Page 125 - PCM266

SEO Version

ους διαλόγους και το έξυπνο σενάριό
του, κατάφερε να αποτελέσει ένα αξιόλο-
γο κεφάλαιο των Larry games.
To 1991 ήταν η χρονιά που έκανε την
εμφάνισή της μία από τις καλύτερες sci-fi
ταινίες όλων των εποχών. Ο λόγος για το
Terminator 2, τη συνέχεια της τεράστιας
επιτυχίας του 1985, με πρωταγωνιστή τον
ανυπέρβλητο Schwarz. Το game conver-
sion ανέλαβε, ποια άλλη, η Ocean games,
που, ούτε λίγο, ούτε πολύ, τα έκανε θά-
λασσα. Προσπαθώντας να συμπεριλάβει
στο παιχνίδι όσο το δυνατόν περισσότερα
στοιχεία της ταινίας, κατέληξε να δημι-
ουργήσει ένα συνονθύλευμα ετερόκλητων
ειδών. Η πρώτη πίστα αποτελούσε μια μά-
χη σώμα με σώμα με το cyborg, η δεύτερη
μία καταδίωξη με Harley μηχανές, η τρίτη
ένα είδος puzzle, όπου καλούμασταν να
συναρμολογήσουμε το χέρι του εξολο-
θρευτή κ.λπ. Ρηχό, πολύ δύσκολο και χω-
ρίς να καταφέρει να δανειστεί το παραμι-
κρό από την ατμόσφαιρα, τη λάμψη και
την αγωνία της τεράστιας δημιουργίας του
James Cameron, το Terminator 2 αποτέ-
λεσε μία από τις χειρότερες περιπτώσεις
μεταφοράς ταινίας σε video game.
Ευτυχώς για τον Απόλλωνα Κουτλίδη,
είχε την ευκαιρία να έρθει σε επαφή και
να μας παρουσιάσει έναν ακόμη τίτλο, το
Battle command. Επρόκειτο για ένα ιδιό-
τυπο μείγμα strategy game με tank simu-
lation και έντονα shoot ‘em up στοιχεία.
Οι χορταστικές μάχες, οι τρεις διαφορετι-
κές οπτικές γωνίες θέασης, τα αξιόλογα
3D ventor γραφικά του, αλλά και η ανά-
γκη σωστής διαχείρισης των διαθέσιμων
πυρομαχικών, εγγυούνταν αρκετές ώρες
ενασχόλησης μαζί του.
10 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ
Το ετήσιο… update της σειράς των FIFA
football games υπήρξε πιστό στο ραντε-
βού του για μία ακόμη χρονιά και κάπως
έτσι εγένετο FIFA 2002. Στο εξώφυλλο
της συσκευασίας του φιγούραρε το αιώνιο
ταλέντο που ακούει στο όνομα Λάμπρος
Χούτος, ενώ την περιγραφή είχε αναλάβει
ο Μανώλης Μαυρομάτης. Γεγονός είναι
ότι η έκδοση εκείνης της χρονιάς έφερε
πολλές αλλαγές. Κάποιες ήταν θετικές,
κάποιες άλλες όχι και τόσο. Στις πρώτες
ανήκαν οι χαμηλές απαιτήσεις σε υπολογι-
στική ισχύ σε σχέση με το οπτικό αποτέλε-
σμα που παρουσίαζε, το ελληνικό σπικάζ,
το πλήθος πρωταθλημάτων που περιελάμ-
βανε κι ο υψηλός δείκτης πρόκλησης που
προσέφερε. Αρνητικά στοιχεία του ήταν η
μέτρια Α.Ι. των αντιπάλων, η ελλιπής πα-
ρουσία ελληνικών ομάδων (μόνο Ολυμπια-
κός και ΠΑΟΚ) αλλά και ο ιδιόμορφος χει-
ρισμός του, που απαιτούσε μεγάλη εξά-
σκηση από μέρους του παίκτη, ειδικά στον
τομέα της σωστής εναλλαγής πασών.
Το Championship manager 01/02 κινή-
θηκε στην ακριβώς αντίπερα όχθη, διαθέ-
τοντας ελάχιστες αλλαγές σε σχέση με
τον προκάτοχό του. Αυτές εντοπίζονταν
κυρίως στον τομέα των μεταγραφών και
σε κάποιες δευτερεύουσες λειτουργίες,
όπως η δυνατότητα αποστολής τελεσί-
γραφου στο διοικητικό συμβούλιο της
ομάδας ή η παροχή άδειας προς ένα παί-
κτη. Έχω την εντύπωση ότι αν υπήρχαν
τα DLC εν έτη 2001, μάλλον ως τέτοιο θα
το βλέπαμε, παρά ως αυτόνομο παιχνίδι.
Συνέχεια στα reviews δίνανε δύο adven-
ture games. Atlantis 3 και Passage: Path of
betrayal έρχονταν για να δοκιμάσουν την
οξυδέρκεια των παικτών. Το πρώτο ξετύλι-
γε την πλούσια δράση του μέσα από πέντε
διαφορετικούς κόσμους, προσφέροντας
πρωτοτυπία γρίφων και μεγάλη διάρκεια.
Στιγματιζόταν όμως από τον παραλογισμό
σε διάφορα σημεία του, τη δυσκολία εντο-
πισμού αντικειμένων, το ακατανόητο φινά-
λε, όπως και τα προβλήματα λειτουργικό-
τητας που εμφάνιζε. Το δεύτερο ήταν δου-
λειά ενός και μόνο ανθρώπου, του Darris
Hupp. Τα hand-made, pastel αισθητικής,
γραφικά του, η μελωδική μουσική του, η
πολύ πλούσια και χωρισμένη σε έξι κεφά-
λαια δράση και η εξαιρετική ατμόσφαιρά
του θυμίζανε επαγγελματικές δουλειές πο-
λυμελών studios. Ακόμη και τα μικρά bugs
από τα οποία αρχικά μαστιζόταν, δεν στά-
θηκαν ικανά να του στερήσουν μία υψηλό-
τατη βαθμολογία, της τάξης του 95%.
Τον κύκλο των game reviews έκλεινε
ένα είδος που κοντεύουμε να ξεχάσουμε
πότε ήταν η τελευταία φορά που μας έδω-
σε αξιόλογο εκπρόσωπό του. Ο λόγος για
τους flight simulators και πιο συγκεκριμέ-
να το Microsoft flight simulator 2002.
Προϋποθέτοντας την κατοχή ενός πολύ
δυνατού συστήματος από μεριάς του χρή-
στη, τον αντάμειβε με τα καλύτερα μοντέ-
λα αεροπλάνων που είχαμε δει ποτέ, υψη-
λής ποιότητας map και terrain textures,
μέχρι και λεπτομερή απεικόνιση μνημείων
ανά τον κόσμο. Άπαντα τα αεροπλάνα που
χειριζόμασταν ήταν πολιτικά, μικρά ελικο-
φόρα ή βαριά αεριωθούμενα, με το Jumbo
747-400 να δεσπόζει. Το πακέτο συμπλή-
ρωναν οι διαφορετικές οπτικές γωνίες
απεικόνισης, ο πληρέστατος χειρισμός και
η ποικιλία πτήσεων, συμβάλλοντας στην
ανάδειξη του Flight simulator 2002 ως του
πληρέστερου εξομοιωτή πτήσης.
Ασυνήθιστο για τη θεματολογία του PC
Master ήταν το ειδικό θέμα περί του Mi-
crosoft XBOX, δια χειρός Νίκου Κόντη. Τέ-
λος, μέσω της αλληλογραφίας, μαθαίναμε
ότι ο συμπατριώτης μας, Άλκης Πολυρά-
κης, είχε μόλις στεφθεί πρώτος παγκό-
σμιος πρωταθλητής της ΚΟΑ (Kick Off As-
sociation)!
PC
125
PC Master
Μέγιστη ιεροσυλία το αντίστοιχο παιχνίδι.
Άγνωστο διαμαντάκι το Path of betrayal.
Arcade PC Loader 1.4
Α
ν η δυνατότητα να παίξετε τους
Taito X/X2 τίτλους μέσω του Arcade
PC Loader, που αναφέρθηκε στο προη-
γούμενο τεύχος και στο θέμα περί em-
ulators, σας φάνηκε ενδιαφέρουσα,
σπεύστε να εγκαταστήσετε την 1.4 έκ-
δοσή του. Παρέχει υποστήριξη για τα
Super Street fighter 4 Arcade και
Samurai Showdown-Edge of destiny,
όπως και 1920 x 1080 native ανάλυση
για ακόμη περισσότερα εκ των διαθέσι-
μων games.
MakaronEX 4.0
Α
λλαγές στο παρουσιαστικό του
MakaronEX (αν και προσωπικά τις
θεωρώ μάλλον ατυχείς), περαιτέρω
βελτίωση των δυνατοτήτων του και αύ-
ξηση της συμβατότητας με Dreamcast
και Naomi games φέρνει η έκδοση 4.0,
που κυκλοφόρησε λίαν προσφάτως.
THN ΕΦΑΡΜΟΓΗ