Page 128 - PCM267

Basic HTML Version

PC Master
128
10 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ
Πέραν των πολλών παιχνιδιών που εί-
δαμε το Φεβρουάριο του 2002, υπήρξαν
και δύο σημαντικές ειδήσεις, που προκα-
λούσαν ανάμεικτα συναισθήματα. Η πρώ-
τη αφορούσε στην εκκίνηση των ADSL
broadband συνδέσεων για οικιακή χρήση
στην Ελλάδα. Με μηνιαίο τέλος
38,
70 και
120 για γραμμή ταχύτητας 384,
512 και 1.024Kbps download αντίστοιχα,
με το upload να είναι σε κάθε περίπτωση
128Kbps, οι ορίζοντες για το γρήγορο In-
ternet στη χώρα μας έδειχναν να ανοί-
γουν. Στην αντίπερα όχθη, η έκθεση της
BSA (Business software association) περί
πειρατείας, που έφερνε την Ελλάδα στην
πρώτη θέση με ποσοστό 66%, μαρτυρούσε
ότι κάτι έπρεπε να αλλάξει στην τιμολό-
γηση του software.
Ένα RPG, ένα strategy, ένα adventure
κι ένα first person shooter κονταροχτυ-
πήθηκαν για τον τίτλο του πιο καυτού τίτ-
λου του μήνα. Οι fans του Gothic, που κά-
θε άλλο παρά λίγοι είναι, θα ενθυμούνται
ότι το Φεβρουάριο του 1992 υποδεχθήκα-
νε με θέρμη το πολύ σημαντικό αυτό role
playing game. Κλείνοντας το μάτι στους
έμπειρους παίκτες του είδους, καθώς ο
περίεργος χειρισμός, η αυξημένη δυσκο-
λία και η πολυπλοκότητά του δεν αποτε-
λούσαν το καλύτερο θέλγητρο για τους
αρχάριους RPGάδες, δεν άργησε να κατα-
στήσει ξεκάθαρο ότι είχε έρθει για να μεί-
νει. Οι απέραντες εκτάσεις, ο απαράμιλ-
λος ρεαλισμός και η φοβερή πλοκή του,
υπόσχονταν μία μακρά ενασχόληση σε
όποιον αποφάσιζε να απορροφηθεί από
τον κόσμο του.
Βέβαια, το διάστημα που θα μπορούσε
να απασχολήσει τον gamer ήταν ένα από
τα προτερήματα που παρουσίαζε και το
Empire Earth, μία ιδανική συνταγή για
οποιονδήποτε είχε αυτοκρατορικές δια-
θέσεις. Μπορεί να υπήρχαν κάποιοι που
το κατηγόρησαν ότι ομοίαζε στο Age of
empires, ωστόσο δεν είχαν δίκιο. Το Em-
pire Earth διέθετε, πέραν της πλήρως 3D
μηχανής γραφικών του, ένα πλουσιότατο
σενάριο, που απλωνόταν σε 14 διαφορε-
τικές εποχές της ανθρώπινης ιστορίας,
καθώς και μία αξιοθαύμαστη ποικιλία
στρατιωτικών μονάδων. Παρά τις μικροα-
τέλειές του, που εντοπίζονταν κυρίως
στη μερική έλλειψη, αλλά και στη μη
εξέλιξη των όποιων διαθέσιμων κτηρίων
ανά τα χρόνια, υποσχόταν πλήθος συγκι-
νήσεων στους οπαδούς των strategy
games.
Σημαντική και ιδιαίτερα παραγωγική
δραστηριότητα είχε αναπτύξει από τα
τέλη της δεκαετίας του ’90 η σλοβενο-
γαλλική εταιρεία Arxel. Συνεχίζοντας
στις αρχές των ‘00s, μας είχε δώσει το
The Legend Of The Prophet And The As-
sassin, βασισμένο στο έργο του Αργε-
ντινού συγγραφέα Paulo Coelho. Το The
Secrets Of Alamut ερχόταν να ολοκλη-
ρώσει σεναριακά την ιστορία του προη-
γούμενου παιχνιδιού, έστω κι αν επισή-
μως δεν αποτελούσε συνέχειά του. Με-
…στάθηκε το ανεκδιήγητο Jurassic Park για εμένα, καθώς μου έδωσε το ερέθισμα να θυμηθώ μια
εταιρεία του παρελθόντος και τα παιχνίδια που εκείνη μας έδωσε, ένεκα και της απουσίας των «20
χρόνων πριν» αυτόν το μήνα.
του Μάνου «manos426f» Καρκαλέμη manos426f@hotmail.com
ΠΗΓΗ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ…
Δεκατέσσερις ολόκλη-
ρες διαφορετικές επο-
χές περιελάμβανε!