεχωριστές παρεΐστικες συγκινήσεις.
King’s Quest VIII: Mask of Eternity
SIERRA 1998
Τ
ο King’s Quest VII είχε τολμήσει να φύγει από το ψευδοτρισ-
διάστατο περιβάλλον των προκατόχων του και να χρησιμοποι-
ήσει καρτουνίστικα γραφικά. Το αποτέλεσμα ήταν να καταβαρα-
θρωθεί μία από τις καλύτερες adventure σειρές όλων των επο-
χών. To King’s Quest VIII συνέχισε τους πειραματισμούς, πηγαίνο-
ντας αυτή τη φορά σε πλήρως τρισδιάστατο περιβάλλον. Το πεί-
ραμα και πάλι δεν ήταν ικανοποιητικό και λίγο αργότερα η
Roberta Williams άφησε οριστικά το χώρο. Το Mask of Eternity,
πέρα από το χλευασμό και τη λοιδορία που δέχτηκε, είναι ένα
αρκετά καλό adventure τρίτου προσώπου με έντονο RPG χρώμα.
Έχει όλους του μονόκερους και τις πριγκίπισσες που θα περίμενε
κάποιος από ένα παραμυθένιο παιχνίδι, καλή ποιότητα παραγω-
γής και ενδιαφέροντες γρίφους.
Return to Krondor
PYROTECHNIX 1998
Σ
ε αντίθεση με το Betrayal in Antara, που ήταν μόνο ένας
πνευματικός συνεχιστής του μυθικού RPG Betrayal at
Krondor, το Return to Krondor είναι το «πραγματικό» sequel γιατί
βασίζεται στη συγγραφική δουλειά του σημαντικού Raymond E.
Feist. Είναι ένα παιχνίδι ρόλων σε τρίτο πρόσωπο, με τις μάχες
να γίνονται στο πολύ γνώριμο –αποκλειστικά turn–based– μοτίβο
των προηγουμένων. Δεν είναι ο αντάξιος διάδοχος του ένδοξου
προγόνου του, αλλά κοιτώντας το ως μία αυτόνομη προσπάθεια,
δεν είναι καθόλου άσχημο. Πρόκειται για μία δυνατή ιστορία με
σύνθετους πρωταγωνιστές, δοσμένη με επικό ύφος και καταπλη-
κτική αφήγηση. Και είναι καλύτερο από το πολυδιαφημισμένο
Quest for Glory V, που κυκλοφόρησε την ίδια εποχή και συγκέ-
ντρωσε περισσότερη προσοχή.