Αυτόν το μήνα θα προβώ σε μία μικρή
παρασπονδία, χρησιμοποιώντας το
διαθέσιμο χώρο των νέων για να ανα-
φερθώ στα υπόλοιπα παιχνίδια που
περιμένουμε εντός της χρονιάς. Σημει-
ώστε, λοιπόν:
Botanicula, της Amanita design: Θυμά-
στε το Machinarium; Κάτι ανάλογο μας
περιμένει και εδώ. Shadows On The
Vatican, της 10th Art studio: Έρχεται
υπό μορφή επεισοδίων και αποτελεί
διασκευή του μυθιστορήματος του
David Yallop, «In God's name», ενώ εί-
ναι επηρεασμένο από τα γεγονότα της
πρόσφατης ιταλικής ιστορίας. The
Lost Chronicles Of Zerzura, της Cran-
berry Productions: Το τρίτο «πειρατι-
κό» adventure game και την ίδια ώρα
πιθανώς η τελευταία δημιουργία της
εταιρείας στο χώρο των παιχνιδιών πε-
ριπέτειας, καθώς η DTP Εntertainment
δυστυχώς αποφάσισε να αναζητήσει
νέο τομέα δραστηριοποίησης του εν
λόγω studio της. The Second Guest,
της Twice Effect: Επίσης αποτελούμε-
νο από επεισόδια, εξελίσσεται στο
Λονδίνο του 1923. Τα 2D hand–drawn
γραφικά του έχουν τις ρίζες τους στις
παραγωγές του Tim Burton.
Ο κατάλογος είναι πολύ μακρύς και
συμπληρώνεται από τα Bracken Tor,
Stacking, Agon: The Tale Of The Four
Dragons, Dracula: Origin 2, Miskaton-
ic, Legends Of Daemonica: Fare-
poynts Purgatory, Leisure Suit Larry
HD Remake, ενώ δεν ξεχνάμε και δεν
αποκλείουμε κάποιες ακόμη, λιγότερο
πιθανές για φέτος, περιπτώσεις, όπως
το πρώτο επεισόδιο του Cognition: An
Erica Reed thriller της Phoenix Online
(σε συνεργασία με την Jane Jensen
και μερικώς χρηματοδοτούμενο από
τους ίδιους τους gamers!) ή τις αγγλό-
φωνες εκδόσεις των Harvey’s New
Eyes και Book of Unwritten Tales: The
Critter Chronicles.
19
PC Master
ADVENTURE
NEWS
T
α role playing games είναι το είδος παι-
χνιδιών που, περισσότερο απ’ όλα τα
άλλα, προσπαθεί με κάθε τρόπο να απορ-
ροφήσει τον παίκτη στον κόσμο του, να τον
εισαγάγει σε μία άλλη πραγματικότητα και
να τον κάνει να νιώσει ότι ενσαρκώνει έναν
εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα. Δυστυ-
χώς, τα τελευταία χρόνια οι μεταβαλλόμε-
νες συνθήκες στο gaming και η ανάγκη για
την προσέλκυση νέων παικτών έχουν οδη-
γήσει στην εμφάνιση φαινομένων που φαί-
νεται να δρουν εντελώς αντίθετα με αυτόν
το βασικό σκοπό. Παλιότερα έχουμε αναλύ-
σει τις αναπόφευκτες συνέπειες που επιφέ-
ρουν σύγχρονες «ευκολίες», όπως η quest
compass και το… level scaling, όμως αυτή
τη φορά θα προχωρήσουμε λίγο περισσό-
τερο εις βάθος, για να δούμε τα ενδεχόμε-
να προβλήματα από τη φαινομενικά «αθώα»
ρύθμιση του επιπέδου δυσκολίας.
Για να κατανοήσουμε πλήρως το μέγεθος
της επιρροής που έχει η ρύθμιση της δυ-
σκολίας σε ένα RPG, το πρώτο βήμα είναι
να αναλογιστούμε τις ενέργειες που θα κά-
νει ένας παίκτης αν φθάσει σε ένα σημείο
το οποίο του φαίνεται δύσκολο. Ασφαλώς
η πρώτη ενέργεια θα είναι το reloading και
η επανάληψη του σημείου μέχρι να κατα-
φέρει να το περάσει, κάτι που σίγουρα
«σπάει» τη νοητή σύνδεση μεταξύ παίκτη
Του Αλέξανδρου «Admiral» Γκέκα
alexandros1313@gmail.com
ΚΑΤΑΡΓΗΣΤΕ ΤΑ
ΕΠΙΠΕΔΑ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ
Το Mass Effect 3 θα διαθέτει τρία modes που θα προσαρμόζουν τη δυσκολία στις επιθυμίες του
παίκτη. Μήπως τελικά το παρακάνουμε με το «ντάντεμα» των νέων παικτών;
1.
THE Book oF UNWRITTEN
TALES
2.
BLACk MIRRoR 3
3.
A NEW BEGINNING
4.
GoIN’ DoWNToWN
5.
BACk To THE FUTURE: THE
GAME
ADVENTURE
TOP 5
Κανένας δεν παραπονέθηκε για τη μεγάλη δυσκολία των Frost Giants στο Skyrim, αφού το παιχνίδι
φρόντισε να «επικοινωνήσει» στον παίκτη τη μεγάλη δύναμή τους μέσω του σχεδιασμού τους.
Λέτε να δούμε φέτος την αγγλόφωνη
έκδοση του Harvey’s Νew Εyes;