Page 57 - PCM267

Basic HTML Version

από έναν παραδοσιακό, ρεαλιστικό εξομοι-
ωτή μάχης).
Το άρμα είναι ο «χαρακτήρας» σας και
έχει πολλούς τρόπους να εξελιχθεί, ενώ
στην πορεία «ξεκλειδώνετε» καλύτερα,
ισχυρότερα άρματα, τα οποία αξιολογού-
νται μέσα από δέκα κατηγορίες, τα λεγό-
μενα Tiers. Στο τέλος κάθε μάχης, ανάλογα
με τις επιδόσεις σας, παίρνετε experience
και credits. Με το experience μπορείτε σι-
γά σιγά να ξεκλειδώνετε αναβαθμίσεις για
τα βασικά components (μηχανή, πυργί-
σκος, ερπύστριες, βασικό πυροβόλο, ρα-
διοασύρματος). Με τα credits προφανώς
αγοράζετε εξοπλισμό, πυρομαχικά και επι-
σκευάζετε το όχημα μετά τις μάχες. Μπο-
ρείτε επίσης να εκπαιδεύσετε το πλήρωμα
με ειδικά skills, να αγοράσετε έξτρα μόνι-
μες αναβαθμίσεις (που δίνουν ένα μικρό
bonus σε ικανότητες/στατιστικά) ή αναλώ-
σιμα που χρησιμοποιούνται στη μάχη (για
να επισκευάσετε ζημιές, να θεραπεύσετε
τραυματίες πληρώματος, κ.λπ.).
Εδώ που τα λέμε, η πρώτη επαφή σε ξε-
γελά, «15 με 15 άρματα, ε, θα πέφτει το
ένα πάνω στο άλλο, θα γίνεται χαμός, αλ-
λά μάλλον απλή θα είναι μία τέτοια μάχη».
Αλίμονο… δεν είναι όλα τόσο απλά.
57
PC Master
Υπάρχει λόγος που δεν ασχολούμαστε με όλα τα freemium και όλα τα free-to-
play παιχνίδια που κυκλοφορούν ακατάπαυστα τους τελευταίους μήνες. Είναι
υπερβολικά πολλά και συχνά «ξεφουσκώνουν» έπειτα από λίγο καιρό, χάνουν
κόσμο και αδρανοποιούνται. Κάποια όμως κερδίζουν ολοένα περισσότερο
έδαφος, εμπλουτίζονται και ξεχωρίζουν από το σωρό και, όσο περνούν οι μήνες,
αποδεικνύουν ότι είναι εδώ για να μείνουν. Τέτοιος τίτλος είναι και το World of
Tanks, που κατάφερε επιτέλους να τραβήξει την προσοχή μας, ειδικά έπειτα από
κάποιες τελευταίες εξελίξεις…
Του Χρήστου «Kuv» Κουβόπουλου
kouvopoulos@compupress.gr
ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΚΟΛΠΑ
v
Μη ρίχνετε κάτω δέντρα, μην γκρεμίζετε τοίχους χωρίς λόγο. Μπορεί να σας κάνει να
αισθάνεστε ωραία που έχετε το άρμα και δεν μασάτε πουθενά, αλλά προδίδετε τη θέση
σας στον εχθρό.
v
Κάλυψη και πυρ. Δεν παίζετε shooter ούτε έχετε health regen. Βρείτε ένα σημείο με
κάλυψη και ακολουθήστε το εξής μοτίβο: λίγο μπροστά, ρίχνετε, πάλι πίσω. Μπορεί να
είναι κτήριο, τείχος ή και υψομετρική διαφορά.
v
Ευάλωτα σημεία του άρματος: μάθετέ τα! Η μπροστινή θωράκιση ενός άρματος είναι
παχιά, αλλά τα πλαϊνά σημεία είναι πιο αδύναμα και το πίσω μέρος ακόμη πιο εύθραυ-
στο. Κινηθείτε αντίστοιχα και κάνετε ελιγμούς για να πετύχετε τον εχθρό εκεί που πρέ-
πει! Αντίστοιχα, καλύψτε και τα δικά σας.
v
Ακινητοποίηση εχθρού: Με καλά χτυπήματα στις ερπύστριες, το αντίπαλο όχημα ακι-
νητοποιείται για μεγάλο διάστημα (μέχρι να επισκευαστεί από το πλήρωμα). Ιδιαίτερα
χρήσιμο σε ανοιχτές περιοχές, όπου πλέον γίνεται ευάλωτο στο δικό σας artillery. Μπο-
ρείτε, εκτός από το να ρίξετε στις ερπύστριες, να πέσετε και πάνω τους (ramming).
v
Μην επιτεθείτε ποτέ μετωπικά σε tank destroyer: έχουν χαμηλωμένη πρόσοψη και
πανίσχυρη πανοπλία μπροστά. Ρίξτε τους μόνο από τα πλαϊνά.
v
Πολλοί στόχοι; Εστιάστε σε έναν κάθε φορά. Ένα άρμα με χαμηλή «υγεία» παραμένει
μάχιμο και μπορεί να κάνει ζημιά. Βγάλτε ένα ένα εκτός μάχης τα αντίπαλα οχήματα και
μην απλώνετε τις επιθέσεις σας.
v
Μείνετε κοντά σε συμμάχους. Η ισχύς εν τη ενώσει.
v
Σημαδέψτε μπροστά από αντίπαλο όταν κινείται. Δεν ρίχνετε με λέιζερ και οι αποστά-
σεις είναι μεγάλες.
v
Αφήστε αποστάσεις με τα φιλικά οχήματα και χώρο για ελιγμούς και μανούβρες – δεν
θέλετε να προκαλέσετε κυκλοφορικό χάος σε κλειστούς χώρους και να αποκλείσετε
εξόδους διαφυγής.
v
Γωνία πρόσκρουσης βλήματος: Μπορεί να φαίνεται λεπτομέρεια, αλλά το παιχνίδι
κάνει ακόμη και αυτόν το λεπτομερή υπολογισμό όταν ένα βλήμα πετυχαίνει μία επιφά-
νεια… Αν το βλήμα χτυπήσει μετωπικά το στόχο του, έχει περισσότερες πιθανότητες
διάτρησης, ενώ όσο αυξάνονται οι μοίρες απόκλισης, οι πιθανότητες εξοστρακισμού
αυξάνονται.