Η
εταιρεία ανάπτυξης Cyanide Studio επιβε-
βαίωσε ότι εργάζεται πάνω σε έναν ακόμη
τίτλο με βάση το Game of Thrones. Η εταιρεία
μόλις ολοκλήρωσε το Game of Thrones: Gene-
sis που ανήκει στο χώρο των real–time strate-
gy παιχνιδιών και τώρα συνεχίζει με ένα
role–playing game με βάση τον υπέροχο κόσμο
του George R.R. Martin.
Το παιχνίδι θα διαδραματίζεται την ίδια χρονι-
κή περίοδο που παρουσίασε το πρώτο βιβλίο
του Martin και η αντίστοιχη τηλεοπτική σειρά.
Ο Yves Bordelea, διευθυντής της Cyanide, δή-
λωσε πως αντλεί έμπνευση από τους τίτλους
της BioWare – για παράδειγμα, παρομοιάζει τις
μάχες του Game of Thrones με τις μάχες του
Knights of the Old Republic, που δεν επιτρέ-
πουν στον παίκτη να κάνει ολοκληρωτικό
pause στη δράση, δίνοντας, όμως, τον απαραί-
τητο χρόνο για την εφαρμογή στρατηγικών κι-
νήσεων. Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται
το σενάριο, είναι ανάλογος με τον τρόπο αφή-
γησης του Martin, με άλλα λόγια θα μεταφε-
ρόμαστε από τον έναν χαρακτήρα στον άλλο
και οι φημισμένοι χαρακτήρες των βιβλίων θα
έχουν παρουσία στον τίτλο ως NPCs. Το νέο
Game of Thrones αναμένεται να κυκλοφορήσει
στις αρχές του 2012.
Ο
Dr Ray Muzyka και ο Dr Greg Zeschuk, οι δύο
ιδρυτές της BioWare, αποκάλυψαν ότι σκέ-
φτονται σοβαρά τη δημιουργία ενός Mass Effect
MMO, σε συνέντευξη που έδωσαν πρόσφατα,
τονίζοντας ότι είναι ανοιχτοί στο ενδεχόμενο δι-
εύρυνσης του κόσμου του παιχνιδιού.
Συγκεκριμένα, ο Greg Zeschuk, είπε: «Κανένας
δεν ξέρει τι θα συμβεί. Πιστεύω ότι με την ολο-
κλήρωση του The Old Republic θα μελετήσουμε
εκ νέου την αγορά. Έχουμε ήδη μάθει πολλά
πράγματα γι’ αυτή. Την ώρα που δημιουργείς
ένα παιχνίδι, ταυτόχρονα μαθαίνεις πολλά από
αυτό.»
«Είμαστε ιδιαίτερα επικεντρωμένοι στο The Old
Republic, στο Mass Effect 3 και στο Wrath of He-
roes», δήλωσε ο Ray Muzyka, «και στα υπόλοιπα
παιχνίδια που έχουμε και δεν έχουμε ανακοινώ-
σει μέχρι τώρα, αλλά ταυτόχρονα μας δίνεται η
δυνατότητα να μελετήσουμε τα franchises μας
με έναν τρόπο που δεν είχαμε δοκιμάσει στο πα-
ρελθόν. Η αγορά είναι γεμάτη με πολλές νέες
πλατφόρμες και πολλά νέα επιχειρηματικά μο-
ντέλα». Προς το παρόν, το Mass Effect 3 αναμέ-
νεται να κυκλοφορήσει τον Μάρτιο.
ΑΛΛΟ ΕΝΑ GAME
OF THRONES GAME
Αυτή τη φορά με RPG
καταβολές
Δ
εν υπάρχει κάτι χειρότερο στον
κόσμο του Internet από το να
ξεκινήσεις ένα download και αυτό
να διακοπεί απότομα. Σε μία μελέ-
τη που διοργάνωσε η Pando Net-
works για το πρώτο μισό του 2011,
τα στοιχεία που αφορούν στα
downloads που πραγματοποιούν
οι χρήστες έδειξαν ότι –παρά την
επικρατούσα άποψη– οι Ηνωμένες
Πολιτείες, η Μεγάλη Βρετανία και ο
Καναδάς απέχουν πολύ από το να
ισχυριστούν ότι κατεβάζουν γρήγο-
ρα τα προγράμματά τους ή ότι οι
ταχύτητές τους είναι απλησίαστες
στα on–line games.
Η έρευνα της Pando Networks
έλαβε υπόψη της τα στοιχεία από
20 εκατομμύρια ηλεκτρονικούς
υπολογιστές που κατέβασαν 27
εκατομμύρια patches και clients
παιχνιδιών σε όλο τον κόσμο.
Άντλησαν στοιχεία από το League
of Legends, το Maple Story, το
Lord of the Rings: Online κι από
άλλα παιχνίδια και μέτρησαν την
ταχύτητα του Internet σε παγκό-
σμιο επίπεδο. Έτσι, βρήκαν ότι η
Νότιος Κορέα είναι με διαφορά η
πιο γρήγορη χώρα αφού οι χρή-
στες εκεί κατεβάζουν με ταχύτη-
τες της τάξης των 2.202KBps. Για
να καταλάβετε τη διαφορά, οι Ηνω-
μένες Πολιτείες αγγίζουν τα
616KBps, ενώ η Ελλάδα 538KBps!
Αν το σκεφτεί κάποιος λίγο παρα-
πάνω, αυτές οι ταχύτητες σημαί-
νουν ότι για να κατεβάσετε ένα αρ-
χείο των 10GB θα χρειαστείτε ούτε
λίγο ούτε πολύ 37 ώρες!
Βέβαια, αν πάμε στη Νότια Αμερι-
κή ή στην Ανατολική Ευρώπη, η κα-
τάσταση γίνεται ακόμη χειρότερη,
χωρίς αυτό να σημαίνει ότι πρέπει
να είμαστε ευχαριστημένοι που άλ-
λα μας υπόσχονται όλοι ανεξαιρέ-
τως οι ISPs και άλλα μας προσφέ-
ρουν. Ελπίζουμε αυτή η απογοη-
τευτική κατάσταση σε παγκόσμιο
επίπεδο να βρει σύντομα λύσεις.
Γεγονότα και μετρήσεις
11
PC Master
O
διευθύνων σύμβουλος της Epic
Games, Tim Sweeney, δήλωσε ότι
δεν περιμένει την επόμενη έκδοση
της Unreal Engine να κυκλοφορεί πριν από
το 2014.
Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο Sweeney
είπε τα εξής: «Ξοδεύω περίπου το 60% του
χρόνου μου κάθε μέρα σε έρευνες που
έχουν ως στόχο να βοηθήσουν την επόμενη
γενιά της game engine μας. Ενσωματώνει
τεχνολογίες που δεν θα δουν το φως της
μέρας μέχρι το 2014 κατά πάσα πιθανότητα,
αλλά το ότι έχω στη διάθεσή μου τόσο χρό-
νο, μου επιτρέπει να δοκιμάζω σπουδαία
πράγματα που σήμερα δεν έχουν κάποια
πρακτική σημασία, αν και θα την αποκτή-
σουν στο μέλλον.»
Στην ίδια συνέντευξη, τόνισε επίσης ότι η
μεγαλύτερη πρόκληση που έχει να αντιμε-
τωπίσει κάθε νέα τεχνολογία είναι η διαχεί-
ριση των επεξεργαστών με πολλαπλούς πυ-
ρήνες: «Αν έχεις στη διάθεσή σου 20 πυρή-
νες, για παράδειγμα, μπορείς εύκολα να
επιλέξεις ποιος θα ασχοληθεί με το anima-
tion και ποιος με τις λεπτομέρειες του προ-
σώπου των χαρακτήρων, αφού όλες αυτές
οι παράμετροι αλλάζουν δυναμικά με την
εμφάνιση διαφορετικών στοιχείων στην
οθόνη και φορτώνονται, καθώς εσείς περ-
νάτε από τη μία σκηνή στην επόμενη. Η με-
γαλύτερη πρόκληση είναι να σχεδιάσουμε
τη μηχανή μας και τις ώρες εργασίας μας
ώστε να ισοσκελίσουμε όσες περισσότερες
εργασίες μπορούμε μεταξύ των πυρήνων
του επεξεργαστή χωρίς εμφανή σημάδια, σε
πραγματικό χρόνο και δυναμικά, ώστε εσείς
να έχετε πάντα στη διάθεσή σας τη μέγιστη
δυνατή υπολογιστική ισχύ, άσχετα από τις
εργασίες που εκτελείτε εκείνη τη στιγμή.»
Ειδήσεις, αναλύσεις, αποκαλύψεις!
ΜΥΘΟΣ ΤΟ
ΓΡΗΓΟΡΟ
INTERNET
ΤΟ 2014 Η
ΝΕΑ UNREAL
ENGINE
Πολλές οι προκλήσεις και τα
εμπόδια
ΜΑSS EFFECT
MMO;
Δεν το αποκλείουν…