Page 99 - PCM267

Basic HTML Version

και πάλι, θα είναι να καταλάβει τί συμβαίνει
με αυτόν το χαρακτήρα, οπότε αναπόφευ-
κτα θα καταλήξει να τελειώσει εκ νέου το
παιχνίδι, να έχει τη δυνατότητα να διαλέξει
ανάμεσα σε δύο άλλα φινάλε, αλλά για μία
ακόμη φορά να μην έχει χρησιμοποιήσει
αντικείμενα που διαθέτει, ειδικά αν κάποιο
άλλο του έχει διαφύγει.
Αναπόφευκτα θα καταλήξει να φορτώσει
για μία ακόμη φορά το τελευταίο save του
και να ασχοληθεί αποκλειστικά και μόνο με
τη χρήση όσων αντικειμένων περιέχονται
στο inventory, ψάχνοντας την ίδια στιγμή
να βρει τί δεν έχει αποκτήσει που τον έχει
εμποδίσει να χρησιμοποιήσει τα υπόλοιπα.
Το αποτέλεσμα όμως θα είναι πολύ χλιαρό
έως αδιάφορο, δίνοντας την εντύπωση ότι
ορισμένα αντικείμενα υπάρχουν απλώς για
να υπάρχουν. Το πλέον παράδοξο είναι ότι
το πιο επεξηγηματικό κλείσιμο της ιστορίας
εξαρτάται από τη χρήση ενός αντικειμένου
σε πολύ συγκεκριμένο σημείο, χωρίς να δί-
νεται το παραμικρό hint ότι πρέπει να το
κατέχει προτού πάει εκεί, να το χρησιμο-
ποιήσει, αλλά και να βρεθεί στο κατάλλη-
λο σημείο για να μπορέσει να το πράξει!
Για περισσότερες πληροφορίες περί όλων
αυτών, μπορείτε να ανατρέξετε στο σχετι-
κό εδάφιο με τα spoilers.
Τελικά, κατά την ενασχόλησή σας με το
DMH θα αναλώνεστε σε συνεχείς –αλλά
απαραίτητους– διαλόγους και σε διαδρο-
μές από χώρο σε χώρο, ενώ πολλούς γρί-
φους δεν θα συναντήσετε. Αντιθέτως, αυ-
τοί είναι ελάχιστοι, με ορισμένους μάλιστα
να είναι «προαιρετικής» επίλυσης και το
αποτέλεσμά τους να μην είναι ιδιαίτερα
σημαντικό. Πολλά εκ των hotposts αποδει-
κνύονται εντελώς διακοσμητικά, ενώ αρκε-
τά αντικείμενα που θα συλλέξετε δεν
έχουν τελικά την παραμικρή χρήση. Το φι-
νάλε του, όμως, υπό όποια μορφή κι αν το
δείτε, είναι εντελώς απροσδόκητο και πο-
λύ δύσκολο να το φανταστείτε. Για άλλο
σας έχει προϊδεάσει το παιχνίδι και σε κάτι
εντελώς διαφορετικό καταλήγει προτού
πέσουν οι τίτλοι τέλους.
Με περισσότερη δουλειά και πιο σαφείς
εξηγήσεις θα μπορούσε να αποτελέσει
την ευχάριστη έκπληξη της ενασχόλησης
με τον τίτλο. Δυστυχώς, όπως παρουσιά-
ζεται ακόμη και στην πληρέστερη υλοποί-
ησή του, αποτυγχάνει παταγωδώς. Αφήνει
μάλλον αναπάντητα ερωτηματικά, αρνητι-
κές εντυπώσεις και μία έντονη αίσθηση
βιαστικής ολοκλήρωσης της ιστορίας, πα-
ρά θαυμασμό για τη σύλληψη της κεντρι-
κής ιδέας.
ΧΑΡΑΚΙΡΙ
Πώς τα καταφέρατε έτσι, κύριοι της
Akella; Αποτελεί μεγάλη ειρωνεία ότι το
DMH θα μπορούσε να έχει αποδειχθεί μία
πολύ καλή και δυνατή εμπειρία. Με όλα,
όμως, τα σχεδιαστικά λάθη του, με το
μπέρδεμα που υφίσταται από ένα σημείο κι
έπειτα, καθώς και με το ελλιπές φινάλε
του, φαντάζει μία μεγάλη χαμένη ευκαιρία.
Δεν γνωρίζω αν η νουβέλα ή η ταινία είναι
ποιοτικά ανώτερές του, αλλά το συγκεκρι-
μένο παιχνίδι αποτελεί τον ορισμό της χρυ-
σής μετριότητας. Κρίμα…
99
PC Master
50
%
ΘΕΤΙΚΑ-ΑΡΝΗΤΙΚΑ
n
Είδος:
3rd person point ‘n’ click adventure game
n
Έκδοση:
Akella Games
n
Ανάπτυξη:
Electronic Paradise
n
Διάθεση:
Steam
n
Τιμή:
9,99
n
Ελάχιστες απαιτήσεις:
CPU Intel
Pentium 4 2.4GHz ή αντίστοιχος AMD Athlon, 1GB RAM, VGA nVidia 6600/ATi X1300 με 256MB RAM, Win XP/Vista/7, 2.3GB στο σκληρό δίσκο
n
Multiplayer:
Όχι
n
Επίσημο Web site:
http://hotel.akella.com/
n
Επιρροές:
Η αρχική νουβέλα
n
Εναλλακτική πρόταση:
Alpha Polaris, Black Mirror trilogy
• Μία πολύ καλή κεντρική ιδέα
• Εντελώς απροσδόκητη εξέλιξη της
ιστορίας
• Τέσσερα διαφορετικά φινάλε…
• …αλλά είναι πολύ δύσκολο να
φτάσετε στο πιο σημαντικό εξ’
αυτών
• Ενδέχεται να χάσετε μέρος της
δράσης
• Αδυναμία προβολής των hotspots
και συνεχές pixel hunting
• Ξεκάρφωτα μουσικά κομμάτια που
χαλάνε την ατμόσφαιρα
• Μικρή διάρκεια
• Σχεδόν μηδαμινοί γρίφοι
Η στιγμή του χορού
είναι σημείο–κλειδί
για τη συνέχεια.
Το δωμάτιο του Glebsky.
Το φινάλε περιέχει ένα από τα μόλις δύο video
sequences του παιχνιδιού.
«Είμαι κοντά στο φινάλε, αλλά δυστυχώς το
παιχνίδι δεν μου άρεσε καθόλου. Ο τεχνι-
κός τομέας είναι το πιο δυνατό σημείο του,
αν και θα περίμενε κανείς το αντίθετο. Οι
ομιλίες είναι εκνευριστικές, οι διάλογοι γε-
λοίοι, το σενάριο αδιάφορο, με κακή εξέλι-
ξη. Οι γρίφοι σχεδόν ανύπαρκτοι. Το περι-
βάλλον είναι όμορφο, αλλά δεν έχει σχεδόν
τίποτα να κάνεις και ο κατάλογος δεν έχει
τελειωμό».
«Aiakoss»
Η ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ
pcmaster.gr/forum
Φαντάζει μία μεγάλη
χαμένη ευκαιρία.