97
PC Master
απλά: Διαθέτετε κάποια τιμονιέρα; Αν ναι,
δεν έχετε κανένα λόγο να προβληματίζε-
στε, θα απολαύσετε το F1 2011 στο έπα-
κρο. Αν όχι, τότε είτε με gamepad είτε με
πληκτρολόγιο, θα χάσετε πολλή από την
αίγλη του και την ίδια ώρα θα πρέπει να
θεωρείτε de facto την ενεργοποίηση κά-
ποιων βοηθειών κατά την οδήγηση, που
θα αναλυθούν παρακάτω. Ας μην κρυβό-
μαστε, ο τίτλος «φωνάζει» από μακριά για
κατοχή τιμονιέρας, πολύ περισσότερο από
άλλα racing games, μια και οι οδηγικές
απαιτήσεις είναι τεράστιες. Σε περίπτωση
που ανήκετε σε εκείνους που διαθέτουν
μία, θα σας ευχαριστήσει το πλήθος ρυθ-
μίσεων που παρέχονται, στα γνωστά πρό-
τυπα των παιχνιδιών της Codemasters,
όπως και η πολύ σωστή απόκρισή της.
Στην αντίπερα όχθη, θα δυσαρεστηθείτε
από την ελλιπή υποστήριξη force feed-
back, καθώς και από το ότι δεν αποθηκεύ-
ονται οι όποιος ρυθμίσεις επιλέγετε. Του-
λάχιστον στη δική μου περίπτωση, αυτό
συνέβη, με αποτέλεσμα κάθε φορά που
εκκινούσα το F1 2011, να πρέπει να ξανα-
σετάρω τη Logitech MOMO racing. Το σί-
γουρο είναι ένα: Ο χειρισμός μέσω μίας
τέτοιας αποδεικνύεται πολύ κουραστικός
σωματικά, ειδικά με τον τρόπο που απαι-
τείται να οδηγούμε για να είμαστε αντα-
γωνιστικοί.
Αρκετά όμως με όλα αυτά, ας δούμε αν
φέτος έχουμε να κάνουμε με μια πλήρως
ρεαλιστική απεικόνιση του κόσμου της
Formula 1 ή όχι. Οι επιλογές που μας δί-
νονται είναι να τρέξουμε σε ένα μεμονω-
μένο Grand prix, να δοκιμάσουμε την τύ-
χη μας σε Time trial και Time attack ή να
ξεκινήσουμε μια καριέρα. Αυτονόητο είναι
ότι το κυρίως ενδιαφέρον συγκεντρώνει η
τελευταία επιλογή. Ξεκινάμε ως ένας
άσημος, πρωτοεμφανιζόμενος, οδηγός σε
μία εκ των μικρών ομάδων του πρωταθλή-
ματος. Μην περιμένετε με το καλημέρα
να έχετε τη δυνατότητα να πιλοτάρετε
μια Ferrari, McLaren, Red Bull Renault ή
Mercedes Petronas. Πρέπει να αποδείξετε
την αξία σας, καθιστώντας γνωστό, μέσω
των αγωνιστικών επιδόσεων, το όνομά
σας στα paddocks και να περιμένετε να
έρθει μια πρόταση από μία εκ των μεγά-
λων ομάδων. Αυτό θα γίνει μόνο αν κατα-
φέρετε να διακριθείτε σε μία σαιζόν. Καλό
είναι λοιπόν να επιλέξετε το μεσαίο επί-
πεδο δυσκολίας στην πρώτη σας χρονιά,
ώστε να μπορέσετε να καταταγείτε σε
υψηλές θέσεις και να αρχίσετε να χτίζετε
το όνομά σας. Όσο καλύτερα τα πηγαίνε-
τε τόσο πιο υψηλούς στόχους θα θέτει
σταδιακά η ομάδα σας, αντανακλώντας
έτσι με επιτυχία την πίεση που δέχονται οι
οδηγοί για αποτελέσματα.
Στην προσπάθειά μας να τερματίσουμε
όσο το δυνατόν πιο ψηλά σε κάθε αγώνα
σύμμαχοί μας θα είναι τα διάφορα διαθέ-
Στη διάρκεια της καριέρας μας θα δώσουμε πάμπολλες συνεντεύξεις.
Η οδήγηση σε βρεγμένο οδόστρωμα απαιτεί
τρομερή μαεστρία.
Χάνοντας την pole position για ένα χιλιοστό!
Ο τίτλος
«φωνάζει» από
μακριά για κατοχή
τιμονιέρας.
Κάποτε θα πρέπει να καταλάβουν ότι καλό
θα ήταν να κυκλοφορούν το παιχνίδι τους
Μάρτιο με Απρίλιο, όταν αρχίζει και η σαι-
ζόν. Δεν χρειάζεται να είσαι αναλυτής μάρ-
κετινγκ για να το σκεφτείς αυτό.
- “Voodooman”
Η ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ
pcmaster.gr/forum
Ένας ακόμα γύρος!