Page 134 - PCM265

SEO Version

Sephir:
Παιχνίδια πρώτης γραμμής vs
ανεξάρτητες παραγωγές. Ποιος θα πει πρώ-
τος;
Cyberguy:
Τάσο, δώσε πόνο.
Omen:
Ας αρχίσω εγώ λοιπόν, μια και το
είχα θίξει το θέμα στο review του Limbo.
Είμαι απόλυτα υπέρ των παιχνιδιών πρώτης
γραμμής, από κάθε άποψη. Και από το πό-
σο βοηθούν το gaming να προοδεύσει, από
ποιότητα και ποσότητα ενασχόλησης και
στυγνά οικονομικά.
Admiral:
Χμ, ήδη προβλέπεται να πλα-
κωνόμαστε.
Omen:
Yeap.
Manos426f:
Δηλαδή βελτίωσαν το
gaming τα CoD και Battlefield;
Cyberguy:
Αν δεν πέσει χρήμα, τα κατά
τόπους geeks στα υπόγεια δεν θα μπορούν
να πάρουν στα χέρια τους νέες τεχνολογίες
που αναπτύσσονται στις μεγάλες εταιρείες.
Είτε μιλάμε για μηχανή γραφικών, είτε για
τεχνολογίες για reality simulation.
Omen:
Όταν έχεις ένα indie με τέσσερα
ωράκια «ατμοσφαιρικό» gameplay και καθό-
λου multiplayer, ποιο το νόημα;
Admiral:
A, αυτό είναι άλλο θέμα, αλλά
τουλάχιστον το indie των 3 ωρών τιμολο-
γείται ανάλογα, δεν έχει 50 ευρώ!
Sephir:
Το indie των 30 ωρών όπως το
Might & Magic Clash;
Admiral:
Πόσω μάλλον αυτό!
Omen:
Σε λιγες μέρες θα έχουμε το
mainstream Heroes Γεώργιε! Κανείς δεν θα
θυμάται το Clash.
Manos426f:
Από τη στιγμή που το multi
πήρε πρώτη θέση στη συνταγή ενός game,
το γλυκό χάλασε έτσι κι αλλιώς.
Cyberguy:
Αλέξανδρε, λογικό. Όμως,
άλλο 4 άτομα και ένα υπόγειο και άλλο μία
εταιρεία με εκατοντάδες υπαλλήλους.
Admiral:
Δεν είναι απόλυτο αυτό, μαζί
με την υψηλή τιμή έρχονται και οι αντίστοι-
χες απαιτήσεις από το κοινό.
Omen:
Εδώ σύμφωνοι, το Clash είναι μία
φτηνή και ποιοτική λύση. Είναι όμως όλα τα
indie έτσι;
Admiral:
Τάσο, αν σε ρωτούσε κάποιος
πώς μοιράζεις τον gaming χρόνο σου μετα-
ξύ παιχνιδιών πρώτης γραμμής και μικρότε-
ρα, ποια αναλογία θα έβγαζες;
Omen:
97.666 πρώτη γραμμή. Για να
ασχοληθώ με indie πρέπει να είναι κάτι απί-
στευτα εξαιρετικό.
Admiral:
Α, καλά, εδώ μιλάμε για πιστό
ακόλουθο των μεγάλων συμφερόντων.
Omen:
Εγκάθετος.
Sephir:
Πώς το ορίζεις το «εξαιρετικό»;
Θα πρέπει, δηλαδή, να έχει τα σουπερουά-
ου γραφικά;
Manos426f:
Δηλαδή, παίζουμε αναλό-
γως με τις ταμπέλες; Αν είναι Indie το κρί-
νουμε πιο αυστηρά;
Omen:
Όχι, το ίδιο, αλλά ΕΠΕΙΔΗ είναι
Indie δεν σημαίνει ότι τους χαριζόμαστε!
Admiral:
Σωστό αυτό.
Cyberguy:
Συμφωνώ με Τάσο.
Manos426f:
Διαφωνώ 100%, αλλά τέλος
πάντων.
Sephir:
Σίγουρα, αλλά όταν ένα ΑΑΑ παι-
χνίδι ζητά 50 ευρώ για 4 ώρες και ένα indie
για τις ίδιες ώρες 10, υπάρχει μία διαφο-
ρά...
Cyberguy:
Sephir θα βγουν DLC packs,
don’t worry!
Sephir:
+επιπλέον cash. No thanks.
PC Master
134
BlockBusters εναντiον
ανεξAρτητων
Όσο γιγαντώνονται παραγωγές εκατομμυρίων (The Old Republic, Battlefield 3, Mass Effect 2),
τόσο πληθαίνουν μικρές παραγωγές από ανεξάρτητα studios. Οι πρώτοι απασχολούν
εκατοντάδες άτομα και κοστίζουν άπειρα τσουβάλια χρήματα, οι δεύτεροι είναι μικρές
ομάδες, κοστίζουν χαμηλά, αλλά πουλάνε πολλά κομμάτια. Αναλογικά, ποιος τα πηγαίνει
καλύτερα;
Call of Duty...
...και Battlefield.
Είναι αυτά η
«πρόοδος» του
gaming;