Page 85 - PCM267

Basic HTML Version

85
PC Master
ρου των γεγονότων στο κόσμο του Amalur.
Αυτή είναι σε γενικές γραμμές η κεντρική
ιστορία του παιχνιδιού, η οποία, αν και πε-
ριλαμβάνει αρκετά κλισέ και δεν έχει ιδιαί-
τερες εξάρσεις, κρίνεται ως ικανοποιητική.
Αν υπάρχει όμως κάτι που θα σας κάνει να
χάσετε τον ύπνο σας, αυτό δεν είναι ούτε
η ιστορία του ούτε να μάθετε τελικά ποιος
είστε, αλλά ο επικών διαστάσεων κόσμος
του Amalur και τα μυστικά που κρύβει.
CHOOSE YOUR DESTINY
Προτού ξεκινήσετε την περιπέτειά σας,
θα χρειαστεί να δημιουργήσετε το χαρα-
κτήρα σας, επιλέγοντας μία από τις τέσσε-
ρις διαθέσιμες φυλές: Almain, Ljosalfar,
Dokkalfar και Varani. Πέρα από κάποια αρ-
χικά bonuses σε συγκεκριμένες abilities και
στην εμφάνιση/φύλο, δεν διαφέρουν ιδιαί-
τερα μεταξύ τους, οπότε το τι θα επιλέξετε
δεν αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για
την πρόοδό σας. Γενικότερα το παιχνίδι
δεν σας δεσμεύει με τυχόν κλάσεις και με
τα μειονεκτήματα/πλεονεκτήματά τους,
καθώς στην ουσία ξεκινάτε από το μηδέν,
σαν ένα λευκό χαρτί στο οποίο οφείλετε
να γράψετε, τοποθετώντας τους πόντους
που κερδίζετε ανεβαίνοντας level σε κά-
ποιο από τα τρία βασικά skill trees: Might,
Finesse και Sorcery.
Όπως σωστά αντιληφθήκατε, τα συγκε-
κριμένα skill trees αφορούν στο τρίπτυχο
Warrior/Rogue/Mage που ισχύει σε όλα τα
action/RPGs ανεξαιρέτως. Το εντυπωσιακό
στην όλη υπόθεση είναι η μεγάλη ελευθε-
ρία που δίνεται στον παίκτη όσον αφορά
την κατανομή των πόντων του: Τοποθετώ-
ντας πόντους σε ένα skill tree, δεν σημαί-
νει ότι δεν μπορείτε εξίσου να αφιερώσετε
μερικούς σε κάποιο άλλο, κάτι που σημαί-
νει ότι η δημιουργία υβριδικών χαρακτή-
ρων είναι πολύ εύκολο να πραγματοποιη-
θεί. Θέλετε να φτιάξετε έναν κτηνώδη
Warrior που θα κραδαίνει ένα Greatsword
σαν πούπουλο, αλλά θα μπορεί και να
εντοπίζει παγίδες; Μπορείτε. Μήπως ένας
Rogue που θα σκάει lightning bolts στο
δόξα πατρί των εχθρών, σας «γαργαλάει»
την περιέργεια; Κάντε το. Τα skills που θα
χρησιμοποιεί ο χαρακτήρας σας βρίσκονται
καθαρά στη δική σας ευχέρεια, ενώ φυσι-
κά για λόγους ισορροπίας τα πιο ισχυρά
skills απαιτούν μεγαλύτερη αφοσίωση σε
συγκεκριμένο tree. Πέρα των skill trees,
υπάρχουν οι abilities (όπου έχετε, όπως
αναφέραμε, κάποιοι προβάδισμα σε ορι-
σμένες από αυτές ανάλογα με τη φυλή
που διαλέξατε – τίποτε τρομερό, όμως)
που αφορούν σε «δευτερεύουσες» ικανό-
τητες του ήρωα, όπως στο Alchemy, Black-
smithing, Sagecrafting, Persuasion κ.λπ.
Εννοείται ότι ούτε εδώ υπάρχει κάποιος
περιορισμός: Όλοι μπορούν να δημιουργή-
σουν potions και όλοι μπορούν να φτιά-
ξουν όπλα, αρκεί να «καταθέσουν» τους
ανάλογους πόντους. Τέλος, εκτός των
skills, υπάρχουν οι Destiny cards, οι οποίες
προσφέρουν ειδικά bonuses σε συγκεκρι-
μένα χαρακτηριστικά του ήρωά σας, που
ξεκλειδώνονται κατά το level–up βασιζό-
μενες στα skills που έχετε ασχοληθεί εκτε-
νώς, αλλά και από την επίτευξη ορισμέ-
νων quests.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σε καμία περί-
πτωση αυτές οι επιλογές σας δεν είναι τε-
λεσίδικες. Αν για κάποιο λόγο δεν σας αρέ-
σει η εξέλιξη του χαρακτήρα σας, τότε με
ένα χρηματικό αντίτιμο σας επιστρέφονται
όλοι οι πόντοι που έχετε κερδίσει προκει-
μένου να τους κατανείμετε από την αρχή.
SO MANY QUESTS,
SO LITTLE TIME…
Το Kingdoms of Amalur βρίθει από
quests. Κυριολεκτικά. Μπορεί να υπάρχει
μία κεντρική ιστορία όπως αυτή που περι-
γράψαμε παραπάνω και να διαρκεί πολ-
λές ώρες (θα σας πάρει τουλάχιστον 20
ώρες), αυτή όμως δεν αποτελεί παρά το
1/5 του συνολικού όγκου των αποστολών
που καλείστε να ολοκληρώσετε. Υπάρ-
χουν τα τυπικά side quests, όπου θα χρει-
αστεί, π.χ., να σκοτώσετε το τάδε τέρας ή
να καθαρίσετε τη δείνα σπηλιά, υπάρ-
χουν τα faction quests όπου προσπαθείτε
να ενταχθείτε σε μία φατρία και είναι αρ-
κετά χρονοβόρες, δευτερεύουσες απο-
στολές–θελήματα... πραγματικά η λίστα
δεν έχει τελειωμό και ποτέ δεν θα ξεμεί-
νετε από αυτές. Ο σχεδιασμός τους έχει
γίνει με τέτοιο τρόπο, ώστε μέχρι να πάτε
στο σημείο που σας έχει υποδείξει ένας
quest giver, θα βρείτε στο δρόμο σας άλ-
λους τρεις με τέσσερις να σας περιμέ-
νουν και ούτω καθεξής. Ιδίως όταν βρί-
σκεστε σε μεγάλες πόλεις, θα βαρεθείτε
να βλέπετε NPCs με θαυμαστικό πάνω
από το κεφάλι τους!
Βέβαια, δεν είναι όλες οι αποστολές το
ίδιο ενδιαφέρουσες, κάτι λογικό, καθώς
είναι μάλλον απίθανο να διατηρείται συ-
νεχώς ένα υψηλό επίπεδο όταν έχουμε
να κάνουμε με ένα τέτοιου μεγέθους παι-
χνίδι. Από ένα σημείο και μετά, λοιπόν,
θα παρατηρήσετε ότι συγκεκριμένα μοτί-
βα αποστολών αρχίζουν να επαναλαμβά-
νονται, όπως και ο σχεδιασμός των dun-
geons, παρ’ όλα αυτά, δεν κουράζουν ιδι-
αίτερα, γιατί ολοκληρώνονται σχετικά
γρήγορα, ενώ συχνά οι ανταμοιβές σας
σε είδος αξίζουν τον κόπο. Άλλωστε, χω-
ρίς υπερβολή, το παιχνίδι είναι η χαρά
του looter. Δύσκολα θα περάσουν δύο με
τρία λεπτά περιπλάνησης χωρίς να βρείτε
κάτι, π.χ., πρώτες ύλες για crafting, κασό-
νια, σεντούκια (κλειδωμένα και μη), κάτι
Το Kingdoms
of Amalur βρίθει
από quests.
Δείγμα του inventory σας. Σύντομα δεν θα ξέ-
ρετε τι να κρατήσετε πρώτα.
«Βαρύ αυτό το σπαθί, για πιάσε μία και συ να
μου πεις...»
Οι συνομιλίες πραγματοποιούνται μέσω ενός απλού συστήματος διαλόγων. Ο ήρωας πάντως είναι
αμίλητος!