Page 96 - PCM265

SEO Version

PC Master
96
Τ
ο ομολογώ άνευ δισταγμού και
περιστροφών: Δεν έχω ξανακου-
ραστεί τόσο πολύ ασχολούμενος
με κάποιο παιχνίδι. Αν νομίζετε ότι
αναφέρομαι σε πνευματική κού-
ραση, κάνετε μεγάλο λάθος. Ανα-
φέρομαι στη σωματική κόπωση, εκείνη που
σε κάνει να ξαπλώνεις το βράδυ και να
νιώθεις ότι γίνεσαι απευθείας ένα με το
κρεβάτι σου. Αγαπητοί αναγνώστες, το F1
2011 είναι γεγονός κι οι τιμονιέρες παίρ-
νουν εκ νέου φωτιά…
ΓΥΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟΣ
Το κοινό στο οποίο –ξεκάθαρα– απευθύ-
νεται είναι πολύ εύκολο να προσδιορι-
στεί: Είναι ο λάτρης της Formula 1, ο γνώ-
στης του κόσμου και των κανονισμών της,
ο παίκτης που αφιέρωσε ώρες και ώρες
στην περσινή έκδοση μέχρι να καταφέρει
να τιθασεύσει τα ατελείωτα άλογα που
απελευθερώνει ο κτηνώδης οκτακύλιν-
δρος κινητήρας 2.400 κυβικών ενός μονο-
θεσίου και την ίδια ώρα να είναι ανταγωνι-
στικός προς τους υπολοίπους οδηγούς.
Αυτό βέβαια σε καμία περίπτωση δε ση-
μαίνει ότι δεν μπορεί οποιοσδήποτε δεν
ανήκει σε μία από τις παραπάνω κατηγο-
ρίες να ασχοληθεί μαζί του. Απλώς θα
χρειαστεί τεράστια αποθέματα υπομονής
στα πρώτα βήματά του στον μαγικό κόσμο
της Formula 1, όπως και όρεξη να μάθει.
Τι να μάθει; Κανονισμούς, ορολογίες, σω-
στές αγωνιστικές γραμμές και, κυρίως, να
χάνει. Γιατί αν δε μάθει να χάνει, δεν θα
φτάσει ποτέ να κερδίζει.
Όση ώρα το έκανα install στο σκληρό
δίσκο του PC μου, αναρωτιόμουν αν θα εί-
χε καταφέρει στη δεύτερη αυτή έκδοσή
του να ξεπεράσει τα προβλήματα που τα-
λανίζανε τον προκάτοχό του. Αυτό ήταν
που, στη δική μου αντίληψη, παρουσίαζε
μακράν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον κι όχι
το τρίπτυχο γραφικά-ήχος-χειρισμός, που
έτσι κι αλλιώς ανέμενα να είναι και πάλι
σε πολύ υψηλά επίπεδα… και δεν διαψεύ-
στηκα. Η απεικόνιση των κόκπιτ, των δια-
φόρων σιρκουί, των πιλότων, αλλά και
του περιβάλλοντος χώρου έκαστης πί-
στας, είναι άριστη. Οι δε λεπτομέρειες
των κουμπιών στο τιμόνι ενός μονοθεσίου
σχεδόν προκαλούν ίλιγγο. Κι όταν αρχίσει
να βρέχει στο μέσο ενός αγώνα, θα θαυ-
μάσετε την εναλλαγή της κατάστασης του
οδοστρώματος και θα βλέπετε τις σταγό-
νες στη ζελατίνα του κράνους σας. Βέβαια
όλα αυτά είναι δύσκολο να τα παρατηρή-
σει κάποιος, κινούμενος με 300χλμ/ώρα,
αλλά, πιστέψτε με, θα βρείτε άνετα χρό-
νο, καθώς, ειδικά μέχρι να εγκλιματιστείτε
και να πάρετε τον αέρα του τέρατος που
οδηγείτε, θα έχετε πολλές εξόδους από
την πίστα. Μοναδικό μειονέκτημα που
εντόπισα και μπορώ να του προσάψω εί-
ναι το ότι όταν ένα αντίπαλο μονοθέσιο
κολλήσει πίσω μας κι είναι έτοιμο να επι-
χειρήσει προσπέραση, δεν φαίνεται στους
καθρέφτες μας.
Προχωρώντας γρήγορα στα του ήχου,
δύο πράγματα στοιχειοθετούν το σχετικό
τομέα: Το σύστημα ενδοεπικοινωνίας και
ο θόρυβος του μοτέρ, που στριγγλίζει πε-
ριστρεφόμενο στις 18.000 στροφές. Πλή-
θος πληροφοριών μας παρέχονται κατά τη
διάρκεια της κούρσας, όπως το πότε πρέ-
πει να προβούμε σε ανεφοδιασμό και αλ-
λαγή ελαστικών, αν ο ρυθμός που γυρνά-
με στην πίστα είναι ικανοποιητικός, η ζη-
μιά που έχουμε τυχόν υποστεί, αν κάποι-
ος άλλος πιλότος αντιμετωπίζει πρόβλημα
και διάφορα άλλα, άκρως χρήσιμα, στοι-
χεία. Βέβαια, όλα αυτά καλύπτονται σε
μεγάλο βαθμό από τον υπέροχο βρυχηθ-
μό του κινητήρα, που μαζεύει χιλιόμετρα
σαν τρελός και φρενάρει ακαριαία, χαρί-
ζοντάς μας το άκουσμα των απανωτών
κατεβασμάτων ταχυτήτων. Το ότι υπάρχει
διαφοροποίηση στον ήχο των κινητήρων
των μονοθεσίων προσθέτει μία σημαντική
πινελιά αληθοφάνειας, άκρως ευπρόσδε-
κτης από μεριάς μας.
Και φτάνουμε στο «καυτό» σημείο της
υπόθεσης: Το χειρισμό. Θα το θέσω πολύ
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Επεξεργαστή Core 2 Duo E8600 στα
3.33GHz, 2GB RAM DDR3, κάρτα γραφι-
κών ATi Radeon HD6870 1GB, Windows
7 Professional 32 bit, ανάλυση
1.680x1.050.
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
«Ζόρικο» το F1 2011. Με 4 x Multisam-
pling, επίπεδο απεικόνισης στο Ultra και
DX11 mode, τα frames κυμάνθηκαν κατά
μέσο όρο στα 33.
Μπορούμε να βλέπουμε δεδομένα του μονοθε-
σίου μας την ώρα της κούρσας.
F1 2011
Πρωταθλητής δεν γίνεσαι με το μισό γκάζι στο πάτωμα…
του Μάνου «manos426f» Καρκαλέμη manos426f@hotmail.com
Άκρως απαραίτητη η προσθήκη του safety car.