Page 135 - PCM266

SEO Version

PC Master
136
στη στεφάνη δε μπορείς να τη διώξεις. Εί-
ναι bug αυτό;
Cyberguy+
Sephir:
Nαι.
Manos426f:
Όχι, παράλειψη είναι, δεν
είναι bug.
Cyberguy:
Eίναι λογικό bug, θα έπρεπε
να σε αφήσει να το κάνεις και μετά να
σφυρίξει ο διαιτητής.
Sephir:
Ακριβώς, συμφωνώ George.
Manos426f:
Είναι σαν να λέμε ότι μειώ-
νεται το gameplay κι η ευχαρίστηση από
αυτό.
Admiral:
E, εντάξει μωρέ, το βρίσκω λί-
γο υπερβολικό αυτό, δεν είναι μεγάλο
πρόβλημα.
Manos426f:
Bug ξέρετε ποιο είναι; Το
περσινό, όπου αν την έδιωχνες, έδινε
goaltending.
Sephir:
Aν το βάλουν σε επόμενη έκδο-
ση, τι θα γίνει;
Manos426f:
Λογικά θα το βάλουν ρε
Γιώργo, αλλά δεν παύει να είναι παράλειψη.
I-VTec:
Να πω και ’γω. Για να αφήσουμε
απέξω την τακτική των DLCs γενικά (πού τα
σιχαίνομαι) και να εστιάσουμε μόνο σε
bugs/patches. Πιστεύω ότι έχει παραγίνει
το κακό με τα μισοτελειωμένα games, και
το software γενικά.
Manos426f:
Αν είναι δυνατόν, συμφωνώ
με Μήτσο;
Cyberguy:
Ω, μα τον Τουτατίς.
I-VTec:
Ειδικά σε περιπτώσεις που ο χρό-
νος ανάπτυξης είναι υπέρ του δέοντος αρ-
κετός, δεν δικαιολογείται να βγαίνει ένα
game και να μην μπορείς να το απολαύσεις
μέχρι να βγει έστω το πρώτο patch. Βγάλτε
το 1-2 μήνες μετά και ΦΤΙΑΞΤΕ ΤΟ. Έλεος!
Sephir:
$$$ is the answer.
I-VTec:
Ε, ναι, αλλά έτσι θα χάσουν στα-
διακά το κοινό τους.
Admiral:
Συνήθως η κυκλοφορία απο-
φασίζεται από το τμήμα marketing, όχι
όταν κριθεί έτοιμο το προϊόν.
Manos426f:
Βγάλε το στην ώρα του, ρε
γαμώτο.
I-VTec:
Ειδικά ανάμεσα σε τάξεις gamers
που τέτοιου είδους bugs επηρεάζουν πολύ
το gameplay. Για παράδειγμα, Αdventures.
Ένα bug δεν σε αφήνει να προχωρήσεις
παρακάτω... FAIL!
Sephir:
Ένα bug, όμως, που δεν επηρε-
άζει το gameplay;
I-VTec:
Ένα bug που δεν το επηρεάζει
δεν θα με ενοχλήσει ιδιαίτερα. Εκτός αν
υπάρχουν πολλά τέτοια bugs οπότε προδί-
δουν προχειρότητα και βιασύνη. Θυμάμαι
έπαιζα ένα RPG που είχε δώρο το PCM πα-
λιά, το Lionheart, είχα παίξει καμία εβδο-
μάδα από 10 ώρες την ημέρα και είχα φτά-
σει σε ένα δύσκολο boss. Το παιχνίδι έκανε
autosave όταν περνούσες πόρτες. Ε, μπαί-
νω, κάνει save, είδα ότι με ξέσκιζε το boss
και βγαίνω να μαζέψω καλύτερα items. Αυ-
τό ήταν. Ποτέ δεν ξαναέκανε load. Κολλά-
γε εκεί στο loadscreen. Τέτοια bugs για μέ-
να καταστρέφουν το game. Είναι
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟΝ ΑΓΥΡΙΣΤΟ!
Manos426f:
ΑΥΤΑ είναι bugs.
Sephir:
Έτσι, βγάλτα από μέσα σου.
Οπότε, με λίγα λόγια, αν το bug ειναι
gamebreaking μόνο θα κράξεις;
I-VTec:
Ναι ή αν αλλοιώνει πολύ το
gameplay.
Sephir:
Nομίζω ότι εδώ θα συμφωνήσω
και εγώ. Τα bugs που χαλούν την
ΕΜΠΕΙΡΙΑ του παιχνιδιού είναι αυτά που
πρέπει να κοιτάζουμε. τώρα αν το bug εί-
ναι τύπου, κόλλησε ο ήρωας μία φορά,
δεν τα θεωρώ σημαντικά. Λογισμικό είναι,
θα κολλήσει, άλλωστε και παλαιότερα
δεν νομίζω ότι δεν υπήρχαν παρόμοια πε-
ριστατικά.
Admiral:
Συμφωνώ και εγώ, άλλο glitch
που μπορεί να είναι και αστείο και άλλο
game-breaking bug.
Omen:
Καλυφθείτε, σειρά μου. Με ενο-
χλούν τα bugs όπως και όλους. Αλλά θέλω
να βλέπω και τις διαβαθμίσεις ανάμεσα
τους. Άλλο το κακό balance στα units ενός
TBS που κυριολεκτικά σκοτώνει το παιχνίδι
και άλλο ένα αντικείμενο που στιγμιαία θο-
λώνει κάπου στο βάθος. Ένα παιχνίδι οφεί-
λει να είναι (ή να γίνεται) λειτουργικό μέσα
στις πρώτες μέρες της κυκλοφορίας του,
και να κρίνεται αυστηρά στο κατά πόσο το
πετυχαίνει αυτό.
Sephir:
Οπότε υπάρχει ποσοστό ανοχής.
Υποκειμενικό να υποθέσω.
Omen:
Ναι, Γεώργιε. Οι μισοτελειωμένοι
τίτλοι μπορούν να πάνε στον Καιάδα και να
ελπίζουν σε μεταγενέστερη ανάσταση μέ-
σω βελτιώσεων της εταιρείας ή της κοινό-
τητας που τα στηρίζει. Η ελπίδα να κάποτε
να γίνουν σαν το Daggerfall, θα πεθάνει
τελευταία.
Manos426f:
Δηλαδή, η γκέλα του SF IV
Arcade δεν είναι γκέλα πλέον;
Sephir:
Το θυμάται κανείς όμως; Έφαγε
κράξιμο η Capcom, βγήκε όμως το patch
και όλοι ηρέμησαν.
Manos426f:
Α, μπράβο! ΟΚ, πήρα το παι-
χνίδι και πάω διήμερο να παίξω στο εξοχικό
μου που δεν έχω net. Τι κάνω; Ανεχτείτε το
εσείς, εγώ όχι. Το παιχνίδι είναι
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ, όπως και η Capcom.
Sephir:
Η λύση είναι μην αγοράσει κα-
νείς από την Capcom ξανά. Θα γίνει αυτό
όμως; ΟΧΙ!
Cyberguy:
Όχι, γιατί όσοι και να δυσαρε-
στηθούν, όταν βγει το νέο game θα το πά-
ρουν. Μόνο οι hardcore gamers θα θέσουν
βέτο.
Admiral:
Όντως, αυτή είναι η πικρή αλή-
θεια. Λοιπόν, κατ’ αρχάς, να πω ότι συμφω-
Το Rage σε πολύ κόσμο δεν ξεκινούσε καν.
Το Two Worlds μπορούσες να το «βγάλεις» σε
10 λεπτά!