Page 80 - PCM264

SEO Version

nVidia κατόχους (αντίστοιχων) καρτών γραφικών, αρκετές από τις
οποίες δεν ενσωματώνουν DX11 δυνατότητες. Τέλος, θέλαμε να
δούμε κατά πόσο πραγματικά υπήρξε πιο ελαφρύ το Crysis 2 όταν
πρωτοκυκλοφόρησε, σε σχέση με τον προκάτοχό του. Ειδικά για
τα patches αυτού και το τι διαφορές τελικά επιφέρουν, επιφυλασ-
σόμαστε για ειδικό θέμα σε προσεχές τεύχος. Ενδιαφέρον επίσης
παρουσίαζε η συνύπαρξη τεσσάρων παιχνιδιών με ένα συνθετικό
benchmark. Ακριβώς επειδή πολλοί χρήστες, καλώς ή κακώς, βασί-
ζονται πολύ σε ένα τέτοιο για να δούνε διαφορές μεταξύ του
hardware που κατείχαν και αυτού που προμηθεύτηκαν, θα ήταν
χρήσιμο να διαλευκάνουμε κατά πόσο τα νούμερα που εμφανίζει
ανταποκρίνονται και σε in-game καταστάσεις.
ΕΠΙΠΕΔΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑΣ
Είχαμε αποφασίσει ότι η δοκιμή μας θα ήταν σκληρή και αμείλι-
κτη για τις κάρτες γραφικών. Δεν θα χαρίζαμε κάστανα. Γνωρίζου-
με πολύ καλά ότι ο σημερινός gamer θέλει να παίζει σε όσο το δυ-
νατόν πιο υψηλή ανάλυση και με τα διάφορα features ενεργοποιη-
μένα. Γι’ αυτόν το λόγο άλλωστε ξοδεύει
200,
300 ή και πε-
ρισσότερα για να κάνει δική του μία σύγχρονη VGA. Όπως μπορείτε
να δείτε και στον πίνακα με τα specs των δοκιμαζόμενων τίτλων,
εξαντλήσαμε τα περιθώρια της αυστηρότητάς μας. Εκτός του
3DMark Vantage, όλοι οι τίτλοι τρέξανε σε 1.680x1.050 ανάλυση,
σε Very high ή Ultra επίπεδο λεπτομέρειας και με ενεργοποιημένα
τα «βαριά» χαρακτηριστικά του antialiasing, texture filtering ή
multisampling. Χαρακτηριστικά που λογικά δε θα έπρεπε να τρο-
μάζουν την HD6870, αλλά να ανησυχούν την HD5770. Βέβαια, το
ζητούμενο δεν ήταν να δούμε τη μεταξύ τους διαφορά σε επιδό-
σεις, που σίγουρα θα υπήρχε. Με αγωνία αναμέναμε να δούμε αν
το ανέβασμα του ρολογιού του Q6600 θα βοηθούσε την HD5770,
θα απελευθέρωνε την HD6870 κι αν η ύπαρξη 4GB RAM θα έκανε
τη διαφορά σε σχέση με τα 2GB μνήμης και κατά πόσο. Οι μετρή-
σεις μας αποδείχθηκαν παραπάνω από αποκαλυπτικές.
PC Master
80
SPECS ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ
Specs Παιχνιδιών
Ανάλυση
Antialising
DX Version
Detail Level
1. Dirt 3
1.680x1.050
8 x MSAA
11
Ultra
2. 3D Mark Vantage 1.280x1.024
10
3. Crysis 2
1.680x1.050
9
Hardcore System
4. Metro 2033
1.680x1.050 AAA, Texture Filtering 16x
11
Very High
5. Crysis
1.680x1.050
Antialising 8x
10
Very High
Πίνακας 1: DIRT3 (benchmark)
average frames per second
Πίνακας 2: DIRT3 (μέσω FRAPS)
average frames per second
Πίνακας 3: DIRT3 (μέσω FRAPS)
minimum/maximum frames per second
Πίνακας 4: 3DMark Vantage results
Το 3DMark το τρέξαμε στις default ρυθμίσεις.