O
πως προκύπτει από τις ειδήσεις της
τελευταίας στιγμής, το Neverwinter
θα καθυστερήσει να κυκλοφορήσει,
καθώς θα υποστεί σημαντικές αλλαγές στη
δομή του. Αυτό, όμως, δεν είναι κατ’ ανά-
γκη κακό.
Πριν από λίγο καιρό, η Cryptic, που είχε
αναλάβει την παραγωγή του, εξαγοράστη-
κε από την Perfect World Entertainment,
μία εταιρεία που κατά βάση έχει εμπειρία
στα MMOs με πιο πρόσφατο το Rusty
Hearts. Και όπως φαίνεται, η εκδοτική εται-
ρεία αποφάσισε να εκμεταλλευτεί αυτές
τις γνώσεις της και να μετατρέψει το Nev-
erwinter σε έναν πλήρη, δωρεάν MMO τίτ-
λο – και μάλιστα αυτή η στροφή γέρνει πε-
ρισσότερο προς το action κομμάτι της αγο-
ράς. Στην ουσία μιλάμε για ένα ύφος στο
gameplay ανάλογο με αυτό που είδαμε και
στη σειρά Baldur’s Gate, με εφαρμογή των
κανόνων του 4th Edition του συστήματος
Dungeons & Dragons.
Η εταιρεία ανάπτυξης αναφέρει ότι το
Neverwinter θα θυμίζει το Vindictus της
Nexon, όπου η μάχη διεξάγεται με το
mouse και τα αντανακλαστικά του παίκτη
παίζουν κρίσιμο ρόλο στην επιβίωση των
χαρακτήρων. Επιπλέον, όπως και το Vindic-
tus, το gameplay θα χωρίζεται σε sessions
των είκοσι λεπτών, κάτι που σίγουρα θα
επηρεάσει τον τρόπο εξέλιξης των χαρα-
κτήρων, τις αποστολές, τα skills και πολλά
ακόμη χαρακτηριστικά του παιχνιδιού.
Για τη δημιουργία του θα χρησιμοποιηθεί
μία τροποποιημένη έκδοση της ίδιας μηχα-
νής που χρησιμοποιήθηκε στο Star Trek
Online και στο Champions Online. Με βάση
την εμπειρία της Cryptic από αυτούς τους
δύο τίτλους, η εταιρεία αναφέρει ότι κάθε
content pack που θα κυκλοφορήσει για τον
τίτλο θα προσφερθεί δωρεάν, αν και δεν
θα είναι ελεύθερο όλο το περιεχόμενο του
παιχνιδιού. Η εταιρεία θα χρεώνει τον παί-
κτη για τα special potions, τα αντικείμενα
που ενισχύουν προσωρινά τα στατιστικά
του χαρακτήρα, τα pets και τα αντικείμενα
καλλωπισμού του χαρακτήρα, όμως, σε
αντίθεση με την πλειονότητα των υπόλοι-
πων MMOs της αγοράς, όλες οι περιοχές θα
προσφέρονται για εξερεύνηση χωρίς κό-
στος.
Με όλες αυτές τις αλλαγές, το Never-
winter δεν πρόκειται να κυκλοφορήσει
πριν από τα τέλη του 2012.
PC Master
10
Και του χρόνου!
Ο
Alexandre Amacio, ο επικεφαλής της
δημιουργικής ομάδας που ασχολήθηκε
με το Assassin’s Creed Revelations, δήλωσε
ότι η Ubisoft θα κυκλοφορήσει έναν ακόμη
τίτλο στην σειρά πριν από το τέλος του
2012.
Ο Amacio είπε συγκεκριμένα: «Στο Assas-
sin’s Creed ορίσαμε ένα χρονολογικό πλαί-
σιο, στο οποίο ο κόσμος πεθαίνει τον Δε-
κέμβριο του 2012. Αυτή η χρονική στιγμή
πλησιάζει και για να αφηγηθούμε αυτή την
ιστορία, είναι προφανές ότι πρέπει να το
κάνουμε προτού φτάσουμε σε εκείνη την
ημέρα. Θα ήταν ανόητο εκ μέρους μας να
στηρίξουμε το παιχνίδι σε μία εναλλακτική
πραγματικότητα και η ιστορία να ολοκλη-
ρωθεί μετά τη συγκεκριμένη ημερομηνία
στην αληθινή ζωή.»
Ο άνθρωπος της Ubisoft επιβεβαίωσε επί-
σης ότι το νέο παιχνίδι θα συνεχίσει την
αφήγηση της ιστορίας του Desmond, αφού
η ιστορία του Ezio ολοκληρώνεται στο Rev-
elations: «Το Assassin’s Creed είναι γεμάτο
κύκλους – έχει τον κύκλο του Ezio και του
Altair, οι οποίοι ολοκληρώνονται αμφότε-
ροι στο Revelations. Τώρα έχουμε τον κύ-
κλο του Desmond, που ολοκληρώνεται τον
Δεκέμβριο του 2012. Βέβαια, υπάρχουν κι
άλλοι κύκλοι στο Assassin’s Creed γενικά –
κι αυτό είναι το νόημα. Η ιστορία είναι μία
παιδική χαρά για εμάς.»
Προς το παρόν, περιμένουμε το Revela-
tions που θα κυκλοφορήσει στις αρχές Δε-
κεμβρίου.
ΝΕΟ
ΑSSASSINS
CREED TO
2012
Σε πλήρη, free ΜΜΟ τίτλο
matrix
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ
ΣΤΟ NEVERWINTER