Page 20 - PCM267

Basic HTML Version

PC Master
20
MASS EFFECT 3 LEAKED
Τον προηγούμενο μήνα, η Bioware
βρέθηκε στην ατυχή θέση να δει υλικό
από το επερχόμενο Mass Effect 3 να
διαρρέει στο Ιnternet. Αρχικά η beta
του παιχνιδιού ανέβηκε εκ παραδρο-
μής στο αμερικανικό Xbox Live, ενώ
αργότερα υπήρξε διαρροή όλου του
σεναρίου του παιχνιδιού από την αρχή
έως το τέλος! Αν και υπήρξαν ορισμέ-
νοι που υποπτεύθηκαν ότι οι διαρροές
ήταν ένας έμμεσος τρόπος διαφήμι-
σης για το παιχνίδι, η κυκλοφορία ολό-
κληρου του σεναρίου στο Ιnternet
αποτέλεσε ασφαλώς μεγάλο πονοκέ-
φαλο για την εταιρεία. Τουλάχιστον οι
συγγραφείς προσπαθούν να βρουν τα
θετικά από μία τέτοια κατάσταση, κα-
θώς τόνισαν ότι είναι πιθανό να τρο-
ποποιήσουν μερικά σημεία του σενα-
ρίου με βάση το feedback που θα δε-
χθούν απ’ όσους διάβασαν το σενά-
ριο. Εμείς σας προτείνουμε να αποφύ-
γετε τον πειρασμό να δείτε το σενάριο
και να κάνετε υπομονή μέχρι την επί-
σημη κυκλοφορία του παιχνιδιού.
1.
THE WITCHER 2: AssAssINs
Of kINGs
2.
fALLOUT: NEW VEGAs
3.
THE ELDER sCROLLs V:
skYRIM
4.
DEUs EX: HUMAN
REVOLUTION
5.
DIVINITY 2: THE DRAGON
kNIGHT sAGA
RPGs
TOP 5
RPG NEWS
νταστώ κάποιο λόγο για τον οποίο ο οπα-
δός του Oblivion θα αντιπαθήσει το skyrim,
καθώς η σύγκριση στα περισσότερα επιμέ-
ρους σημεία αναδεικνύει ως απόλυτο νικη-
τή το νέο παιχνίδι. Η συνταγή στην οποία
πάτησε πάντως η Bethesda για να δημι-
ουργήσει το skyrim, ήταν αναμφίβολα το
Oblivion και όχι τα προηγούμενα παιχνίδια
της σειράς. Οι gamers που ακολουθούν για
χρόνια τα Elder scrolls games, αλλά και γε-
νικότερα τα RPGs, είναι φυσικό να ζητούν
ακόμη περισσότερα, αφού παιχνίδια, όπως
το fallout: New Vegas και το Witcher 2,
έθεσαν νέα στάνταρ στους τομείς της εξι-
στόρησης, της αλληλεπίδρασης του παίκτη
με τον κόσμο και του «βαθύτερου» role
playing. Ίσως, όμως, θα μπορούσαμε να
συνυπολογίσουμε ότι κάθε παιχνίδι έχει τη
δική του ταυτότητα και επιδιώκει να προ-
σφέρει διαφορετικά πράγματα. Το Witcher
2 δίνει μεγάλη βάση στη διαμόρφωση της
κεντρικής ιστορίας μέσω των επιλογών του
παίκτη, το fallout New Vegas έδωσε έμφα-
ση στην επιρροή των πράξεών μας στις γε-
νικότερες ισορροπίες της περιοχής, ενώ το
skyrim επιδιώκει κυρίως να προσφέρει ένα
τεράστιο sandbox όπου ο gamer θα κάνει
αυτό που του αρέσει και θα δημιουργήσει
εν πολλοίς τις δικές του προσωπικές ιστο-
ρίες.
Αναλογιζόμενοι συνολικά τις κυκλοφο-
ρίες του 2011, είναι χρήσιμο να σταθούμε
στον μεγάλο «χαμένο» της χρονιάς, την
Bioware. Το Dragon Age 2 είχε πολλά θετι-
κά στοιχεία, αλλά τα υπόλοιπα σημαντικά
RPGs της χρονιάς είναι σαφές ότι εξέθεσαν
την εταιρεία με το υψηλό επίπεδο παραγω-
γής τους. Δίπλα στο μεγαλείο του κόσμου
του Witcher 2 και στα ποικιλόμορφα
dungeons του skyrim, οι copy–pasted πε-
ριοχές του Dragon Age 2 μοιάζουν να ανή-
κουν σε άλλη εποχή. Οι μεγάλες εταιρείες
με τα τερατώδη budgets οφείλουν να δια-
τηρούν κάποια στάνταρ ποιότητας, δεν
έχουν καμιά δικαιολογία για το αντίθετο
και, ως το άτομο που έγραψε το review του
Dragon Age 2, οφείλω να κάνω την αυτο-
κριτική μου και να παραδεχθώ ότι έκανα
λάθος που δεν έλαβα υπόψη αυτή την πα-
ράμετρο. Πάνω απ’ όλα, η Bioware αδίκησε
τον εαυτό της, καθώς έβλαψε τη φήμη της
και καταδίκασε στη συνείδηση μέρους του
κοινού ένα παιχνίδι που θα μπορούσε υπό
άλλες συνθήκες να ανήκει στα highlights
του 2011. Καλή χρονιά σε όλους!
PC
― Ρε σεις, μου φαίνεται πως έχουμε ξανάρθει σε αυτό το dungeon.
― Μπα, ιδέα σου είναι.
Νew Vegas: Προς τη σωστή κατεύθυνση!
Δεν βαρέθηκες στα ίδια dungeons;
«Πείτε μου ποιος έκανε το leak, γιατί εί-
μαι Renegade και θα αρχίσω να ρίχνω!»