COGNITION
Ένα νέο, εμπορικό αυτή τη φορά,
project έχει έρθει στην επιφάνεια από
την εταιρεία Phoenix Online Studios,
δημιουργό των fan–made episodic
sequels, The Silver Lining, της διάση-
μης σειράς King’s Quest. Το όνομα αυ-
τού, Cognition: An Erica Reed Thriller.
Το παιχνίδι θα ολοκληρωθεί σε τέσσερα
επεισόδια και δύο είναι τα στοιχεία που
τραβούν το ενδιαφέρον σχετικά με την
παραγωγή. Το πρώτο είναι η συμμετοχή
της Jane Jensen και το δεύτερο η χρη-
ματοδότηση που ζητούν οι δημιουργοί
του παιχνιδιού από τους ίδιους τους
παίκτες, για να ξεκινήσει ο σχεδιασμός
του πρώτου επεισοδίου! Αυτό δεν ση-
μαίνει ότι αν η εθελοντική χρηματοδοτι-
κή συμμετοχή είναι μικρή, δεν θα ξεκι-
νήσει η παραγωγή, καθώς οι σχεδια-
στές την ίδια ώρα αναζητούν επενδυ-
τές, όπως και publisher για το παιχνίδι
τους. Αν μη τι άλλο, μία πολύ παράξενη
–και, αν θέλετε τη γνώμη μου, κακόγου-
στη– ιστορία εξέλιξης ενός τίτλου! Θα
αναμένουμε τα νεότερα.
ΑΓΓΛΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ
DEAD MOUNTAINEER’S
HOTEL ΚΑΙ A STROKE OF
FATE
Δε ξέρω πόσοι από εσάς είστε ενήμεροι
για τις συγκεκριμένες 3rd person
point ’n’ click δημιουργίες του ρωσικού
game studio, Akella, αλλά λίαν προσφά-
τως κυκλοφόρησε η αγγλική down-
loadble version για έκαστο εξ αυτών
στο Steam, έναντι
€
9,99. Το πρώτο εί-
ναι η ιστορία του αστυνομικού Peter
Glebsk, ο οποίος βρίσκεται σε ένα μο-
τέλ όπου συμβαίνουν παράξενα μετα-
φυσικά γεγονότα που αποδίδονται στο
φάντασμα ενός νεκρού ορειβάτη. Το
δεύτερο εξελίσσεται στην εποχή του Β’
Παγκοσμίου Πολέμου, με πρωταγωνιστή
έναν αξιωματικό των γερμανικών SS,
που είναι αποφασισμένος να δολοφο-
νήσει τον ίδιο τον Χίτλερ! Ελπίζουμε να
έχουμε σύντομα την ευκαιρία να δούμε
αυτά τα δύο παιχνίδια.
19
PC Master
ADVENTURE
NEWS
E
πειτα από χρόνια αναμονής, έφθασε
επιτέλους στα χέρια μας ο διάδοχος του
Oblivion και εκατομμύρια gamers σε όλο
τον κόσμο έχουν χαθεί στις βουνοπλαγιές
του skyrim, εξερευνώντας κάθε πιθαμή
του. Όπως μπορείτε να διαβάσετε στο ανα-
λυτικό review που θα βρείτε σε αυτό το
τεύχος, το skyrim προσφέρει άφθονες
ώρες role playing δράσης και, παρά τα μει-
ονεκτήματά του, ανήκει χωρίς αμφιβολία
στα κορυφαία παιχνίδια της χρονιάς. Ωστό-
σο, δεν λείπουν για άλλη μία φορά οι φω-
νές που κατηγορούν την Bethesda για πε-
ραιτέρω απλοποίηση των Elder scrolls και
για μη ικανοποιητική πρόοδο σε σχέση με
το ένδοξο παρελθόν της σειράς. Η εταιρεία
είναι φανερό ότι προσπάθησε να απαντήσει
έμπρακτα στην κριτική που δέχθηκε για το
Oblivion μετά το αρχικό κύμα αποθέωσης,
όταν, δηλαδή, η χρυσόσκονη κατακάθισε
και άρχισαν να εμφανίζονται κάποια σημα-
ντικά προβλήματα που γίνονται συνήθως
αντιληπτά μετά από πολλές ώρες ενασχό-
λησης. Σε ορισμένους τομείς η Bethesda
πέτυχε το στόχο της (για παράδειγμα, στο
τροποποιημένο level scaling των εχθρών
και στη δημιουργία ενός ενδιαφέροντος κό-
σμου προς εξερεύνηση) ενώ άλλες επιλο-
γές αποδείχθηκαν… λιγότερο εύστοχες (το
απίστευτα κουραστικό interface).
Εν τέλει, το skyrim θα μπορούσε άνετα
να χαρακτηριστεί ως ένα βελτιωμένο
Oblivion, ένα Oblivion 2 με καίριες βελτιώ-
σεις σε συγκεκριμένα σημεία. Στο ευμέγε-
θες thread του παιχνιδιού στο forum του
«PC Master» ανέφερα ότι δεν μπορώ να φα-
Του Αλέξανδρου «Admiral» Γκέκα alexandros1313@gmail.com
SKYRIM ΚΑΙ Η ΤΕΜΠΕΛΙΑ
ΤΗΣ BIOWARE
Η τυπική αντίδραση κάποιου που ασχολείται για πέντε λεπτά με το interface του Skyrim.
1.
THE BOOk Of UNWRITTEN
TALEs
2.
BLACk MIRROR 3
3.
A NEW BEGINNING
4.
GOIN’ DOWNTOWN
5.
BACk TO THE fUTURE: THE
GAME
ADVENTURE
TOP 5
A Stroke Of Fate.
Ο κόσμος του Skyrim διαθέτει
ισχυρή ταυτότητα και προ-
σφέρεται για εξερεύνηση.