Page 102 - PCM267

Basic HTML Version

νται και σε cooldown, για να μας εμποδί-
ζει να τα spam–άρουμε συνεχώς (η διάρ-
κεια του cooldown μειώνεται εάν αποφα-
σίσουμε να αναβαθμίσουμε περαιτέρω το
ίδιο skill). Τα passive skills, εάν τα επιλέ-
ξουμε, δίνουν μόνιμα παθητικά μπόνους
στις μονάδες μας ή στα turrets καθ’ όλη
τη διάρκεια της πίστας. Το skill tree μηδε-
νίζεται για κάθε πίστα, έτσι έχουμε τη δυ-
νατότητα να επιλέξουμε από την αρχή
τον τρόπο με τον οποίο θα παίξουμε. Κά-
θε skill απαιτεί μία μονάδα ΧΡ, την οποία
κερδίζουμε εύκολα κάθε φορά που νικά-
με σε μία ναυμαχία.
Αρκετές φορές μέχρι τώρα έχει ανα-
φερθεί η «αιχμαλώτιση» της πλατφόρμας.
Σε κάθε πίστα δεν ξεκινάμε με όλες τις
πλατφόρμες δικές μας με σκοπό να
αμυνθούμε. Αντιθέτως, διεξάγουμε ένα
«επιθετικό» tower defense. Αυτό σημαί-
νει ότι αρχικά έχουμε στη διάθεσή μας
συγκεκριμένο αριθμό από πλατφόρμες
κατασκευής και μονάδες. Στέλνοντας τις
μονάδες μας σε μία εχθρική πλατφόρμα,
διεξάγεται γύρω από αυτή μία ναυμαχία.
Ο νικητής, δηλαδή αυτός του οποίου οι
μονάδες θα στέκονται ακόμα όρθιες,
διεκδικεί την πλατφόρμα μέχρι να γίνει
δική του. Σε αυτό το σημείο, δηλαδή, το
παιχνίδι μοιάζει πολύ με τα domination
games που συναντάμε σε 1st person
shooter (ή ενίοτε σε ΜΜΟ). Μόλις αιχμα-
λωτίσουμε επιτυχώς την πλατφόρμα, αυ-
τή θα αρχίσει να «μας βγάζει το λάδι» ή
να παράγει μονάδες, ενώ μπορούμε να
την οχυρώσουμε με turret αναλόγως με
το είδος της. Στις μάχες δεν έχουμε ιδιαί-
τερο λόγο, μια και το παιχνίδι αναλαμβά-
νει αυτόματα το χειρισμό των μονάδων.
Επομένως οι φίλοι του micromanage -
ment και όσοι περίμεναν να δουν ένα
καινούργιο Praetorians, ίσως να απογοη-
τευτούν. Η στρατηγική του παιχνιδιού
έγκειται κυρίως στον καλό συντονισμό
των ομάδων των μονάδων, στο πού και
πότε θα χτυπήσουμε και με ποια σύστα-
ση μονάδων.
Όπως ήδη αναφέρθηκε, το παιχνίδι έχει
επτά τύπους μονάδων, τέσσερις θαλάσ-
σιες και τρεις ιπτάμενες. Κάθε μονάδα
έχει τα δικά της χαρακτηριστικά, πλεονε-
κτήματα και μειονεκτήματα, ενώ υπάρ-
χουν και τα αντίστοιχα counters τόσο σε
μονάδες όσο και σε turret. Ξεκινώντας
από το απλό piranha, ένα τροποποιημένο
jet bike με πολυβόλα, αποκτούμε προς το
τέλος θωρηκτά και υποβρύχια, ενώ στους
ουρανούς κυριαρχούν τα αεροπλάνα και
τα υπερεξελιγμένα ελικόπτερα. Ειδικά οι
ιπτάμενες μονάδες μας μάς επιτρέπουν
να παρακάμπτουμε φυσικά εμπόδια, τα
οποία υπό κανονικές συνθήκες τα πλοία
μας δεν θα μπορούσαν να περάσουν,
ώστε να πετύχουμε διάφορους τακτικούς
στόχους.
TECHNICALITIES
Το Oil Rush το χαρακτήρισα στην αρχή
ως έναν ημι–indie τίτλο. Ο κυριότερος
λόγος είναι (παρότι το παιχνίδι θεωρείται
ξεκάθαρα indie), η πάρα πολύ καλή ποιό-
τητα παραγωγής του για indie τίτλο. Για
να μην παρεξηγηθώ, δεν θεωρώ ότι οι
indie τίτλοι είναι χαμηλής παραγωγής,
εξάλλου τους λατρεύω. Η μηχανή γραφι-
κών του μου έκανε μεγάλη εντύπωση,
ήδη από το αρχικό μενού. Δεν γνωρίζω
ποιες είναι οι δυνατότητες της Unigine
(έτσι ονομάζεται η μηχανή), αλλά από το
Oil Rush φαίνεται ότι είναι αρκετές. Παρά
τα θετικά που μπορεί κάποιος να αναφέ-
ρει, δυστυχώς τα γραφικά εξακολουθούν
να πάσχουν σε κάποιο βαθμό, εάν θέ-
σουμε πολύ αυστηρά κριτήρια. Το παιχνί-
δι μοιάζει με έναν ΑΑ τίτλο που έχει γρα-
φεί ένα-δύο χρόνια πριν, ειδικά όταν
έχουμε εστιάσει πολύ κοντά στις μονά-
δες μας. Παρ’ όλα αυτά δεν μπορεί κά-
ποιος παρά να είναι ικανοποιημένος από
τα γραφικά του, ειδικά όταν λαμβάνει
υπ’ όψιν τις πολύ χαμηλές απαιτήσεις
του τίτλου. Γενικώς, παρότι τα μοντέλα
των μονάδων μπορεί να δείχνουν χο-
ντροκομμένα, στις ναυμαχίες γίνεται χα-
μός από decals και διάφορες άλλες λε-
πτομέρειες, όπως οι καπνοί από τις φω-
τιές, είναι πολύ προσεγμένες.
Σχετικά με την κάμερα, ο χειρισμός εί-
ναι πολύ εύκολος, αφού κυρίως πραγμα-
τοποιείται με το ποντίκι. Ένα αρνητικό
που ίσως έχω να χρεώσω στο παιχνίδι, εί-
ναι ότι όλος ο χειρισμός του, για να είναι
αποτελεσματικός, γίνεται κατά κύριο λό-
γο μέσω του minimap και λιγότερο μέσω
της κύριας οθόνης. Θα μπορούσαμε να
πούμε ότι ίσως η κύρια οθόνη στην οποία
μπορούμε να δούμε όλη τη δράση μπρο-
στά μας και να εκτελέσουμε εξειδικευ-
μένες εντολές (κατασκευή turret), λει-
PC Master
102
Το παιχνίδι δεν έχει σχηματισμούς ελεγχόμενους από τον παίκτη. Τα κάνει όλα μόνο του.
Τα αποτελέσματα του φαινόμενου του θερμο-
κηπίου.
Δείγμα από το skill tree. Όσο προχωράμε στην
campaign, ξεκλειδώνονται και άλλα skills.