Page 84 - PCM267

Basic HTML Version

PC Master
84
Δ
εκαπέντε χρόνια μετά το
Daggerfall, εννέα μετά το
Morrowind, πέντε μετά το
Oblivion, η σειρά Elder
Scrolls επιστρέφει με ένα
παιχνίδι που σίγουρα θα μεί-
νει καρφωμένο στους σκληρούς δίσκους
μας για αρκετούς μήνες (χρόνια ίσως), πα-
ρά τα παραπτώματά του. Η κλασική συντα-
γή, ευτυχώς μένει πιστή στο πνεύμα του
επικού RPG και του ανοιχτού κόσμου με το
έντονο random στοιχείο. Και γράφω «ευτυ-
χώς», γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε πολλούς
πρόσφατους τίτλους που έχουν αλλάξει ρι-
ζικά και έχουν ξεφύγει από το πνεύμα των
προκατόχων τους σε εγκληματικό βαθμό
(δεν έχω ξεπεράσει ακόμη το σοκ του
Dungeon Siege).
To Skyrim ξεκινάει με εσάς αιχμάλωτο σε
μία άμαξα. Μαζί σας είναι και άλλοι φυλα-
κισμένοι, κρατούμενοι ενός αποσπάσματος
της αυτοκρατορίας που οδεύουν προς την
εκτέλεσή τους. Την τελευταία στιγμή,
όμως, κάτι θα συμβεί και θα αποδράσετε.
Το ένα φέρνει το άλλο και βρίσκεστε μπρο-
στά σε ένα κουβάρι που ξετυλίγεται με αρ-
χαίες προφητείες, δράκους να ξυπνούν,
τάγματα πολεμιστών και μοναχών, τους
ντόπιους να επαναστατούν και ένα σωρό
ακόμη που δεν έχει νόημα να αναφέρου-
με, για να μη φανερώσουμε μυστικά και
σεναριακές ανατροπές (ούτε θέλω να κά-
νω copy–paste δύο σελίδες με την προϊ-
στορία της περιοχής και το τι έγινε τα τε-
λευταία 200 χρόνια στο βασίλειο). Το θέμα
είναι ότι, όπως πάντα, ξεκινάτε με έναν
ανώνυμο άγνωστο και μέσα από δεκάδες
ώρες μάχης και εξερεύνησης σε έναν τε-
ράστιο κόσμο αλά Elder Scrolls, γίνεστε ο
θρυλικός ήρωας.
SKILL KAI PERKS
Οι μηχανισμοί του Skyrim είναι τόσο χα-
λαροί που ακόμη και η μόνη αρχική επιλο-
γή που κάνετε στην αρχή του παιχνιδιού, η
επιλογή της φυλής (από δέκα διαθέσιμες),
δεν επηρεάζει το gameplay σας παρά μόνο
σε ένα πολύ μικρό boost σε ορισμένα
skills: Ο βάρβαρος Norse μπορεί άνετα να
γίνει μάγος και ο High Elf να γίνει πολεμι-
στής. «Κλάσεις» δεν υπάρχουν, απλώς τα
skills είναι χαλαρά ομαδοποιημένα σε τρεις
θεωρητικές ομάδες. Στο Combat υπάρχουν
τα Archery, Block, One–Two Handed, Heavy
Armor και Smithing, στο Magic υπάρχουν
οι σχολές μαγείας Restoration,
Destruction, Alteration, Conjuration,
Enchanting, Illusion και στο Stealth υπάρ-
χουν τα Lockpick, Speech, Pickpocket,
Light Armor, Sneak, Alchemy. Δεν είστε
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Core Duo E8400 3.0GHz, 4GB RAM, κάρ-
τα γραφικών HD6870, Win 7
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Πολύ scaleable η μηχανή, έτρεξα με ulti
settings χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα και
αισθητή μείωση σε FPS. Αυτό δεν έχει να
κάνει με τα glitches που υπάρχουν, αλλά
με τις επιδόσεις του συστήματος και της
μηχανής.
Δείγμα από το inventory του παιχνιδιού. Αυτή
η λεζάντα έχει trademark κανονικά.
THE ELDER SCROLLS V
SKYRIM
Όταν σκοντάφτεις λίγο πριν από την τελειότητα
Του Χρήστου «Kuv» Κουβόπουλου kouvopoulos@compupress.gr
Καθεμία από τις μεγάλες πόλεις έχει τον Jarl της, έναν τοπικό άρχοντα με δική του προσωπικότη-
τα και κίνητρα.