Page 12 - PCM265

SEO Version

Σ
τη διάρκεια μίας εκδήλωσης με τον τίτλο
Adobe Max 2011, ο Tim Sweeney της Epic
Games εντυπωσίασε το κοινό αποδεικνύοντας
ότι μπορεί κάποιος να τρέξει την τεχνολογία
της Unreal Engine 3 μέσω του Flash της Adobe.
Το Flash χρησιμοποιείται ευρέως στα brows-
er–based παιχνίδια και κατά κύριο λόγο σε αυ-
τά που συναντούμε στο Facebook. Ένας μεγά-
λος αριθμός Flash παιχνιδιών είναι δισδιάστα-
τα, αλλά με την Unreal Engine μπορεί σύντομα
να δούμε εντυπωσιακά 3D games στον brows-
er, καθώς και μία πλειάδα άλλων τίτλων που
θα μπορούν να τρέξουν στο παράθυρό μας. Με
την ίδια λογική, η επίδειξη του Sweeney ανοί-
γει την πόρτα των tablets σε αυτά τα παιχνίδια.
Όπως ήταν λογικό, ο τίτλος που χρησιμοποίησε
ο Sweeney στην επίδειξη, ήταν το Unreal Tour-
nament 3. Οπτικά δεν ήταν αυτό που έχει συ-
νηθίσει να βλέπει κάποιος σε δυνατά μηχανή-
ματα, αλλά και πάλι έδειχνε καλύτερο από τα
παιχνίδια που έχουμε μάθει να παίζουμε σε πε-
ριβάλλον Flash. Απομένει να φανεί πόσο θα
διαδοθεί αυτή η τεχνολογία στους browsers,
καθώς δεν είναι λίγοι εκείνοι που πιστεύουν
ότι η HTML5 είναι το μέλλον και ότι το Flash εί-
ναι επιρρεπές στα crashes.
Τ
ο remake του Duke Nukem 3D, το οποίο
έχει εγκρίνει η Gearbox Software και ανα-
πτύσσεται από μία ομάδα οπαδών του που
ονομάστηκε Interceptor Entertainment, δια-
κόπτεται για άγνωστο χρονικό διάστημα.
Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση, «η In-
terceptor Entertainment αποφάσισε να ολο-
κληρώσει το Duke Nukem: Reloaded σε κά-
ποια μελλοντική ημερομηνία που δεν έχει κα-
θοριστεί ακόμα. Η εταιρεία εξακολουθεί να
έχει όλη την καλή διάθεση και την άδεια μη
εμπορικής χρήσης από την πλευρά της Gear-
box. Ελπίζουμε να επανέλθουμε σε αυτό το
project όταν θα είναι η κατάλληλη στιγμή».
Η Gearbox έδωσε την άδεια για την ανάπτυξή
του ύστερα από επαφές που είχε η Intercep-
tor Entertainment με τον αντιπρόεδρο της
Gearbox, PJ Putnam. Το παιχνίδι στηριζόταν
στην Unreal Engine 3 και θα προσφερόταν δω-
ρεάν με δύο campaigns – ένα single player και
ένα multiplayer. Η ιστορία επαναλαμβάνεται;
UNREAL ENGINE
3 ΣΕ FLASH
ΑΝΑΒΟΛΗ ΓιΑ
DUKE NUKEM
3D REMAKE
Επίδειξη ισχύος!
T
ο Defense of the Ancients, εκείνος ο
μοιραίος χάρτης στο WarCraft III, έχει
δημιουργήσει μία ολόκληρη υποκα-
τηγορία real–time strategy παιχνιδιών. Ο
περισσότερος κόσμος την αποκαλεί DotA
και η Valve αγόρασε τα πνευματικά δικαιώ-
ματα αυτής της ονομασίας και προσέλαβε
μερικά από τα στελέχη της ομάδας που
δημιούργησε εκείνο τον πρώτο χάρτη για
να αναπτύξει τη DotA 1. Το παιχνίδι στέ-
φθηκε με επιτυχία, αλλά ανταγωνίζεται
σκληρά με το League of Legends για την
κορυφαία θέση. Όμως, ύστερα από μία
ισχυρή παρουσία στο πρόσφατο τουρνουά
International, η Valve αποφάσισε να κυ-
κλοφορήσει τη συνέχειά της πιο γρήγορα,
αντί να περιμένει να φροντίσει έως και την
τελευταία λεπτομέρειά του.
Ο Icefrog, ο βασικός σχεδιαστής του
DotA 2, γράφει σχετικά: «Το αρχικό σχέδιό
μας ήταν να περάσουμε την επόμενη χρο-
νιά με τις δοκιμές της beta έκδοσης, προ-
σθέτοντας νέες λειτουργίες και αυξάνο-
ντας σιγά σιγά τον αριθμό των ηρώων,
ώστε να φτάσουμε στο ίδιο επίπεδο πε-
ριεχομένου με την πρώτη DotA. Μόλις γι-
νόταν αυτό, θα κυκλοφορούσαμε τη DotA
2 στην αγορά. Όμως, αυτό που καταλα-
βαίνουμε από τα σχόλια που λάβαμε μέχρι
τώρα, είναι ότι ο κόσμος θέλει απλώς να
την παίξει, ακόμη και αν υπάρχουν δεκά-
δες ήρωες που θέλουμε να ενσωματώ-
σουμε στο περιεχόμενό του. Είδαμε επί-
σης ότι ο κόσμος που συμμετέχει στην be-
ta δεν διστάζει να συζητήσει με τους φί-
λους του γι’ αυτά που είδε και για το πόσο
διασκέδασε. Έτσι, καταλήξαμε ότι το αρχι-
κό σχέδιό μας ήταν ανόητο. Αποφασίσα-
με, λοιπόν, να πάρουμε την τωρινή έκδο-
ση της DotA 2 και να το κυκλοφορήσουμε
το συντομότερο δυνατό.»
Τα νέα είναι αν μη τι άλλο σπουδαία. Αν
θέλετε να συμμετέχετε στην beta, πά-
ντως, μπορείτε να δηλώσετε τις προθέ-
σεις σας στο επίσημο Web site του παιχνι-
διού.
matrix
Θα κυκλοφορήσει νωρίτερα
AΝΕΒΑΖΕΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ H DotA
Η
EA ανακοίνωσε ότι το FIFA 12 πούλησε
τρία εκατομμύρια αντίτυπα την πρώτη
εβδομάδα της κυκλοφορίας του. Σύμφωνα με
την ανακοίνωση, ο τίτλος πούλησε συγκεκρι-
μένα 3,2 εκατομμύρια αντίτυπα σε όλες τις
πλατφόρμες, κάνοντας την κυκλοφορία του FI-
FA 12 τη μεγαλύτερη στην ιστορία των sports
games, αλλά και τη μεγαλύτερη γενικώς μέσα
στο 2011.Ο αντιπρόεδρος της EA Sports, An-
drew Wilson, δήλωσε σχετικά: «Το FIFA 12 εί-
ναι ένα εντυπωσιακό κατόρθωμα της ομάδας
μας στην EA Canada. Η τεράστια on–line κοινό-
τητα του FIFA συνδέθηκε μαζικά στις νέες, ζω-
ντανές υπηρεσίες του παιχνιδιού και σκοπεύ-
ουμε να τους κρατήσουμε απασχολημένους
όλη τη χρονιά, αφού το FIFA 12 ακολουθεί τον
παλμό της ποδοσφαιρικής σαιζόν.» Το FIFA 12
κυκλοφόρησε στα τέλη Σεπτεμβρίου σε όλες
τις πλατφόρμες και το review μπορείτε να το
διαβάσετε στο παρόν τεύχος.
ΤρIΑ ΕΚΑΤΟΜΜYριΑ FIFA 12
Μέσα σε μία εβδομάδα!
PC Master
12
Πάμε πάλι!