Page 84 - PCM267

Basic HTML Version

PC Master
84
T
ο Kingdoms of Amalur, παρ’ όλο
που είχε παρουσιαστεί την αυγή
της περασμένης χρονιάς με εκτε-
νή gameplay demos, δεν κατόρ-
θωσε να ξεχωρίσει στα μάτια του
κοινού. Βλέπετε, όλος ο κόσμος
είχε τα βλέμματά του στραμμένα στο
Witcher 2 και στο Skyrim, στους δύο
RPG–κολοσσούς του 2011 που, δικαιολογη-
μένα, έκλεψαν τις καρδιές των οπαδών του
είδους. Δεν ήταν λίγοι όμως αυτοί που συ-
γκράτησαν το παιχνίδι στην άκρη του μυα-
λού τους, καθώς τα ονόματα που βρίσκο-
νταν πίσω από τη δημιουργία του δεν ήταν
καθόλου ευκαταφρόνητα. Ιστορία και κό-
σμος γεννημένα από την πένα του γνωστού
συγγραφέα R.A. Salvatore, σχεδιασμός χα-
ρακτήρων και artwork από το διάσημο για
τη δουλειά του στο κόμιξ «Spawn», Todd
McFarlane και τον lead designer των Mor-
rowind/Oblivion (και όχι μόνο), Ken Rolston,
να εκτελεί χρέη game designer.
Βέβαια, στο άκουσμα αυτών των ονομά-
των κρατήσαμε μικρό καλάθι, γιατί όπως
λέει και η γνωστή παροιμία «όπου λαλούν
πολλοί κοκόροι, αργεί να ξημερώσει», ακρι-
βώς όπως συμβαίνει και στη μουσική βιομη-
χανία με τα διάφορα υποτιθέμενα «super-
groups» τα οποία κυκλοφορούν συνήθως
δίσκους «σούπες». Το αποτέλεσμα όμως της
σύμπραξης αυτών των τριών κυρίων αποτε-
λεί την εξαίρεση στον κανόνα και διαψεύ-
δει πανηγυρικά την προαναφερθείσα πα-
ροιμία. Το Kingdoms of Amalur είναι ένα ac-
tion/RPG που εύκολα κερδίζει μία θέση στα
καλύτερα παιχνίδια της χρονιάς.
BACK FROM THE DEAD
Το setting του παιχνιδιού βρίσκεται σε
έναν μεσαιωνικού στυλ fantasy κόσμο, το
Amalur, όπου συνυπάρχουν «αρμονικά»
διάφορες φυλές, όπως Humans, Elves,
Gnomes και τα αθάνατα Faes. Τα Faes είναι
μυστήρια μαγικά πλάσματα, απόλυτα συν-
δεδεμένα με τη μοίρα και τις συνέπειές
της. Θεωρούν πως όλα τα ζωντανά πλά-
σματα, από τη στιγμή που γεννιούνται,
έχουν μία προκαθορισμένη μοίρα, την
οποία οι προφήτες τους μπορούν να προ-
βλέψουν, ενώ κανένας θνητός δεν είναι
εφικτό να παρεκκλίνει από αυτή. Μία φυλή
όμως των Faes, οι Tuathar, παρασυρόμενοι
από μία νέα evil «θεότητα», αποφασίζουν
να αλλαξοπιστήσουν, προκειμένου να δια-
κόψουν κάθε επαφή με τα προκαθορισμέ-
να μονοπάτια της μοίρας, και κηρύσσουν
τον πόλεμο στις υπόλοιπες φυλές του
Amalur.
Κάπου εδώ έρχεται στο παιχνίδι ο αγνώ-
στων στοιχείων ήρωάς μας, ο οποίος, όπως
βλέπουμε στην εισαγωγή του παιχνιδιού,
είναι... νεκρός! Όμως, χάρη στο artifact
Well of Souls, δημιούργημα ενός ευφυούς
gnome, ανασταίνεται και λόγω αυτού του
δεν είναι δεμένος σε κάποια κλωστή της
μοίρας. Αποτέλεσμα: Κανένας δεν μπορεί
να δει το μέλλον του και έχει την ελευθε-
ρία να το καθορίσει μόνος του ανάλογα με
τις πράξεις του. Γι’αυτό μόνο ο ήρωάς μας
θεωρείται ο εκλεκτός που θα αλλάξει το
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Intel Core i7 920, 6GB RAM, GPU 560Ti
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Πολύ καλή δουλειά από τους developers,
το παιχνίδι έτρεχε συνεχώς στα 60fps
χωρίς το παραμικρό «κόμπιασμα».
Ένα μαγευτικό action/RPG
Του Γιώργου «Sephir» Δεμπεγιώτη
Από την εισαγωγή του παιχνιδιού, μαθαίνουμε πώς ξεκίνησαν όλα...
Πολεμώντας Spiders ενώ έχουμε ενεργοποιή-
σει τη fate μπάρα. Δεν θα μείνει... ιστός!
Χμ, τι έχουμε εδώ; Γιατί δεν έχω και εγώ αν-
δριάντα;
KINGDOMS OF AMALUR
RECKONING