Page 109 - PCM266

SEO Version

109
PC Master
και ελάχιστα kills σε κάθε γύρο. Τι να κά-
νουμε, όμως, ο πόλεμος έχει νικητές και
ηττημένους.
Μόλις φορτώσει η πίστα και βρεθείτε σε
μία παρτίδα Red Orchestra 2, θα διαπιστώ-
σετε από πρώτο χέρι το λόγο για τον οποίο
το παιχνίδι θεωρείται εντελώς hardcore. Αν
δεν είστε εξαιρετικά προσεκτικοί στις κινή-
σεις σας, αν δεν έχετε μάθει απέξω ακόμη
και την τελευταία λεπτομέρεια του εκά-
στοτε χάρτη, αν συνηθίζετε να επιτίθεστε
με γιουρούσια και αν απεχθάνεστε το
camping, τότε θα πεθάνετε. Ξανά και ξανά,
οι αντίπαλοι θα σας «ξαπλώνουν» χωρίς
έλεος και θα σας στέλνουν στο spawn
menu μέχρι να έρθει η ώρα για το επόμενο
κύμα ενισχύσεων. Αλλά δεν σας νοιάζει,
εσείς είστε κομάντο και μπαρουτοκαπνι-
σμένοι στα FPS, σωστά; Αμ δε! Όσο καλός
παίκτης και αν είστε, όση υπομονή και προ-
σοχή και αν δείξετε, θα πρέπει να φιλήσε-
τε πολλούς βατράχους (deaths) μέχρι να
βρείτε τον πρίγκιπα (kill). Το Red Orchestra
2 απαιτεί συγκεκριμένα πράγματα από τον
παίκτη που επιθυμεί να φανεί ανταγωνιστι-
κός: Υπομονή, επιμονή και χρόνο, όσο πε-
ρισσότερο τόσο καλύτερα. Μην αγοράσετε
το παιχνίδι αν έχετε σκοπό να παίζετε μερι-
κές παρτίδες στα πεταχτά κάθε μέρα γιατί
το παιχνίδι θα σας πατήσει κάτω, θα σας
συντρίψει και θα σας σπάσει τη χολή. Αν,
όμως, έχετε το χρόνο και τη διάθεση για να
μάθετε καλά το παιχνίδι, τις τακτικές, τον
ιδανικό τρόπο χρήσης των όπλων και τις
ιδιαιτερότητες κάθε class, τότε θα ανταμει-
φθείτε με ένα πολύ γλυκό αίσθημα ικανο-
ποίησης για την πρόοδό σας. Αν, βέβαια,
καταφέρετε να κάνετε το παιχνίδι να τρέ-
ξει χωρίς προβλήματα.
ANGER MANAGEMENT
Θα το πω πολύ απλά, χωρίς περιστροφές:
Το Red Orchestra 2 με έφτασε σε τέτοιο ση-
μείο εκνευρισμού, που ήθελα να κοπανήσω
το κεφάλι μου στον τοίχο. Το αρχικό launch
του παιχνιδιού ήταν καταστροφικό, καθώς
τα bugs έκαναν πάρτι και οι αγοραστές εί-
χαν φθάσει σε σημείο απελπισίας. Περίπου
έναν μήνα μετά την κυκλοφορία και ενώ
έχουν μεσολαβήσει τρία patches, το παιχνί-
δι συνεχίζει να κρασάρει στον υπολογιστή
μου (ο οποίος δεν παρουσιάζει κανένα πρό-
βλημα σε όλα τα υπόλοιπα games) σε εντε-
λώς τυχαία διαστήματα, περίπου μία φορά
ανά τρεις παρτίδες. Αν είχα παρουσιάσει το
παιχνίδι πριν από μερικούς μήνες, θα ήμουν
πιο επιεικής γιατί καταλαβαίνω ότι η δημι-
ουργία ενός παιχνιδιού δεν είναι εύκολη
υπόθεση, ειδικά από developers χωρίς με-
γάλες οικονομικές δυνατότητες, όμως, η
σχετική συζήτηση στο «Editors Roundtable»
με έπεισε ότι ο αγοραστής δεν φταίει σε τί-
ποτε να καθίσταται «όμηρος» έχοντας ήδη
δώσει τα χρήματά του και να περιμένει μέ-
χρι το προϊόν να φθάσει σε λειτουργική κα-
τάσταση. Μερικά επουσιώδη bugs μπορώ να
τα δεχθώ, αλλά κάπου πρέπει να βάλουμε
μία κόκκινη γραμμή.
Ιδού, λοιπόν, τα τρία βήματα τα οποία
προτείνω να ακολουθήσουν οπωσδήποτε
όλοι οι gamers που εξετάζουν την αγορά
του Red Orchestra 2. Πρώτον, περιμένετε
την κυκλοφορία μερικών ακόμη patches
και κάντε έρευνα σε forums μέχρι να σι-
γουρευτείτε ότι έχει λυθεί η πλειονότητα
των προβλημάτων. Δεύτερον, βεβαιωθείτε
ότι ανήκετε στη μερίδα των gamers που
απολαμβάνουν τη μεγάλη πρόκληση και
μπορούν να αφιερώσουν τον απαραίτητο
χρόνο ώστε να καταφέρουν να μάθουν το
gameplay, γιατί, πιστέψτε με, ο χαρακτηρι-
σμός «hardcore» είναι απόλυτα δικαιολογη-
μένος. Τρίτον, δείτε αν η community του
Red Orchestra 2 συνεχίζει να αριθμεί ικανό
αριθμό μελών, ώστε να βρίσκετε εύκολα
γεμάτους servers για να παίξετε (πολύ πι-
θανό ενδεχόμενο, καθώς το παιχνίδι έχει
φανατικούς οπαδούς). Αν ισχύσουν κάποια
στιγμή όλες αυτές οι προϋποθέσεις, αξίζει
πράγματι να σκεφθείτε την αγορά του παι-
χνιδιού, καθώς ο πυρήνας του gameplay
έχει μεγάλο ενδιαφέρον για τον hardcore
gamer που δεν ικανοποιείται από τα
mainstream shooters. Σε κάθε άλλη περί-
πτωση, μείνετε μακριά εκτός και αν βιάζε-
στε να αποκτήσετε υπέρταση.
Οι περισσότεροι διαθέσιμοι servers χρησιμοποιούν infantry maps, αλλά το παιχνίδι διαθέτει και
χάρτες με τανκς.
Οι πίστες του Red Orchestra 2 είναι καλοσχε-
διασμένες σε αισθητικό επίπεδο, αλλά η ανοι-
κτή φύση των περισσότερων και η έλλειψη
check points τις καθιστά «παράδεισο» για
campers και snipers.
Μην αγοράσετε το
παιχνίδι αν έχετε σκοπό
να παίζετε μερικές
παρτίδες στα πεταχτά.
Ωραίο game και πιστεύω θα είναι πάρα πο-
λύ καλό και το multiplayer του. Αλλά έχει
πολλά προβλήματα. Η Α.Ι. είναι για κλάμα-
τα και η μηχανή γραφικών ανεξήγητα βα-
ριά. Επιπλέον, ο τρόπος παρουσίασης μου
άρεσε πολύ. Σε βάζει μέσα στο κλίμα. Η
Α.Ι. σ’ το χαλάει λίγο, αλλά παλεύεται.
– (GRE)FoX
Η ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ
pcmaster.gr/forum
61
%
ΘΕΤΙΚΑ-ΑΡΝΗΤΙΚΑ
n
Είδος:
Multiplayer FPS
n
Έκδοση:
Tripwire
n
Ανάπτυξη:
Tripwire
n
Διάθεση:
CD Media
n
Τιμή:
34, 90
n
Ελάχιστες απαιτήσεις:
Επεξεργαστής Dual Core στα 2.3GΗz, 2GB RAM, κάρτα
γραφικών nVidia 7800 GXT/ATi 2900 GT, 8GB χώρο στο σκληρό, Windows XP/Vista/7
n
Multiplayer:
Ναι
n
Επίσημο site:
http://www.heroesofstalingrad.com/
n
Επιρροές:
n
Εναλλακτικές επιλογές:
Call of Duty: World At War, ArmA 2
• Ρεαλιστικό, hardcore gameplay
• Επιτυχημένο cover system
• Υποστήριξη για 64 παίκτες
• Καλή απόδοση της ατμόσφαιρας
• Πολλά crashes
• Σχεδόν ανύπαρκτο single player
• Λίγοι γεμάτοι servers με μικρό Ping
• Μεγάλη έμφαση στο camping