Page 101 - PCM267

Basic HTML Version

101
PC Master
ως ομάδες: κάθε ομάδα μπορεί να απαρτί-
ζεται από ίδιου τύπου οχήματα ή από ένα
διαφορετικό σύνολο οχημάτων. Το Oil
Rush δεν προσφέρει πολλές επιλογές στις
μονάδες μας. Συνολικά υπάρχουν επτά
τύποι μονάδων, αριθμός που φαντάζει μι-
κρός, αλλά είναι αρκετός για το συνολικό
gameplay και την ισορροπία του. Πρέπει
να σημειωθεί ότι δεν μπορούμε να στεί-
λουμε τις μονάδες μας σε οποιοδήποτε
μέρος του χάρτη, αλλά σε συγκεκριμένα
σημεία, τις πλατφόρμες.
Εδώ είναι που εισάγεται το tower
defense στοιχείο του παιχνιδιού. Ο χάρτης
μας έχει συγκεκριμένα σημεία τα οποία
αντιστοιχούν σε υδάτινες πλατφόρμες.
Αυτές μπορούν να είναι είτε πλατφόρμες
κατασκευής μονάδων ή oil rigs. Καθεμία
έχει τη δική της χρησιμότητα, όπως θα
αναλυθεί παρακάτω.
ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ –ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ
Ο χειρισμός σε ένα tower defense παι-
χνίδι είναι το παν. Πρέπει να υπάρχει πο-
λύ εύκολος εγκλιματισμός του παίκτη και
να είναι λειτουργικός έως την τελευταία
λεπτομέρεια, η οποία και θα κρίνει το παι-
χνίδι. Το Oil Rush τα καταφέρνει σε ικανο-
ποιητικό βαθμό όλα αυτά. Μπορούμε να
στέλνουμε τις μονάδες μας από τη μία
πλατφόρμα στην άλλη, να τις σπάμε σε
μικρότερες ομάδες με το πάτημα ενός
κουμπιού κ.ο.κ. Στο normal επίπεδο το
παιχνίδι μπορεί να παιχτεί με ποντίκι, αλ-
λά στα μεγαλύτερα επίπεδα είναι πολύ
σημαντική η γνώση των hotkeys για να
ολοκληρώσουμε τους τακτικούς σχεδια-
σμούς μας με επιτυχία. Γενικώς ο χειρι-
σμός εισάγεται πολύ έξυπνα μέσω της
campaign και μαθαίνεται πολύ εύκολα.
Ίσως ένα μειονέκτημα είναι ότι περισσό-
τερο ξενίζει τους πολύ έμπειρους παίκτες
RTS με έφεση στο micromanagement πα-
ρά τους αρχάριους, αλλά αυτό παρακά-
μπτεται πολύ γρήγορα.
Πώς όμως επιτυγχάνουμε τους τακτι-
κούς σχεδιασμούς; Όπως αναφέρθηκε, το
παιχνίδι έχει δύο κατηγορίες κτηρίων. Οι
πλατφόρμες κατασκευής οχημάτων έχουν
μεγάλη σημασία, διότι όσο περισσότερες
έχουμε στην κατοχή μας τόσο περισσότε-
ρα οχήματα του αντίστοιχου τύπου μπο-
ρούμε να έχουμε ανά πάσα χρονική στιγ-
μή. Κάθε μονάδα απαιτεί τη δική της ξε-
χωριστή πλατφόρμα να κατασκευαστεί.
Το παιχνίδι, για να μας έχει μονίμως στη
δράση, έχει αφαιρέσει από τον παίκτη την
επιλογή–έγνοια της κατασκευής των μο-
νάδων. Οι μονάδες κατασκευάζονται αυ-
τόματα από τις πλατφόρμες έως το επι-
τρεπόμενο όριο.
Το παιχνίδι έχει περιορισμένο resource
system: Μόνο μία πρώτη ύλη χρειαζόμα-
στε και, όπως πολύ σωστά μαντέψατε,
αυτή είναι το πετρέλαιο. Για να έχουμε
συνεχή τροφοδοσία με πετρέλαιο πρέπει
να έχουμε στην κατοχή μας τα λεγόμενα
oil rigs, δηλαδή τις πλατφόρμες για την
εξόρυξη του πετρελαίου από τη θάλασ-
σα. Με το πετρέλαιό μας έχουμε τη δυνα-
τότητα να κτίσουμε αμυντικές εγκατα-
στάσεις (ακρόπυργους) στις πλατφόρμες
κατασκευής μας. Είναι σημαντικό ότι
ακρόπυργους (turrets) μπορούμε να
έχουμε μόνο στις πλατφόρμες κατασκευ-
ής και όχι στα oil rigs, επομένως θα πρέ-
πει να έχουμε μερικές μονάδες να περι-
φρουρούν τα τελευταία από τους
εχθρούς εάν θέλουμε να έχουμε συνεχή
εισροή πετρελαίου. Ο μέγιστος δυνατός
αριθμός turrets που μπορεί να έχει κάθε
πλατφόρμα είναι πέντε, κάτι που στις
προχωρημένες πίστες είναι περιοριστικό
και απαιτεί πολύ καλό σχεδιασμό και
προνοητικότητα για το τι θα κτίσουμε και
πού. Υπάρχουν τρεις διαφορετικοί τύποι
turret (μυδραλιοβόλο, κανόνι έναντι θω-
ρηκτών και Anti-Air guns), ενώ μπορούν
να αναβαθμιστούν ώστε να κερδίσουν
επιπλέον στατιστικά, με την κατανάλωση
πετρελαίου πάντα.
Ο δεύτερος τρόπος με τον οποίο μπο-
ρούμε να αξιοποιήσουμε το πετρέλαιο, εί-
ναι με τα ενεργητικά (active) skills. Γενι-
κώς το skill tree του παιχνιδιού είναι αρ-
κετά απλό και έχει έναν συνδυασμό από
active και passive skills. Τα active είναι
skills τα οποία βοηθούν στην εξερεύνηση
(όπως το radar) ή μπορούν να αλλάξουν
την έκβαση μίας μάχης, δίνοντας μπόνους
στις μονάδες μας ή προκαλώντας περι-
στασιακή ποινή στους εχθρούς. Εκτός από
την απαίτησή τους σε πετρέλαιο, υπάγο-
Προστατεύοντας το oil rig. Ίσως το παράκανα λιγάκι!
Αποφασίζοντας τι turret θα βάλω και πού.
Δεν ήταν τόσο δύσκολο, τελικά!
Ο χειρισμός
εισάγεται πολύ
έξυπνα μέσω της
campaign.