Page 97 - PCM267

Basic HTML Version

97
PC Master
κής κάλυψης του τίτλου προκύπτουν από
την εντελώς ξύλινη φωνή του Aleck, αλλά
και την άστοχη εκτέλεση των μουσικών
κομματιών. Για να γίνω πιο σαφής, το παι-
χνίδι διαθέτει οκτώ ενορχηστρώσεις οι
οποίες εναλλάσσονται μεταξύ τους. Δεν
νοείται, λοιπόν, κατά το διάστημα που ψά-
χνεις να ανακαλύψεις τη λύση του μυστη-
ρίου, να σε συνοδεύουν δύο από αυτές
που, όχι μόνο δεν δημιουργούν ατμόσφαι-
ρα, αλλά αντιθέτως έχουν μία rock ‘n’ roll
αισθητική! Οι υπόλοιπες πάντως είναι αρ-
κετά αξιόλογες, αν και σύντομες. Ο τρό-
πος, δε, που μιλάει ο Aleck, σε κάνει να πι-
στεύεις ότι είτε είναι όλη την ώρα αγουρο-
ξυπνημένος, είτε βρίσκεται υπό την επή-
ρεια χαπιών. Τα πολλά παράπονα έρχονται
από τον τομέα του χειρισμού, όπου εντο-
πίζεται πλήθος παραπτωμάτων. Αρχικά,
δεν υφίσταται σύστημα προβολής των
hotspots. Αυτό δεν θα αποτελούσε ιδιαί-
τερο πρόβλημα, αν ο κέρσορας δεν απο-
δεικνυόταν «υπερευαίσθητος» στην εύρε-
ση των αντικειμένων στα οποία μπορούμε
να δράσουμε, με αποτέλεσμα να προβαί-
νουμε σε ανηλεές pixel hunting επί της
οθόνης. Σε συνδυασμό με το ότι το ξενο-
δοχείο διαθέτει πλήθος χώρων, ο πονοκέ-
φαλος γίνεται ακόμη μεγαλύτερος. Μάλι-
στα, ενώ στο ξεκίνημα αποκτάμε χάρτη
που απεικονίζει τους διάφορους χώρους,
δεν μπορούμε, μετά έστω την πρώτη επί-
σκεψή μας σε καθέναν εξ’ αυτών, να μετα-
φερθούμε εκεί με ένα κλικ. Μόνη επιλογή
μας είναι το συνεχές πέρα–δώθε, που από
ένα σημείο και μετά καταντάει ιδιαιτέρως
κουραστικό. Σαν να μην έφταναν τα παρα-
πάνω, εντοπίζονται και σοβαρά σχεδιαστι-
κά λάθη στο χειρισμό. Το πρώτο είναι ότι ο
κέρσορας δεν έχει σαφή και σταθερή χρή-
ση ενός εικονιδίου που να υποδηλώνει ότι
κάποιο αντικείμενο μπορεί –και πρέπει– να
χρησιμοποιηθεί επί κάποιου άλλου, με
αποτέλεσμα να προκαλείται σύγχυση στον
παίκτη και να καθίσταται αναγκαία η συνε-
χής trial and error διαδικασία. Έτσι, πότε
μετατρέπεται σε γαλλικό κλειδί (του οποί-
ου η εμφάνιση, κατά τα άλλα, φανερώνει
αδυναμία χρήσης!) και πότε σε χεράκι.
Ακόμη χειρότερα, σε μία–δύο περιπτώσεις
δεν μεταβάλλεται καν, έστω κι αν έχουμε
επιλέξει το σωστό αντικείμενο, οπότε, αν
δεν προβούμε σε –τυχαίο– κλικ στο σημείο
όπου σκοπεύουμε/σκεφτήκαμε να το δο-
κιμάσουμε, καταλήγουμε στο συμπέρασμα
ότι η χρήση του δεν είναι εφικτή. Δεν είναι
καθόλου δύσκολο, λοιπόν, να βρεθούμε
σε θέση να ψάχνουμε επί ώρες τί πρέπει
να κάνουμε ενώ το είχαμε ήδη καταλάβει,
απλά και μόνο επειδή το παιχνίδι δεν μας
κατέστησε σαφές, μέσω του κέρσορα, ότι
Ο «γρίφος» με την επιλογή φαγητού.
Αν δεν έχεις ιδέα από μπιλιάρδο, άντε να κερ-
δίσεις.
Λίγο πριν από τον ενδεχόμενο πρώτο τερματι-
σμό.
Τα πολλά παράπονα
έρχονται από τον τομέα
του χειρισμού, όπου
εντοπίζεται πλήθος
παραπτωμάτων.
Δείγμα μίας από τις
αρκετές τοποθεσίες
όπου δεν κάνουμε
απολύτως τίποτα!