127
PC Master
ση/συνέχιση της ιστορίας που άφησε το
αξιόλογο campaign του HΟMM 5, συνθέ-
τουν ένα παιχνίδι με το οποίο ασχοληθή-
καμε μόνο και μόνο για το σεβάσμιο όνο-
μά του.
hellgate: lonDon
ΕΙΔΟΣ:
action rPg
ΕΤΑΙΡΕΙΑ:
flagship
ΕΤΟΣ:
2007
Απoλυμένοι της Blizzard; check. Έμπει-
ροι δημιουργοί action RPG; check. Ιδέα
άκρως δελεαστική (post-apocalyptic Dia-
blo); check. Και όμως, το παιχνίδι έπεσε
θύμα της κακής προώθησης, του εξαιρετι-
κά άσχημου optimization και της μονοτο-
νίας του gameplay. Κακές κινήσεις πάνω
στο multiplayer έβαλαν τον τελικό ήλο στο
φέρετρο και ακύρωσαν την άτυπη «εκδίκη-
ση» που ήθελαν να πάρουν για το διωγμό
τους οι πρώην υπάλληλοι της Blizz. Μετά
έμαθαν βέβαια, και έβγαλαν το αξιοπρεπέ-
στατο Torchlight. Αυτό δεν αναιρεί, όμως,
το γεγονός ότι το παρόν παιχνίδι ήταν μία
απογοήτευση για όλους αυτούς που έψα-
χναν διάδοχο του Diablo ΙΙ.
infernal
ΕΙΔΟΣ:
action Τρίτου Προσώπου
ΕΤΑΙΡΕΙΑ:
metropolis
ΕΤΟΣ:
2007
Ένας έκπτωτος υπάλληλος του Παρα-
δείσου «την ακούει» και γίνεται μισθοφό-
ρος της Κολάσεως. Αυτή του η μεταστρο-
φή μάς έδωσε τη δυνατότητα να σκάμε
fireballs με συνοδεία σφαιρών από μπερέ-
τα. Ακούγεται διασκεδαστικό, αλλά στην
πράξη το όλο εγχείρημα δεν προσέφερε
κάτι πολύ περισσότερο από τα προσεγμέ-
να γραφικά του. Κατά τα άλλα, καμία ου-
σιαστική καινοτομία, και έτσι το παιχνίδι
σύντομα εξέπεσε σε κολασμένη βαρεμά-
ρα και επανάληψη. Κατάλληλο μόνο για
φανατικούς του χώρου που έχουν διάθε-
ση για γρήγορη δράση χωρίς πολλή πνευ-
ματική δραστηριότητα. Οι υπόλοιποι παίξ-
τε το κουμπάροι και αναφωνήστε «Απετα-
ξάμην!».
DarksiDers
ΕΙΔΟΣ:
action Τρίτου Προσώπου
ΕΤΑΙΡΕΙΑ:
vigil
ΕΤΟΣ:
2010
Μία ευλογημένη παιχνιδάρα που όλοι
οφείλουν να απολαύσουν. Υποδυόμενοι
τον War, έναν από τους τέσσερις ιππότες
της Αποκάλυψης, πρέπει να βάλουμε τά-
ξη στο κοσμικό χάος που έχει προκληθεί
από μία καταχθόνια συνομωσία. Είναι δύ-
σκολο να ξεχωρίσει κανείς τα καλύτερα
σημεία της μεγάλης σε διάρκεια και χορ-
ταστικής σε δράση και γρίφους campaign.
Αυτός που υπερισχύει, τελικά, είναι ο
πρωταγωνιστής μας:
Mία πραγματική Νέμεσις που δεν αφή-
νει τίποτα όρθιο, κάνοντας τα θεμέλια
της Κόλασης να τρίζουν συθέμελα και
τους άθλιους υπηκόους της να τρέμουν
στο άκουσμά του. Tο δεύτερο μέρος είναι
προ των πυλών! Μετανοείτε! Ο καιρός
γαρ εγγύς!
PC
ΤΙΤΛΟΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΝΤΟΧΗ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ
ΓΕΝΙΚΑ
ΓΙΝ ΓΙΑΝΓΚ*
Populous
7
8
9
Personal Nightmare
7
8
8
Diablo
10
8
10
Afterlife
6
7
6
Heart of Darkness
7
6
7
Gabriel Knight 3
8
7
7
Requiem: Avenging Angel
7
6
7
Messiah
7
6
6
Diablo II
9
10
10
Throne of Darkness
7
6
6
Heaven & Hell
3
3
3
Painkiller
8
9
9
Left Behind: Eternal Forces
5
3
3
Dark Messiah: Might and Magic
7
6
6
Hellgate: London
8
7
7
Infernal
6
5
5
Darksiders
8
8
9
* Το σύμβολα Γιν–Γιάνγκ είναι δηλωτικά του μεγέθους της σύγκρουσης μεταξύ Φωτός και Σκότους.
t a 1 7 Π Α Ι Χ Ν Ι Δ Ι Α Μ Ε Μ Ι Α Μ Α Τ Ι Α
HELLGATE: LONDON
INFERNAL
DARKSIDERS